هتل پاناروما جزیره کیش

آشنایی با هتل پاناروما جزیره کیش

جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری و توریستی ایران از ویژگی ها و امکانات بسیار زیاد و مطلوبی برخوردار است، قرار گرفتن در آب های آزاد خلیج فارس به همراه آب و هوای کمی شرجی و مطلوب باعث می شود که حتی مسافران خارجی نیز از این جزیره دیدن کنند. جزیره کیش که در شهرستان بندر لنگه واقع شده است کمک شایانی به رونق و جریان اقتصاد استان هرمزگان و گردشگری این منطقه کرده است.

کیش که منطقه آزاد نیز محسوب می شود، علاوه بر جذب گردشگر و اقتصاد توریستی در تجارت و خرید و فروش نیز بسیار حائز اهمیت است. آزاد بودن این جزیره سبب شده است که کالاها و برخی از محصولات از مالیات های وارداتی معاف باشند و همین امر زمینه را برای حضور برندها و محصولات مطرح خارجی مهیا میکند. در هر نقطه از ایران که تجارت و گردشگری رونق داشته باشد، مکان هایی برای اقامت و اسکان یافتن مسافران نیز آماده و تشکیل شده است.

جزیره کیش نیز از این قضیه مستثنی نیست و اگر تاکنون تجربه سفر به جزیره کیش را داشته باشید، می دانید که در اکثر نقاط جزیره هتل هایی در ظرفیت ها و امکانات متنوعی تشکیل شده است. مسافران در هر یک از هتل ها می توانند بر اساس تعداد نفرات خود و همچنین هزینه ای که برای اسکان در نظر گرفته اند، هتل رزرو کنند.

علاوه بر هتل ها، مرکز های خرید و رستوران هایی در جزیره ساخته شده است که آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسافران و گردشگران می باشند. مرکز های تفریحی که در کنار ساحل و یا در مرکز شهر تشکیل شده اند، تا ساعات انتهایی در جزیره باز هستند. مسافران به همراه خانواده می توانند از تفریحات روزانه کیش استفاده کنند که در بیشتر نقاط جزیره قابل دسترسی است.

اما در این مقاله از سایت کیش بریم به معرفی یکی از هتل های جزیره کیش می پردازیم که امکانات و خدمات خوب و مطلوبی را برای مسافران و مراجعه کنندگان به عمل می آورد. هتل پاناروما که هتلی پنج ستاره می باشد در بافت شهری کیش احداث شده است و در لیست جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره قرار دارد. در ادامه بیشتر با این هتل آشنا خواهیم شد.

هتل پانوراما جزیره کیش

در مورد هتل پاناروما

بهتر است ابتدا کمی در مورد هتل پاناروما، تاریخچه و تاسیس و همچنین ظرفیت های آن اطلاعاتی کسب کنیم. هتل پاناروما جزو هتل های پنج ستاره جزیره می باشد که در سال 1398 با مساحتی در حدود 30 هزار متربع تاسیس شده است. ساخت و احداث این هتل در حدود 3 سال طول کشید ولی در آخر سازه ای که ساخته شد به صورت کامل و جامع برای هر گونه فعالیت و نیازی پاسخگو بود.

ظرفیت کل هتل پاناروما 380 اتاق با ظرفیت تخت های متنوع و مختلف می باشد که رزرواسیون این اتاق ها به دو صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. امکانات این هتل نیز بسیار گسترده و در درجه عالی قرار دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط : معرفی هتل شایان | جزیره کیش

دسترسی هتل پاناروما

از اصلی ترین ویژگی ها و امکانات خود هتل که باعث می شود مسافران و گردشگران آن را انتخاب کنند، دسترسی بسیار آسان و ساده هتل نسبت به مراکز تجاری و خرید، مراکز تفریحی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد، است. همچنین به دلیل تازه ساخت بودن سازه هتل و امکانات به روزی که در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد، هتل پاناروما به دیگران پیشنهاد می شود.

برای کسانی که می خواهند از مل دقیق این هتل اطلاع داشته باشند باید گفت که هتل پاناروما در بلوار رودکی و درست در مقابل برج دیپلمات واقع شده است. موقعیت مکانی هتل نسبت به مراکز خرید و رستوران ها بسیار آسان و دسترسی ساده ای دارد از امتیاز های عالی این هتل محسوب می شود.

ترانسفر فرودگاه هتل پانوراما

امکانات هتل پاناروما

هتل پاناروما یکی از هتل های خوب جزیره است و خدماتی که برای مشتریان و مسافران ارائه می دهد در نوع خودش بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. امکانات و امتیاز های این هتل بسیار فوق العاده است ولی در میان آنها دو مکان از این هتل قرار دارد که واقعا بی نظیر و به نوعی نگین های هتل می باشند.

مطالب مرتبط : بهترین مراکز خرید در جزیره کیش

رستوران هتل پاناروما

بخش غذاخوری و رستوران هتل پاناروما متشکل از دو رستوران به نام های صدف و مروارید است که هر یک ظرفیتی در حدود 250 نفر را شامل می شوند. دکوراسیون و معماری که در فضای داخلی این رستوران ها به کار رفته است کاملا محیطی آرامش بخش و دلپذیر را برای مراجعه کنندگان فراهم می کند.

رستوران صدف هتل پاناروما

در مورد غذاها و وعده های غذایی که در این رستوران ها عرضه می شود می توان گفت که منوی رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، خارجی و حتی غذاهای بومی جزیره را شامل می شود و مراجعه کنندگان به این رستوران ها می توانند به دلخواه انتخاب خود را انجام دهند.

مجموعه آبی هتل پاناروما

مجموعه آبی هتل پاناروما که متشکل از استخر آب سرد، جکوزی، سونای خشک و بخار است به جرات می توان گفت یکی از بی نظیر ترین و کامل ترین مجموعه های آبی است که در جزیره ساخته شده است. تمیزی، بزرگی و امکانات خوب مانند ماساژ از جمله امتیاز های عالی این مجموعه می باشد.

مجموعه آبی هتل پاناروما

امکانات اتاق های هتل پاناروما

ظرفیت اتاق های هتل از 2 تخته ساده تا رویال، وی آی پی و چهار تخته های خانوادگی تنوع دارد و مسافران می توانند با توجه به ظرفیت خود از بین این اتاق ها رزرواسیون انجام دهند. علاوه بر ظرفیت و منظره بی نظیری که اتاق های هتل دارا هستند، انواع خدماتی همچون روم سرویس، وجود اتصال اینترنت در داخل اتاق ها، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمایشگر های خانگی و بسیاری موارد دیگر که تمام جزئیات سفر و نیاز های شما را در بر می گیرد.

مطالب مرتبط : جاهای دیدنی کیش برای عکاسی

کلام آخر

به طور کلی هتل پاناروما از هتل های خوب، شیک و تازه تاسیس شده جزیره کیش می باشد که برخی از ویژگی های آن سبب شده است که در میان سایر هتل های جزیره خاص و استثنایی نشان داده شود. در آخر اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

 

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.