لیست قیمت تفریحات کیش

لیست قیمت تفریحات کیش

تفریحات، بخش اعظم سفر به کیش است. اکثر افراد قبل از سفر به کیش، به دنبال انواع تفریحات هستند؛ اما قیمت این تفریحات چقدر است؟ چگونه می توان بلیط تفریحات کیش را با کمترین قیمت خریداری کرد؟

برای تهیه بلیط،  بصورت اینترنتی یا حضوری اقدام می کنیم. از زمانی که وارد فرودگاه می شویم و به سمت هتل می رویم تبلیغات فروش بلیط را می بینیم تا دکه هایی که کنار سواحل است. بعضی از انها با قیمت بالا و بعضی ها با قیمت مناسب می فروشند. تهیه بلیط تفریحات با قیمت مناسب، از دغدغه های مردم است.

لیست قیمت انواع تفریحات مهم کیش

تفریحات کیش را در دو دسته ی آبی و غیرآبی قرار می دهیم.با توجه به تفاوت قیمت ها، در این لیست قیمت حدودی و تقریبی تفریحات را جمع اوری کرده ایم.

تفریحات آبی

 جزیره کیش، به دلیل قرارگیری در کنار اب های خلیج فارس سرشار از تفریحات آبی است. هرچقدر ازلذت این تفریحات بگوییم، باز هم کم است؛ کافی است تنها یکبار به این بهشت شگفت انگیز سفر کنید.

لیست قیمت تفریحات کیش

قایق رانی: 300 الی 400 هزار تومان

کشتی اوستا:200 الی 300 هزار تومان

پاراسل:200 الی 300 هزار تومان

غواصی:200الی 300 هزار تومان

اسکوتر زیر دریایی: 300الی 400هزار تومان

شاتل:60تا100 هزار تومان

فلای بورد: 300 الی 400 هزار تومان

جت اسکی:300الی 400 هزار تومان

آکواریوم کیش: 100الی 150 هزار تومان

تفریحات غیر آبی

تفریحات کیش، تنها به تفریحات آبی و مربوط به فضای دریا ختم نمی شود؛ بلکه تفریحات هیجانی و جذاب دیگری نیز هست که به اندازه تفریحات آبی مهیج و مفرح است و پیشنهاد می کنیم؛ حتما یکی از آن ها را تجربه کنید. در لیست زیر، قیمت حدودی تفریحات غیرآبی نوشته شده است.

لیست قیمت تفریحات کیش

بانجی جامپینگ: 500 الی 600 هزار تومان

پارک دلفین کیش: 300 الی 400 هزار تومان

قلعه وحشت کیش:50 الی 70 هزار تومان

شهرزیر زمینی کاریز:60 الی 70 هزار تومان

جایروکوپتر:600 الی 700 هزار تومان

اتاق فرار کیش:50 الی 100 هزار تومان

شهربازی هایلند کیش:10الی 15 هزار تومان

دوچرخه سواری: شروع قیمت از 15 هزار تومان

آیا امکان عودت بلیط وجود دارد؟ در صورت شرایط نامساعد جوی، امکان عودت بلیط وجود دارد.

بعد از تهیه بلیط، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های دیگری نیست.محدودیتی در تعداد بلیط وجود ندارد و به تعداد مورد نیاز میتوانید بلیط خریداری کنید.

چگونه بدون پرداخت هزینه در کیش تفریح کنیم؟

بسیاری از افراد، تصور میکنند که همه ی تفریحات کیش با هزینه است؛ چون مکانی لوکس و شیک است. کمتر کسی تفریحات رایگان کیش را می شناسد. در حالی که، تفریحاتی در کیش وجود دارد که بدون پرداخت هزینه، میتوانید از آن ها  بهره مند شوید. این تفریحات چیست؟ کجای کیش قرار دارد؟ چگونه میتوان به آن ها دسترسی پیدا کرد؟ تفریحات جذاب، اما بدون هزینه را تنها در جزیره کیش تجربه کنید.در لیست زیر، بهترین تفریحات رایگانی که می توانید تجربه کنید آورده ایم.

اسکله میرمهنا

اسکله میرمهنا، وسیع ترین ساحل جزیره کیش است؛ که گردشگران و توریست ها، بدون پرداخت هزینه می توانند بازدید کنند.می توانید هنگام غروب افتاب، غرق تماشای زیبایی های این بهشت شوید؛ به طوری که گذر زمان از یادتان برود.

لیست قیمت تفریحات کیش

کشتی یونانی

از دیگر تفریحات رایگان، که جزء جاذبه های تاریخی کیش و از جمله تفریحاتی که ارزش دیدن دارد،کشتی یونانی است.

پارک ساحلی مرجان

از زیباترین سواحل جزیره که دارای تفریحاتی مانند شاتل، فلای بورد،غواصی و….. است؛ البته این تفریحات، رایگان نیستند. اما تماشای این ساحل بی نظیر و شن  های سفید و….. رایگان است.

پارک ساحلی سیمرغ

ساحلی که دارای آبشارهای مصنوعی و تندیس و مجسمه ای است.این پارک ساحلی، بسیار پرطرفدار و منحصر به فرد است.

درخت سبز

بازدید از این درخت کهنسال، که جزء آثار ثاریخی و ملی هست؛ برای تمام بازدیدکنندگان ایرانی و غیر ایرانی رایگان است.

شهر تاریخی حریره

قدیمی ترین و تاریخی ترین جاذبه گردشگری، در جزیره کیش است. شهر تاریخی حریره، مکانی دیدنی و بدون پرداخت هزینه است.

سخن آخر

لذت بخش ترین قسمت سفر به کیش، تجربه ی تفریحات آبی و غیر آبی است. جزیره کیش، به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و انواع تفریحات یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر است. تنوع تفریحات در کیش زیاد است و ما در این مقاله، سعی کردیم لیست قیمت بهترین تفریحات کیش را بیان کنیم؛ تا شما به تمامی تفریحات و قیمت هایشان دسترسی داشته باشید.همچنین علاوه بر این موارد،تفریحات رایگان و بدون هزینه کیش را یشناسید تا هنگام سفر،از این تفریحات نیز دیدن کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

درباره “لیست قیمت تفریحات کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.