معرفی هتل سارا کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی  ایران است به طوری که این شهر سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است. این جزیره به دلیل آب و هوای فوق العاده در فصل های سرد سال مورد توجه گردشگران زیادی شده است.

اگر به جزیره کیش سفر کنید متوجه می شوید که هتل های این جزیره در تمام روزهای سال پر است. یکی از دغدغه های مسافران و گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند رزرو و انتخاب هتل برای اقامت با کیفیت است.

در این مطلب با کیش بریم می خواهیم شما را با هتل سارا کیش که یکی از پر طرفدار ترین و ارزان قیمت ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.

هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.این هتل در استان هرمزگان، کیش، جنب بازارپردیسان، خیابان رودکی واقع شده است.

هتل سه ستاره کیش در سه طبقه و هفتاد و دو واحد با تکمیل ترین امکانات رفاهی بنا شده است. این هتل در انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و انواع سوئیت ها میزبان گردشگران است. این هتل با توجه به قیمت مناسب و دسترسی مناسب به مرکز شهر از استقبال زیادی از طرف مسافران برخوردار است چون شما می توانید با هر بودجه ای که دارید بهترین اقامت را در این هتل تجربه کنید.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش از جمله هتل هایی به شمار می روند که فاصله چندانی با ساحل خلیج فارس ندارد از این رو برخی از اتاق های طبقه آخر این هتل از منظره زیبای دریا برخوردار هستند.

موقعیت مکانی هتل سارا کیش

هتل سارا کیش در مرکز جزیره کیش با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، مکان های دیدنی کیش، مکان های تفریحی و…واقع شده است. از جمله جاذبه های اطراف هتل سارا کیش می توان به مراکز خرید پانیذ و بازار پردیس، مکان های تفریحی مثل پارک دلفین ها، اسکله تفریحی و… اشاره کرد.

هتل سارا کیش در استان هرمزگان، کیش، خیابان رودکی، جنب بازار پردیسان واقع شده است.



اتاق های هتل سارا کیش

اگر به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید حتما هتل سه ستاره سارا کیش را انتخاب کنید. این هتل با ارائه اتاق های تمیز و مرتب با رعایت اصول بهداشتی، چشم اندازه مطلوب رو به دریا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با امکان سرو ناهار و صبانه در اتاق از بهترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.

اتاق های هتل سارا کیش

رستوران هتل سارا کیش

از امکانات رستورانی هتل سه ستاره سارا کیش می توان به ظرفیت دویست نفری رستوران سانیا اشاره کرد. کافی شاپ این رستوران نیز با ظرفیت 70 نفری اماده پذیرای از گردشگران در 24 ساعت از شبانه روز است. رستوران هتل سانیا از جمله رستوران هایی است که انواع غذا های دریایی، فرنگی، ایرانی سرو می شود.

 

تعرفه های اقامت یک شب در هتل سارا کیش

هتل سارا کیش از جمله هتل های ارزان قیمت و با کیفیت جزیره کیش است که قیمت های بهار سال 1401 به صورت زیر است:

  • اتاق دو تخته لوکس 560 هزار تومان
  • اتاق سه تخته لوکس 750 هزار تومان
  • سوئیت سه نفره 1300 هزار تومان
  • اتاق چهار تخته 1100 هزار تومان

لیست بالا قیمت روز هتل سارا کیش در بهار 1401 است این قیمت می تواند نسبت به فصل سفر و امکانات اضافه تغییر کند.

امکانات هتل سارا کیش

هتل سارا کیش از جمله هتل های به صرفه و با کیفیت جزیره کیش است که  برخلاف تعداد ستاره هایش امکانات رفاهی           با کیفیتی به مسافران ارائه می دهد .

 

از امکانات هتل سه ستاره سارا کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روم سرویس
  • بالکن
  • صبحانه
  • مینی بار
  • صندوق امانات داخل اتاق
  • لوازم بهداشتی
  • سیستم اطفاء حریق
  • ترنسفر رفت
  • اتاق سیگار
  • رستوران بام و… از جمله امکانات رفاهی هتل سه ستاره سارا کیش هستند.

 

کلام آخر

در این مطلب با کیش بریم شما را با هتل سه ستاره سارا آشنا کردیم. این هتل یکی از پر طرفدار ترین هتل های جزیره کیش از نظر گردشگران است. اگر مایل به رزرو هتل سارا در جزیره کیش هستید حتما قبل از رفتن به جزیره کیش حتما اول از همه اقدام به رزرو این هتل کنید چون امکان پر بودن اتاق های این هتل بیشتر است.

نظرات کاربران در رابطه با هتل سه ستاره سارا کیش

مجید کرمی :هتل از نظر دسترسی بسیار عالیه صبحانه ضعیف در اتاقهای هتل چایساز نیست و برای هر دفعه چای می‌بایست به کافی شاپ زنگ زد و با هزینه چای گرفت که این اصلا برای هتل سه ستاره خوب نیست بر خورد کارکنان معمولی سرویس دهی ضعیف در کل مبلغ به ازای هر شب که براتون حساب میکنن با نهار و شام و چای و آب معدنی ضربدر چهار کنین چون هر چی درخواست کنین با کارت خوان بالا سرتون هستن یادم رفت بگم عکس هم گفتن بهتون نگیرین چون علاوه بر گرفتن وقتتون به ازا چاپ هر عکس کلی باید پول بدین از من گفتن بود

شایان شهری: اخلاق خوب کار کنان عدم استقبال در دم در هتل و عدم حمل چمدان

کامیلار کوستانی:سلام من زیاد کیش میرم به نظر من این هتل همه چیش خوب بود برخورد کارکنان خوب و سریع بود اطاق ما تمیز و بزرگ بود فقط اینترنت نداشتن اطاق نقطه ضعفش هست ولی همه چی حتی صبحانه هتل هم منظم و خوب بود به نظرمن از خیلی هتل های 4 ستاره بهتره

فریده اله آبادی:سلام من زیاد کیش میرم به نظر من این هتل همه چیش خوب بود برخورد کارکنان خوب و سریع بود اطاق ما تمیز و بزرگ بود فقط اینترنت نداشتن اطاق نقطه ضعفش هست ولی همه چی حتی صبحانه هتل هم منظم و خوب بود به نظرمن از خیلی هتل های 4 ستاره بهتره

اگر به هر دلیلی این هتل باب میل شما نبود یا تمایل به اقامت در هتل، ویلا، سوئیت دیگری داشتید حتما با کلیک کردن روی سپنجا وارد سایت سپنجا شده و هتل انتخابی خود را رزرو کنید.

سوالات متداول در رابطه با هتل سه ستاره سارا کیش

هزینه یک شب اقامت در هتل سه ستاره کیش چقدر است؟

هزینه یک شب اقامت در هتل سه ستاره کیش با توجه به هتل انتخابی شما بین 570 تا 1300 متغییر است.

آدرس هتل سارا کیش در جزیره کیش چیست؟

هتل سارا کیش در استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان رودکی قرار دارد.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه یک شب اقامت در هتل سه ستاره کیش چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هزینه یک شب اقامت در هتل سه ستاره کیش با توجه به هتل انتخابی شما بین 570 تا 1300 متغییر است.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آدرس هتل سارا کیش در جزیره کیش چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل سارا کیش در استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان رودکی قرار دارد.”
}
}]
}

درباره “معرفی هتل سارا کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.