مراکز خرید نزدیک شهرک صدف کیش

شهرک صدف که در قلب جزیره کیش می باشد این شهرک اصلی ‌ترین شهرک مسکونی جزیره کیش بوده و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب است. اکثر ساکنین و سرمایه ‌گذرانی که به جزیره کیش رفت و آمد دارند در این منطقه ساکن ‌اند.این شهرک یکی از بهترین موقعیت های سکونت را در این جزیره زیبا برای شما فراهم می کند . شهرکی که از نظر امکانات ، بهداشت ، نظم بسیار موفق بوده است.

به دلیل اینکه شهرک صدف کیش دارای دسترسی ها مطلوب به مراکز تجاری ، اداری ، خدماتی و مجموعه هتل های کیش می باشد ، از ابتدای تاسیس منطقه آزاد کیش مورد توجه ساکنان و سرمایه گذاران بوده است ، هر فاز مسکونی در شهرک صدف کیش دارای مراکز خدماتی مختص به خود می باشد که در مناطقی خاص و با الگوهای مدرن شهرسازی جانمایی شده اند.

این شهرک از ابتدای بهره برداری بدلیل کیفیت بالا و ویژگی های شاخص مثبت این شهرک مورد توجه بسیاری از اهالی و سرمایه گذاران در مورد خرید خانه و آپارتمان ها بوده و از رضایتمندی بالایی در بین ساکنین برخوردار است.

این شهرک به نوعی طلای جزیره کیش محسوب می شود زیرا با قرارگیری در موقعیتی ساحلی و نزدیک بودن به مراکز خرید با کیفیت و معروف جزیره کیش از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نزدیک ترین مراکز خرید

مرکز خرید شارستان

مرکز خرید شارستان یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در قلب این شهر واقع شده است.شارستان را به یکی از نوسازترین مراکز تجاری کیش می‌شناسند اما  ظاهر این مجتمع تجاری در خود المان‌ هایی از معماری سنتی را جای داده است.

علیرغم ظاهر شارستان، در آن کالاها مد روزی به فروش می‌رسد: مانند لوازم خانه لوکس و کالاهای الکترونیکی، مانند موبایل و کالاهای صوتی و تصویری.

این مرکز خرید به دلیل نزدیکی به شهرک صدف کیش از بازدید و مراجعان بسیاری پذیراست.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

 

مرکز خرید چین

بازار شهر چین در کیش یکی از آن فروشگاه هایی است که همه اجناسش را از کشور چین وارد می کند. نکته جالب در مورد این فروشگاه این است که به جز اجناسش، فروشنده های آن هم شهروندان چینی هستند.

اگر به سنت و فرهنگ چینی ها علاقه مند هستید، بازار شهر چین کیش جای خوبی برای شما خواهد بود. کسانی که به دنبال خرید لباس های سنی چینی هستند می توانند در این پاساژ به راحتی به خواسته خود برسند.

در این بازار تقریباً هر چیزی که به فرهنگ چین مرتبط باشد را پیدا می کنید. جذاب ترین بخش این فروشگاه، بخش پارچه های آن است.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید چین کیش

مرکز خرید مروارید

سیتی سنتر طلایی مرکز خرید مروارید کیش واقع در قلب جزیره، یکی از شیک ‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌ رود و در شهرک صدف و کمی دورتر از سایر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش قرار دارد. با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، بازار مروارید یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است.

این مجموعه با الهام از بنا های دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید شامل ۲۰۸ غرفه فروش پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… می‌شود و یک رستوران، یک کافی ‌شاپ و یک کافی ‌نت نیز در آن جای گرفته‌ اند.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید سارینا 2

کاملا مجزا از شعبه یک می باشد که در ساختمان این پاساژ در 8 طبقه بنا شده است که 3 طبقه آن در زیر زمین به عنوان پارکینگ بازار به شمار می روند. همچنین سرویس بهداشتی، کارواش و نمازخانه نیز در این سه طبقه قرار گرفته اند.

در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش امکانات متعددی از جمله رستوران های سنتی، کافی شاپ، شهربازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، فضای فودکورت، سالن ماساژ و سینما چند بعدی قرار دارند.

گردشگران عزیز می توانند با مراجعه به این طبقه از مجتمع ساعاتی از اوقات خود را به سرگرمی های مختلف بپردازند و در کنار جنبه تجاری بودن مجتمع از این نوع بخش ها نیز لذت کافی را کسب کنند.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید صدف

در بازار خرید صف کش انواع زیادی از کالاهای مصرفی، پوشاک، لوازم بهداشتی و لوازم آرایشی برای فروش وجود دارد که گردشگران و مراجعان با بازدید از مغازه های این مرکز خرید می توانند لوازم، سوغاتی ها و همه چیز مورد نیاز را خریداری کنند.

در طبقه همکف مرکز خرید می توان به مغازه های موبایل، سوپرمارکت ها، فست فودها، قصابی ها، میوه ها و سبزیجات، قنادی ها، رستوران ها، املاک، آرایشگاه ها، رایانه ها و لپ تاپ ها، ابزار و وسایل و لوازم آشپزخانه اشاره کرد.

طبقه پایین این مرکز خرید به فروش لوازم الکترونیکی، کالاهای مصرفی و.. طبقه دوم نیز برای دفاتر اداری و خدماتی مانند مغازه های اجاره خودرو، استودیوها، سازمان ها، دفاتر، دفاتر بیمه و غیره استفاده می شود که در اختیار ارائه دهنده خدمات قرار می گیرد.

این مرکز خرید نیز بدلیل نزدیک بودن به شهرک صدف کیش از مراجعان و بازدید کنندگان بسیایر برخوردار است و در امر رضایتمندی آنان به بهترین نحو عمل کرده است.

آدرس: کیش، خیابان الوند

مطالب مرتبط: کدام مراکز خرید کیش از نظر مسافران بهترین اند؟

مراکز خرید نزدیک هتل آفتاب شرق کیش

مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش

مراکز خرید نزدیک هتل سان رایز کیش

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین مراکز خرید کیش نزدیک به شهرک صدف کیش را راحت تر و سریع تر بیابید.

با مطالب بالا مقایسه قیمت های مراکز خرید، محصولات ارائه شده در هر مرکز خرید، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره مراکز و مجتمع های خرید کیش را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است. حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر مراکز و بازار های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد مراکز نزدیک به شهرک صدف کیش

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

درباره “مراکز خرید نزدیک شهرک صدف کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.