هتل های ساحلی کیش

ایران یکی از کشور های غنی از هر لحاظ است که به همین دلل در دنیا از اسم و رسم بسیاریبرخوردار است که این غنی بودن را در تمامی جنبه های کارآمد زندگی می توان مشاهده کرد چه از حظ فرهنگی، چه از لحاظ منابع، چه از لحاظ طبیعی و چه از لحاظ گردشگری از تمامی اینها به خوبی بهره برده است.

جاذبه های گردشگری ایران از تعداد بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل ایران را می وان غنی از لحاظ گردشگری حساب کرد چرا که به دلیل وجود طبیعت و ویژگی های گردشگری از موقعیتی چهار فصل برخوردار بوده و همینمسئله باعث مسافر خیزی تمامی مناطق یاران در هر زمانی از سال شده است.

جزیره کیش نیز یکی از این جنه ها و قطب های گردشگری ایران و مناطق جنوبی خاور میانه است که علاوه بر ایران از کشور های جنوبی و همسایه نیز مسافران وگردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

بنا به دلیل مسافر خیزی جزیره کیش هتل های متعدد و با کیفیت بسیاری در این جزیره به وجود آمده اند که هر کدام از آنها در هر زمانی از سال فرصت سر خاراندن را هم ندارند و به ارائه امکانات و خدمات اقامتی باکیفیت و عالی به مسافران می پردازند.

یکی از جذابیت های این جزیره و هتل های کیش آن قرار گیری در موقعیت مکانی ساحلی و نزدیک دریا ساست که به نوعی برخی از این هتل ها دارای ساحل اختصاصی هستند که از جذابیت بالایی در بین مسافران و میهمانان برخوردار بوده وهمین دلیل باعث بازدید هر ساله از این جزیره و هتل ها می شود.

ما در این مطلب با کیش بریم سعی بر این داریم تا بهترین هتل های ساحلی و دارای ساحل اختصاصی در جزیره کیش را برای شما معرفی و بررسی کنیم تا در سفر به این جزیره زیبا و بکر از بهترین اقامت در کنار خانواده­تان برخوردار باشید.

بهترین هتل های ساحلی و دارای ساحل اختصاصی

هتل سیمرغ

سیمرغ نام هتلی سه ستاره در زیباترین منطقه کیش یعنی در کنار ساحل است که با ارائه خدمات اقامتی و امکانات و خدمات متنوع در بین مسافران از محبوبیت و بازدید بسیار بالایی برخوردار است.

هتل در 81 اتاق اقمتی به میهمانان اقامتی دنج و راحت را ارائه می کند که از ویژگی های بارز این هتل می توان به پارکینگ رایگان، رعایت اصول بهداشتی به بهترین نحو ممکن در تمامی مکان های هتل، کافی شاپ، خشکشویی، رستوران با انواع غذا های سنتی و فست فود، نزدیکی به انواع جاذبه های تفریحی و گردشگری، مراکز خرید متنوع مانند پردیس 1 و 2، ونوس، مرکز تجاری کیش، زیتون و… اشاره کرد.

از مهم ترین و معروف ترین ویژگی های این هتل که باعث محبوبیت در بین مسافران و میهمانان شده است ساحل اختصاصی این هتل است که زیبایی بی نظیری در شب ها داشته و بهترن خاطره ها را برای هر فردی با هر سلیقه ا ایجاد می کند.

قیمت حدودی این هتل برای اقامت هر شب از هشتصد هزار تومان شروع می شود.

آدرس: کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

هتل سیمرغ کیش

هتل ترنج

اگر بدنبال داشتن ماه عسلی رویایی و خاطره انگیز در داخل آب و روبه غروب خورشید را دارید هتل ترنج بهترین پیشنهاد برای شماست.

هتل ترنج کیش تنها هتل آبی ایران است که برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در جزیره کیش و این هتل سپری کنند و بیاد ماندنی ترین ماه عسل را برای خود بوجود آورند، اتاق‌هایی با کف شیشه ‌ای به شکل کلبه بر روی آب را با زیبایی هرچه تمام ‌تر تزیین و آماده می‌کنند.

