کیش بریم

کیش کجا غذا بخوریم؟

جزیره کیش محبوب ترین و معروف ترین جزیره ایران است که سالانه عده ی بسیار زیادی به آن سفر میکنند. جزیره کیش به تفریحات مختلف ان معروف است. یکی از این تفریحات می تواند رستوران های مختلف و جذاب این جزیره باشد و هرکس با هر سلیقه ای میتواند به این رستوران ها مراجعه کند. اگر شما هم قصد سفر به این جزیره را دارید لازم نیست نگران یافتن رستوران با کیفیت در سفر خود باشید اگر امروز با ما در کیش بریم همراه باشید شما را با بهترین رستوران های این جزیره آشنا خواهیم کرد. که با هر سلیقه ای می توانید به آنها مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:معرفی هتل های ارزان قیمت جزیره کیش

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا که غذای دریایی سیو میکند از قدیمی ترین و شناخته شده ترین رستوران های این جزیره است. این رستوران که به کیفیت فوق العاده خود معروف است. در واقع یکی از بهترین رستوران هایی است که میتوانید در جزیره کیش می توانید به آن مراجعه کنید. این رستوران دارای منوی کاملی میباشد و از کباب و انواع غذاهای دریایی تا قلیه ماهی میتوان در این رستوران یافت میشود در هنگام صرف غذا در این رستوران می توانید از موسیقی زنده ای که در این رستوران اجرا میشود استفاده کنید. این رستوران در نزدیک ساحل خلیج فارس فارس قرار دارد و شما بعد از صرف غذا در این رستوران میتوانید به پیاده روی در کنار ساحل بپردازید البته این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی نیز میباشد. بهتر است اگر میخواهید در روزهای تعطیل یا آخر هفته به این رستوران مراجعه کنید بهتر است از قبل میز رزرو کنید. لازم به ذکر است منوی این رستوران نسبتا گران قیمت خواهد بود ولی قطعا ارزش دارد یک بار غذا های با کیفیت این رستوران را تجربه کنید.

ادرس: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی جنب هتل تاپ رز

تلفن تماس: 07644422855

رستوران کوه نور

رستوران بعدی که قصد داریم ان را به شما معرفی کنیم دارای دکور و فضای خاصی است که ان را از دیگر رستوران ها متمایز میکند. رستوران کوه نور. این رستوران با دکور سنگی وصخره ای با مساحت 600 متری تجربه ی یه وعده متفاوتی را برای شما خواهد ساهت این رستوران در شب مانند الماسی در جزیره کیش خود نمایی میکند. در این رستوران انواع غذا های ایرانی و بین المللی و دریایی سرو میشود و همه ی غذاهای ان دارای کیفیت بالایی هستند. این رستوران در دو طبقه رستوران و کافی شاپ از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح خدمت رسانی میکند. شما میتوانید در این رستوران همزمان با میل کردن غذای خود از موسیقی زنده که در این رستوران اجرا میشود استفاده کنید. به شما پیشنهاد میشود از سالاد بار این رستوران استفاده کنید و حتی تجربه یک غذای فرانسوی فوق العاده را نیز در این رستوران تجربه کنید. لازم به ذکر است که رستوران کوه نور کیش یک رستوران نسبتا گران قیمت به شمار می اید.

ادرس: میدان امیرکبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

تلفن:07644424808

رستوران توتی فرتوتی

توتی فرتوتی

رستوران توتی فروتی در سال 84 فعالیت خود را در کنار اسکله تفریحی جزیره کیش با مساحت 1400 متر آغاز کرد این رستوران 500 نفری که با فضای چوبی دکور شده است انواع غذاهای ایرانی و فست فود و بین المللی در این رستوران سرو میشوند که شما همزمان با اجرای زنده موسیقی میتوانید از غذای خود لذت ببرید. این رستوران دارای منوی کافی شاپ نیز میباشد. رستوران توتی فروتی از نظر قیمت جزو رستوران های مناسب به شمار می آید میگو سوخاری از معروف ترین غذاهای این رستوران میباشد  انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی که به جزیره کیش سفر میکنند میباشد. البته بهتر است در ایام تعطیل یا آخر هفته از قبل میز برای خود رزور کنید. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11 شب در حال خدمت رسانی است.

مطالب مرتبط:لیست اسامی هتل های کیش همراه با آدرس

ادرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

تلفن: 09347698454و07644450452

رستوران فودلند

رستوران فودلند جزیره کیش از سال 89 در کنار ساحل مرجانی شروع به کار کرد. ان رستوران در سه طبقه و با متراژ بیش از دو هزار متر آماده پذیرایی از 400 نفر با انواع غذا های سنتی ایرانی و بین المللی و فست فود و دریایی و حتی منوی کافی شاپ از ساعت 11 صبح تا 2 شب  آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. این رستوران در سه طبقه مجزا که هر یک از از آنها دارای دکور نورپردازی مختص هود است بیش از 100 نوع غذا سرو میکند و این یکی از ویژگی هایی است که این رستوران را از رستوران های دیگر متمایز میکند. فست فود ها و ماهی شیر این رستوران از غذا های پر طرفدار این رستوران میباشد.

ادرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

تلفن:07644466333

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار یکی از رمانتیک ترین رستوران های جزیره کیش در سال 91 فعالیت خود را با منوی کامل در این دریاچه شروع کرد. این رستوران با دارا بودن دو محیط مجزای سرباز و سربسته با انواع غذا های ایران و بین المللی به یکی از بهترین و خاص ترین رستوران های جزیره کیش تبدیل شد است. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی وای فای رایگان می باشد و از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی می باشد. لازم به ذکر است این رستوران رویال استار جزو رستوران های گران قیمت میباشد ولی قطعا از تجربه مراجعه به ان پشیمان نخواهید شد.

ادرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

تلفن: 07644454071

رستوران شاندیز صفدری

یکی ازشناخته شده ترین و محبوب ترین رستوران های کیش رستوران شاندیز صفدری می باشد این رستوران با دارا بودن ظرفیت پذیرایی حدود 500 نفر و منوی شامل غذا های ایرانی و دریایی و کباب از ساعت 12 ظهر تا 3 عصر و 8 غروب الی 12:30 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. در هنگام میل غذا در این رستوران از موسیقی زنده ای هم که در رستوران شاندیز صفدری اجرا میشود میتوانید لذت ببرید.

مطالب مرتبط:معرفی هتل ترنج کیش

آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو

تلفن:09020098076

 

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم شما را با رستوران های معروف این جزیره آشنا کردیم، امیدواریم این مطلب از کیش بریم واقع شده باشد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.