وضعیت هتل های کیش در ایام کونا

هتل های کیش در ایام کرونا چه وضعیتی داشتند؟

اگر  قصد سفر در تعطیلات را  دارید در بین تمامی گزینه های ممکن گزینه ای بنام جزیره کیش نیز توجه بسیاری را جلب میکند که هر ساله نیز خیل عظیمی از مخاطبان خود را پذیراست. جزیره کیش از جزایر خلیج فارس و مرکز بخش کیش که در شهرستان بندر لنگه و استان هرمزگان قرار دارد.

جزیرهٔ کیش از شمال به ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود.

از مهم ترین تصمیمات  و مسائل پیش رو در هنگام سفر پیدا کردن و انتخاب محلی برای اقامت در شهری است که قصد سفر به آنرا دارید. به نظر می ‌رسد که هیچ‌ نظر یکسان و مشترکی درباره بهترین هتل برای اقامت وجود نداشته باشد.

چرا که هرکس بر اساس سلیقه و اولویت‌ های خود هتلی را انتخاب می ‌کند و تجربه‌ های متفاوتی را در آن خواهد داشت. با این حال یکی از بهترین راهنماهای انتخاب بهترین هتل در کیش، تعداد ستاره‌ های آن است. در تمام دنیا، هتل ‌ها بر اساس خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند از یک تا 5 ستاره رتبه‌ بندی می‌شوند.

هتل های کیش در ایام کرونا

وضعیت هتل های کیش در ایام کرونا

اما با ورود موج های متعدد بیماری کرونا در دو سال اخیر به کشور های مختلف خسارات و و تیعات بسیاری را از هر لحاظ به عموم مردم وارد کرد که کشور ایران و جاذبه های گردشگری ایران نیز از این حیث مستثنی نبودند.

هتل ها نیز در کنار جاذبه های گردشگری و انواع محیط های توریستی متحمل زیان هایی از قبیل از دست دادن پرسنل و تعطیلی های متعدد از سوی ستاد مبارزه با کرونا و… شدند که در این وضعیت هتل ها با اقدامات و برنامه ریزی های پیشگیرانه از وقوع خطرات احتمالی برای مسافران و پرسنل جلوگیری کردند.

در این حالت هتل ها با اجرای جلسات برنامه ریزی شده و آموزش اصول بهداشتی به پرسنل و رعایت بهداشت عمومی و سطحی تمامی مکان های موجود در هتل ها سعی بر ارائه محیط و خدمات با کیفیت و مطمئن تری به میهمانان داشتند.

هتل های کیش نیز از این حیث مستثنی نبودند و با ارتقاء سطح بهداشت و کیفیت خدمات خود در ایام کرونا به فعالیت و ارائه اقامت و خدمات خود به مسافران کیش ادامه دادند که این ویژگی متمایز باعث محبوبیت و رضایتمندی بسیاری در بین مسافران و گردشگران شد.

هتل هایی مانند کوروش، داریوش، گلدیسف فلامینگو، ویدا و… از جمله هتل هایی بودند که در ایام کرونا نیز به فعالیت و پذیرش مسافران ادامه دادندو مسافران کاری و گردشگری بسیاری را پذیرا بودند.

مطالب مرتبط:

هتل های نزدیک جاذبه های گردشگری

کدام هتل های کیش صیغه نامه قبول میکنند؟

کلام اخر

اگر شما نیز قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل های با کیفیت این جزیره در ایام کرونا را دارید می توانید اقامتی خوب و مطمئن را در هتل هایی که نام بردیم داشته باشید و بهترین روش رزرو این هتل ها رزرو آنلاین از سایت های معتبر و مطمئن است که دارای تخفیفاتی در این هتل های نیز می باشند.

سوالات رایج در مورد وضعیت هتل های کیش در ایام کرونا

آیا هتل های کیش در ایام کرونا دایر هستند؟

در ایام کرونا هتل های جزیره کیش با رعایت اصول بهداشت و آموزش پرسنل خود از مسافران پذیرایی می کنند.

کدام هتل های کیش در ایام کرونا اصول بهداشت را رعایت می کنند؟

تمامی هتل های کیش در ایام کرونا با اصول بهداشتی در محیط ها و مکان های عمومی و خصوصی موجود در هتل فعالیت خود را ادامه دادند.

کدام هتل ها در ایام کرونا از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟

هتل هایی 4 و 5 ستاره در تمامی مواقع از سال از کیفیت و رضایتمندی بالایی برخوردار هستند.

کدام هتل های جزیره کیش در ایام کرونا به مراکز خرید دایر کیش نزدیک هستند؟

هتل های کی با قرارگیری در موقعیتی نزدیک به تمامی جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فعالیت می کنند که مراکز خرید نیزدر ایام کرونا در کیش باز هستند.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.