اگر می خواهید فضایی احساسی و درام را در ماه عسل خود با نگاه کردن به غروب خورشید تجربه کنید این بهترین گزینه روی میز برای شماست.

این هتل علاوه بر فضای رمانتیک، خدمات ویژه‌ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی را برای اتاق ماه عسلمان ارائه می‌دهد.

قیمت حدودی این هتل برای اقامت هر شب از 6 میلیلون شروع و تا 17 میلیون ادامه دارد.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل ترنج کیش

هتل شایان

هتل شایان از بهترین هتل ها با 5 ستاره رتبه دهی در میان محبوب ترین و رویایی ترین هتل های کیش جا خشک کرده است. هتلی که در سال 1354 تاسیس و یکی از بزرگ ترین هتل های ایران نام گرفت که بی جا هم نبوده است.

این هتل با قرارگیری در دامنه ساحلی جزیره کیش یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های کیش محسوب می شود که با دارا بودن 191 واحد اقامتی با ظرفیت های متغیر تا 7 نفر به میهمانان در 4 طبقه از ساختمان اصلی خود ارائه امکانات و خدمات اقامتی می کند.

این هتل هم چنین از یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه های ممکن برای گذراندن ماه عسلی دلپذیر و خاطره انگیز در کیش است که با داشتن خدمات مخصوص برای زوج هایی که برای ماه عسل به این هتل سفر کرده اند بیادماندنی ترین اقامت را برای آنها به ارمغان می آورد.

از معروف ترین و محبوب ترین ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه امکانات و خدمات اقامتی با کیفیت لاکچری از بسیاری از میهمانان و گردشگران پذیرایی می کند که همین خصوصیت باعث افزایش رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی شده است.

قیمت حدودی این هتل برای اقامت هر شب از 2 میلیون تا 6 میلیون ادامه دارد.

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل شایان کیش

هتل داریوش

یکی از عظیم ترین و بهترین هتل ‌های جزیره کیش با معماری باستانی ایران و تخت جمشید که در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش در سه طبقه و با ۱۶۸ واحد اقامتی و سوئیت ساخته شده است. این هتل دارای دور نما های زیبا از جزیره کیش و ساحل های گسترده  خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می ‌باشد.

امی توان گفت معروف ترین هتل جزیره کیش هتل داریوش است زیرا از هر کسی که ساکن این جزیره است یا حداقل یک بار به این جزیره سفر کرده است بپرسید حتما اولین هتلی که نام می برد هتل داریوش کیش است.

هم چنین این هتل از لاکچری ترین و لوکس ترین هتل های با کیفیت و ستاره دار جزیره کیش است که اقامتی دنج و خاطره انگیز را برای زوج هایی که در ماه عسل به این هتل سفر کرده اند به ارمغان می آورد. شما می توانید در ماه عسل خود و اقامت در این هتل از خدمات رویایی ویژه این هتل برای زوج های ماه عسلی استفاده بی نهایتی بکنید.

قیمت حدودی این هتل برای اقامت هر شب از 2 میلیون تا 10 میلوین ادامه دارد.

آدرس: كيش، میدان داریوش

هتل داریوش کیش

هتل ستاره

از بهترین هت هایی که می توان برای سفر و اقامتی اقتصادی از امکانات و خدمات اقامتی با کیفیت و دو ستاره آن بهره مند شد هتل ستاره کیش است که با قرارگیری در نزدیکی ساحل و انواع جاذبه های گردشگری جزیره در بین میهمانان و مسافران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این هتل در سال 1385 تاسیس و در سال 1395 بازسازی شد که از خدمات اقامتی آن می توان به 42 واحد اقامتی، امکانات با کیفیت واحد های اقامتی، حمام اختصاصی، یخچال، تلویزیون و… اشره کرد که به همین دلایل در بین میهمانان و مسافران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

از ویژگی های شاخص این هتل می توان بهنزدیکی به انواع جاذبه های گردشگری و تفریحی، ساحل دریای خزر، انواع مراکز خرید با کیفیت و… اشاره کرد.

قیمت حدودی این هتل برای اقامت هر شب در آن از چهار صد هزار تومان تا هفتصد هزارتومان ادامه دارد.

