اتاق های هتل داریوش

آشنایی با هتل داریوش کیش

جزیره کیش از جمله زیبا ترین شهری های ایران است که به دلیل داشتن ساحل نیلگون خلیج فارس هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است. در این جزیره رویایی هتل های زیادی با بهترین امکانات و بهترین کیفیت میزبان گردشگران هستتند. در مطالب قبلی از کیش بریم شما را با برخی از هتل های جزیره آشنا کردیم، در این مطلب از کیش بریم در نظر داریم شما را با بهترین هتل کیش یعنی هتل داریوش آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش با زیبا ترین و مجللش ترین نما بر گرفته از تخت جمشید در جزیره کیش ساخته شده است. این هتل در سه طبقه و 190 واحد اقامتی با ارائه بهترین و با کیفیت ترین امکانات از گردشگران میزبانی می کند.

هتل داریوش کیش علاوه بر امکانات هتلی از جمله مکان های گردشگری جزیره به شمارمی رود. از جمله دلایل محبوبیت هتل داریوش داشتن منظره زیبای دریای نیلگون خلیج فارس است که این منظره زیبا هر کسی را شیفته خود می کند.

 هتل داریوش کیش  از امکانات ویژه ای برخوردار است که علاوه بر امکانات هتلی امکانات تفریحی و ورزشی نیز دارد که از گردشگران به بهترین نحو ممکن پذیرایی میکند.

هتل داریوش کیش با داشتن معماری جذاب که بر گرفته از آثار دوره هخامنشیان و پاسارگاد است به نام موزه هخامنشی نیز شناخته می شود که اقامتی لوکس در بهترین نقطه جزیره کیش به گردشگران ارائه می دهد.

هتل داریوش

آدرس هتل پنج ستاره داریوش

هتل پنج ستاره داریوش در استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان داریوش واقع شده است.

هزینه اقامت در هتل داریوش داریوش کیش چقدر است؟

هتل داریوش کیش در یک ساختمان سه طبقه با سوئیت هایی شیک و لاکچری در محوطه هتل داریوش بنا شده است. اتاق های هتل داریوش کیش با دو منظره رو به دریا و منظره تخت جمشید که کلی تر بگوییم منظره موزه میزبان گردشگران است.

هزینه یک شب اقامت در هتل بزرگ داریوش از سه میلیون شروع می شود و با توجه به تعداد نفرات، امکانات در خواستی، نوع اتاق و زمان سفر تا دوازده میلیون متغیر است.

اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش کیش

واحد های اقامتی هتل داریوش کیش با دو منظره دریا و باغ هتل تفکیک شده است که هنگام رزرو باید به این موضوع دقت کنید و اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 اگر آرامش مشاهده منظره دریا برای شما خوشایند است از اقامت در اتاق های لوکس رو به دریای هتل داریوش غافل نشوید.   این هتل با ارائه اتاق های دو نفره، سوئیت تک خوابه آتوسا، سوئیت استودیو میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
از جمله بهترین ویژگی های اتاق های هتل کیش داشتن تراس در اتاق ها است که می توانید از آنجا به تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بایستید.

 شاید برایتان جالب باشد که سوئیت های کابانا هتل داریوش کیش در محوطه هتل قرار دارند و در ساختمان اصلی هتل که فقط اتاق های سه تخته و دو تخته با امکانات کامل قرار دارند همچنین اتاق های کابانا هتل داریوش علاوه بر صبحانه وناهار با داشتن حمام سانروف از اولین انتخاب های گردشگران به شمار می روند.

از جمله امکانات اتاق های هتل پنج ستاره کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد

امکانات رفاهی و خدمات در تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به صورت کامل در اختیار مهمانان هتل قرار داده‌می‌شود. سرویس خواب و مبلمان راحت، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سشوار، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان، استخر رو باز و… از جمله امکاناتی است که در اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

از جمله امکانات اتاق های هتل پنج ستاره کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد

قوانین رزرو هتل داریوش کیش

  • هزینه اقامت برای کودکان نیم بها و یا به صورت رایگان محاسبه می شود که این هزینه بستگی به سن کودک شما دارد.
  • پذیرش زوج با ارائه صیغه نامه معتبر
  • به همراه داشتن مدارک شناسایی نظیر پاسپورت، کارت ملی، شناسنامه
  • پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر
  • ساعت تحویل اتاق 3 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر می باشد.

هتل پنج ستاره داریوش

فاصله هتل داریوش با دیگر معابر گردشگری کیش

هتل پنج ستاره داریوش تقریبا در مرکز کیش واقع شده است و فاصله نه چندان دوری با برخی معابر و مکان های گردشگری دارد که در لیست زیر می توانید مسافت تقریبی این هتل را با برخی مکان ها مشاهده کنید.

فاصله تا بازار پردیس : حدود سه دقیقه فاصله فاصله با خودرو

فاصله تا بازار پردیس: حدود چهار دقیقه فاصله با خودرو

فاصله تا اسکله تفریحی: حدود پنج دقیقه فاصله با خودرو

فاصله تا کشتی یونانی : حدود بیست دقیقه فاصله با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی: حدود یازده دقیقه فاصله با خودرو

فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز: حدود سیزده دقیقه فاصله با خودرو

فاصله تا درخت سبز: حدود دوازده دقیقه فاصله با خودرو

نظرات کاربران در رابطه با هتل پنج ستاره داریوش

نازنین:ارزش یک بار دیدن و رفتن را دارد، از دست ندهید، به خصوص صبحانه و محیط هتل و رفتار کارمندها.

شیرزاد:مثل همیشه عالی ، چندمین بار که تو هتل اقامت داشتیم و مثل همیشه همچی خوب بود ، فقط حیف ناهار دیگه سلف نیست ، به همه پیشنهاد میدم هتل دیگه ای امتحان نکنید من امتحان کردم پشیمان شدم.

میثم: رفتار عالی پرسنل همکاری با مهمانان، باوجودیکه ما ۳ ساعت زود رسیدیم ولی برای ما چک این انجام دادند. پیگیری مداوم برای رضایت مشتری مکان اختصاصی بزرگ با باغ و فضاسازی عالی غذای خوب رستوران ۲۴ ساعته صبحانه عالی، تابحال هیچ جای ایران صبحانه به این تنوع ندیدم. دسترسی راحت خدمات کاملا استاندارد و منظم خوشرویی همه پرسنل از معاون مدیر تا باغبان و لابی من دیسیپلین عالی در عین همکاری با مهمانها.

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم شما را با بهترین هتل جزیره کیش یعنی هتل پنج ستاره داریوش آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب از کیش بریم همانند دیگر مطالب کیش بریم برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

درباره “آشنایی با هتل داریوش کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.