تفریحات آبی کیش در کرونا

تفریحات کیش برای کودکان

کیش از یهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری جنوب و کل ایران است که هر ساله از بساری گردشگراو مسافران پذیرایی در خور آنان را می کند  دلایلی خوبی هم در جذب این میهمانان و مسافران را دارد.

از جاذبه ها و دلایل گردشگری جزیره کیش به تعداد بالایی می توان اشاره کرد اما از مهم ترین و بهترین جاذبه ها می توان به جاذبه های طبیعی، ساحلی و دریایی، آب و هوای بکر و زیبا و انواع جاذبه های تفریحی این جزیره اشاره کرد که در ذهن مسافران و گردشگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اصلی ترین دلیل برنامه سفر به کیش ریختن است.

تفریحات همه نوعه در جزیره کیش از طرفداران و دوستداران بسیاری در بین مسافران برخوردار است که تعداد زیادی از مسافران را به همین دلیل تفریحات جذب می کند. اما اگر نگران تفریح و تجربه لذت کودکانتان نیز در این جزیره هستید جزیره کیش و جاذبه های این جزیره فکر اینجای کار را هم کرده اند ه نوعی که در این جزیره تفریحات بسیاری نیز برای کودکان وجود دارد.

در سفر به جزیره کیش اگر قصد تجربه لذت و هیجان این تفریحات را در کنار کودکانتان را دارید در ادامه با کیش بریم همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین تفریحات هیجان انگیز برای کودکان در جزیره کیش می پردازیم.

بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات برای کودکان

شهربازی هایلند کیش

این شهربازی، در شرق جزیره کیش قرار گرفته است که به سواحل مرجان و سیمرغ و…. نزدیک است. شهربازی هایلند کیش، معروف و مشهور است. یکی از گزینه های سرگرمی برای  همه حتی کودکان است که به راحتی می توانید همراه خانواده تان بروید.

دلفیناریوم

یکی دیگر از جذاب ترین و دیدنی ترین تفریحات کیش که حداقل یک بار در طول عمرتان باید تجربه کنید. در این پارک، انواع مختلف پستانداران مانند دلفین، پنگوئن و… قرار گرفته است که این دلفین ها، انواع حرکات نمایشی اجرا می کنند.

دلفیناریوم

پارک ماسه کیش

بازی کردن با ماسه و خوش گذرانی کنار ساحل، از تفریحات و سرگرمی مورد علاقه ی اکثریت ما و به خصوص کودکان است. برای شادی و تفریح فرزندتان حتما به این ساحل سر بزنید.

پاراسل کیش

نوعی ورزش که سوار بر چتری خواهید شد و با ارتفاعی که می گیرید حس هیجان را تجربه خواهید کرد. از آن جا که برخی از بچه ها عاشق هیجان هستند پس این تفریح مناسبی است که پس از ارتفاع، تماشای آب های نیلگون حس آرامشی را به شما می دهد. این تفریح برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.

کشتی آکواریوم

کشتی آکواریوم، دارای کف شیشه ای که بسیار آرامش بخش است. شما می توانید همراه خانواده تان سوار این کشتی بشوید و مرجان های زنده، لاک پشت ها، انواع ماهی ها و…. را از نزدیک تماشا کنید. در کنار این تفریح، اجرای موسیقی زنده و راهنماهایی برای ارائه توضیحات و…. وجود دارد.

کشتی اکواریوم

خانه کودک کیش

با توجه به اینکه جزیره کیش، قطب گردشگری در کشور است و هم چنین شاید بسیاری از افراد به علت وجود فرزند کوچک به مسافرت نمی توانند بروند. یک مرکزی در این جزیره احداث شده است تا هنگام خرید و گردش، از کودکانتان مراقبت کنند. دارای محیطی امن و سرگرم کننده برای کودکان است و هم چنین به صورت کاملا رایگان است. قصه خوانی، تماشای کارتون و انیمیشن، نقاشی و… از جمله تفریحات این خانه است.

قیمت تور کیش برای کودکان

زمانی که همراه فرزندتان می خواهید به مسافرت بروید باید فکر همه چیز را از هواپیما تا محل اقامت و تفریحات را بکنید چرا که خرید بلیط برای کودکان با بزرگسالان متفاوت تر است که با توجه به این موضوع هزینه هایتان را می توانید کاهش دهید. بسیاری از شرکت های هواپیمایی، هزینه بلیط هواپیما برای کودکان زیر 12 کمتر می گیرند هم چنین به علت حساس بودن این گروه سنی، امکانات ویژه ای هم دارند. در بعضی ها، هدیه هایی مانند دفتر رنگامیزی، مداد رنگی و… به کودکان می دهند تا به عنوان یادگاری باشد.

تفریحات رایگان کیش

بسیاری از افراد، تصور می کنند؛ از آن جا که کیش، جزیره ای لوکس و شیکی است بنابراین هزینه های بالایی دارد در حالی که اینگونه نیست و دارای تفریحات رایگانی که بسیار لذت بخش است.

اگر در مورد این که چه تفریحاتی در کیش رایگان است؟ سوال دارید؛ حتما به این صفحه سر بزنید.

بهترین هتل کیش برای کودکان

از مهم ترین قسمت سفر، انتخاب هتل است و این موضوع  وقتی همراه خانواده و فرزندتان باشد اهمیتش چند برابر می شود. اگر به دنبال بهترین هتل های کیش هستید؛ پیشنهاد می شود این مقاله را نیز مطالعه فرمایید.

بیشتر بدانید:

بهترین هتل های کیش

تفریحات رایگان جزیره کیش

سخن آخر

در این مقاله، به تفریحاتی که می توانید همراه فرزندتان بروید اشاره شده است تا بتوانید سفری به یاد ماندنی را در کنار خانواده تان خلق کنید.

سوالات رایج در مورد بهترین تفریحات برای کودکان در جزیره کیش

جزیره کیش از چه تعداد تفریحات برخوردار است؟

جزیره کیش از تفریحات بسیاری در مناطق مختلف برخوردار است که برای هر مسافری با هر سلیقه ای تفریحی مد نظر وجود دارد.

بهترین تفریحات جزیره کیش برای کودکان کدم است؟

تمامی تفریحاتی که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم از بهترین تفریحات برای کودکان در جزیره کیش بودند.

 

درباره “تفریحات کیش برای کودکان” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.