آدرس: کیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

هتل ستاره کیش

هتل مارینا پارک

اگر در سواحل کیش و جاذبه های طبیع زیبای این سواحل گردشی کوتاه کنید حتماً مجموعه بزرگ با طراحی بسیار چشم نواز مجموعه هتل مارینا پارک را خواهید دید که هر مسافری را با هر سلیقه ای مجذوب خود می کند. این هتل ترکیبی از محیط های سبز و سازه ها منظره و محل فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران ایجاد کرده است.

ساختمان هتل دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است که این واحد های اقامتی در ضلع ساختمانی این هتل قرار دارند و برخی از اتاق‌ها دارای چشم انداز ساحل و دریایی خلیج فارس هستند. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی زیبایی می‌کند که بهترین و لوکس ترین مارینای کیش را در خود جای داده است.

از دیگر ویژگی های این هتل دسترسی آسان و سریع این هتل به جاذبه های گردشگری نظیر پارک مرجان، پارک دلفین‌ ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش است.

قیمت حدودی برای اقامت هر شب در این هتل 3 میلیون تا 12 میلیون تومان ادامه دارد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

هتل مارینا پارک

 

بیشتر بخوانید:

هتل های طرف قراردادبا سپاه در کیش

هتل های پنج ستاره کیش

هتل های کیش با قیمت مناسب

کلام آخر

اینها تنها بخشی از اطلاعاتی بودند که ما می توانستیم در معرفی و بررسی هتل های ساحلی و دارای ساحل اختصاصی در جزیره زیبا و بکر کش به شما ارائه کنیم تا مشکلاتی از قبیل رفع مشکلات رایج هتل یابی در سفر، رفع مشکلات جابجایی در سفراز محل اسکان تا مراکز خرید ومناظر دیدنی شهر، یافتن بهترین هتل های ساحلی با منظره دریا، بهبود زمان صرف شده برای انتخاب و… را رفع کرده باشیم.

اگر در آینده نزدیک قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل های ساحلی کیش را دارید توصیه می کنیم حتماً یکی از این هتل های جذاب و دیدنی را برای اقامتی بیادماندنی و دلچچسب در کنار خانواده انتخاب کنید.

سوالات رایج در مورد هتل های ساحلی و دارای ساحل اختصاصی جزیره کیش

هتل های ساحلی کیش کدام اند؟

هتل های نام برده شده در مطلب بالا از بهترین هتل های ساحلی جزیر کیش بودند که به معرفی  و بررسی آنها پرداختیم.

کدام هتل ها ساحلی کیش از چشم انداز رو به دریا برخوردار هستند؟

هتل هایی مانند مارینا پارک، ترنج و داریوش همانند دیگر هتل های ساحلی کیش از چشم انداز رو به دریا برخوردار هستند.

کدام هتل های ساحلی کیش به انواع جاذبه های گردشگری کیش دسترسی دارند؟

تمامی هتل های ساحلی جزیره کیش به انواع جاذبه های گردشگری مانند ساحل ها و جاذبه هایی تفریحی ساحلی دسترسی آسان و سریعی دارند.

کدام هتل های ساحلی جزیره کیش به مراکز خرید با کیفیت کیش نزدیک هستند؟

تمامی هتل های ساحلی که در مطلب بالا به معرفی و بررسی آنها پرداختیم به مراکز خرید با کیفیت کیش دسترسی آسان و سریعی دارند.

لاکچری ترین هتل های ساحلی جزیره کیش کدامند؟

هتل های مارینا پارک، داریوش و ترنج از لاکچری ترین هتل های ساحلی کیش محسوب می شوند.

اقتصادی ترین هتل ساحلی کیش کدام اند؟

هتل ستاره کیش هتلی ساحلی برای سفر و اقامت اقتصادی بهترین گزینه است.

بهترین هتل های ساحلی جزیره کیش برای ماه عسل کدام اند؟

هتل ترنج، مارینا پارک و داریوش از بهترین هتل های ساحلی کیش برای گذراندن ماه عسل و ایجاد بهترین خاطرات برای شماست.

درباره “هتل های ساحلی کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.