هتل پارمیدا کیش

آشنایی با هتل پارمیدا، کیش

جزیره کیش که یکی از مهم ترین مقصد های گردشگری در استان هرمزگان، جنوب ایران می باشد که مسافران و گردشگران زیادی سالانه از این جزیره بازدید می کنند، از مهم ترین علت های این حجم از مسافر می توان به این موارد اشاره کرد که جزیره کیش جزو مناطق آزاد در ایران می باشد و شما می توانید اجناس و محصولاتی را با برند های خارجی در این جزیره مشاهده و خرید کنید، امکانات تفریحی بسیار جذاب این جزیره که همان طور که از نامش پیداست به خاطر نزدیکی به دریا شما تفریحات آبی بسیاری را می توانید در این جزیره مشاهده کنید، امکان اقامت در هتل های جزیره کیش که مسافرت را برای شما بسیار راحت تر و ساده تر می کند به خصوص اگر هتل شما در نزدیکی مرکزهای خرید و تفریح باشد. بدین سبب کیش بریم قصد دارد شما را با یکی از این هتل ها که در جزیره کیش واقع شده است، آشنا کند و تمام امکانات و شرایط رفاهی این هتل را برای شما معرفی کند. همچنین می توانید با تفریحات روزانه کیش آشنا شوید.

هتل پارمیدا جزیره کیش

مطالب مرتبط : هتل های رو به دریای کیش

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا، هتلی است که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. هتل چهار ستاره پارمیدا در اواخر سال 1394 افتتاح شد و شروع فعالیت هتل از همین سال استارت خورد. آدرس این هتل در روبروی پارک شهر کیش می باشد که منظره اتاق شما به طرف دریا، پارک شهر کیش، محوطه هتل باز است و می توانید مدتی را در جلوی پنجره اتاق به تماشای این منظره ها بپردازید. در مورد خود ساختمان هتل اینکه این هتل در چهار طبقه و با تعداد 86 اتاق مشغول به فعالیت است که در ادامه به دیگر امکانات این هتل اشاره می کنیم. همچنین اگر علاقه مند هستید میتوانید مقاله لیست اسامی هتل های کیش را به همراه آدرس مطالعه کنید.

هتل پارمیدا کیش

مطالب مرتبط : معرفی هتل های شیک جزیره کیش

امکانات هتل پارمیدا

هتل پارمیدا، به دلیل نزدیکی به مرکز تجاری خرید کیش، مرکز خرید سارینا و کارتینگ یکی از اولویت های مسافران برای رزرو می باشد. همچنین به دلیل نزدیکی به کناره های آب و روبرو بودن با پارک شهر کیش از منظره بسیار خوبی برخوردار است. برخی دیگر از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از :

پارکینگ

هتل پارمیدا دارای پارکینگ مجزا برای مسافران خود می باشد که اگر همراه خود وسیله نقلیه ای داشتید می توانید در پارکینگ هتل مستقر کنید. امنیت و ظرفیت پارکینگ خیلی بالا می باشد که برای هر پارکینگی اولویت می باشد.

استخر، سونا، جکوزی

از جمله امکانات هایی که مورد استفاده زیادی قرار می گیرد استخر و سونا می باشد که در هتل واقع شده است و می توانید در وقت های اضافی خود استفاده کنید.

استخر هتل پارمیدا کیش

رستوران

در قسمت ورودی هتل، رستورانی قرار دارد که ظرفیت بسیار بالایی دارد و می تواند میزبان مهمانان زیادی باشد، همچنین اگر مراسم خاصی در نظر دارید این رستوران را رزرو کنید.

رستوران هتا پارمیدا جزیره کیش

روم سرویس

روم سرویسی که هتل برای شما ارائه می کند شامل همه پکیج های رفاهی می باشد و هتل بدون درخواست شما این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد

بالکن

بالکنی که در هتل موجود است شما می توانید در آن حضور یافته و از هوای جزیره و منظره بسیار زیبای هتل استفاده بکنید.

فضای سبز

فضای سبز موجود در محوطه هتل بسیار زیبا و دلنشین است و شما می توانید قسمتی از زمان خود را در محوطه هتل سپری کنید. علاوه بر این شما می توانید با مکان های دیدنی رایگان کیش نیز آشنا شوید.

کرایه اتومبیل

از جمله ایده آل ترین امکانات این هتل می توان به کرایه اتومبیل اشاره نمود که اگر وسیله نقلیه ندارید می توانید از طریق باجه اطلاعات هتل درخواست کنید که برای شما اتومبیل کرایه کنند.

هزینه های رزرو در هتل پارمیدا

دامنه قیمت رزرو اتاق در هتل پارمیدا بر حسب ظرفیت اتاق، منظره اتاق و از همه مهمتر زمانی که شما قصد دارید تا اتاق رزرو کنید. یعنی ممکن است قیمت در روز های تعطیل رسمی سال نسبت به روزهای آخر هفته و روز های عادی متفاوت باشد ولی در کال قیمت رزرو در این هتل از 520 هزار تومان تا بالای 3 میلیون موجود است. اگر می خواهید بیشتر در مورد هزینه رزرو اتاق در این هتل آشنا شوید با شماره هایی که در زیر قرار داده شده است می توانید تماس برقرار کنید.

شماره تلفن هتل پارمیدا کیش : 44467680-076

شماره تلفن رزرو هتل پارمیدا کیش :  09368513555

مطالب مرتبط : معرفی هتل ایران کیش 

اقامت در هتل پارمیدا کیش

کلام آخر

هتلی که در این مقاله برای شما معرفی از جمله هتل های خوب جزیره می باشد که امکانات و خدمات رفاهی آن بسیار زیاد می باشد و شما با رزرو اتاق در این هتل می توانید به مراکز تجاری و تفریحی بسیار نزدیک باشید. در آخر اگر این مقاله برای شما مفید بود  می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.