آشنایی با هتل لوتوس کیش + نظرات

جزیره کیش یکی از شهر های توریستی و گردشگری ایران است که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است از این رو هتل های زیادی در این شهر ساخته و برخی نیز در حال ساخت هستند. در این مطلب از کیش بریم قصد داریم شما را با هتل لوتوس واقع در جزیره کیش آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

جزیره کیش

جزیره کیش یکی از زبیاترین جزیره های شناخته شده در دنیا است که با دریای نیلگون خلیج فارس احاطه شده است.شما می توانید با سفر به جزیره کیش تجربه دو چرخه سواری در جاده دوچرخه سواران که مسیری تونل مانند است این تونل توسط درختان ایجاد شده است که دوچرخه سواری در این مسیر  یک تجربه بی نهایت دلپذیر به شما می دهد . از دیگر تفریحات این جزیره می توان به کشتی یونانی، حریره که از معروف ترین دیدنی های جزیره کیش هستند اشاره کرد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس از جمله هتل های سه ستاره جزیره کیش است که از سال 1383 تا کنون میزبان گردشگران خارجی و داخلی است. از انجایی که این هتل جز ارزان قیمت ترین هتل های جزیره کیش است از توجه و محبوبیت خاصی در میان گردشگران بر خوردار است. هتل لوتوس کیش در سال 1390 برای ارائه بهتر امکانات اقامتی مورد بازسازی قرار گرفت تا اقامتی دل پذیر و لذت بخش برای میهمانان عزیز به ارمغان آورد.

هتل لوتوس در سه طبقه و 72 واحئ اقامتی با زیباترین معماری که از بنا های دوره هخامنشی الهام گرفته است با داشتن بهترین امکانات اقامتی و رفاهی بنا شده است. هتل لوتوس توسط باغی سرسبز با مساحتی به متراژ 1200 متر مربع احاطه شده که فضایی دلنشین و رمانتیکی را برای هتل به وجود آورده است.

هتل لوتوس کیش از هتل های با سابقه جزیره کیش است که در اوایل ساخت با نام هتل لاله فعالیت میکرد. اتاق های هتل لوتوس کیش در طبقات همکف، طبقه اول و طبقه دوم واقع شده اند. پنجره های اتاق های این هتل قابلیت باز شدن را ندارند و قفل هستند.

یکی از برتری های هتل لوتوس کیش نسبت به سایر هتل ها می توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد که در فاصله 2500 متری از از دریای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. این ویژگی سبب شده است که گردشگران برای رسیدن به دریا با مشکلی مواجه نشوند. نکته قابل توجه در رابطه با هتل لوتوس این است که این هتل در لیست هتل های  هلیا به قرار دارد.

هتل لوتوس کیش با داشتن کادر و پرسنل مجرب و اموزش دیده اقامتی دلنشین آرامی را برای میهمانان رقم می زند.

هتل لوتوس کیش

مطالب مرتبط:

مراکز خرید نزدیک هتل لوتوس کیش

معرفی هتل های سه ستاره جزیره کیش

اتاق های هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در سه طبقه و هفتاد و دو واحد اقامتی بنا شده است. این هتل از جمله هتل های کیش است که از کیفیت و امکانات مطلوب به همراه طراحی ساده و شیک بر خور دار است.

از جمله امکانات هتل سه ستاره لوتوس می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، لوازم بهداشتی، تلفن، آباژور، بالکن، دمپایی، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و… اشاره کرد که این امکانات اتاقی هتل لوتوس امکان اقامتی دلپذیر برای گردشگران به ارمغان می آورد.

هتل لوتوس دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است که برای اقامت خانواده های پر جمعیت بهترین انتخاب اقامتی در جزیره کیش به شمار می رود. تمامی اتاق های این هتل از نور دهی فوق العاده ای برخور دار هستند.

امکانات هتل سه ستاره لوتوس به چه صورت است؟

همان طور که گفته شد هتل سه ستاره لوتوس کیش از کیفیت و امکانات مطلوبی بر خور دار اسست که نظر گردشگران را به خود جلب می کند. از آنجایی بیشتر مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند از این  رومی توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات هتلی، هتل لوتوس لیست زیر را مطالعه کنید.

  • نمازخانه
  • صندوق امانات
  • اتاق چمدان
  • آسانسور
  • خدمات برای معلولین
  • تاکسی سرویس
  • لاندری
  • لابی مجهز،
  • فضای سبز و … اشاره کرد.

امکانات هتل سه ستاره لوتوس به چه صورت است؟

آدرس هتل سه ستاره لوتوس

هتل سه ستاره لوتوس که تقریبا در فاصله دو کیلومتری از خلیج فارس واقع شده است در استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، مقایل پاساژ مروارید قرار گرفته است. این هتل به دللیل داشتن موقعیت مکانی عالی به ساحل خلیج فارس، مراکز خرید، مکان های دیدنی و… بسیار نزدیک است.

شماره تماس هتل لوتوس کیش: 07644421239

هزینه یک شب اقامت در هتل سه ستاره لوتوس چقدر است؟

هتل لوتوس کیش از جمله هتل های ارزان قیمت جزیره کیش است از این رو  از جمله اولین امکانات گردشگران به شمار می رود. هزینه یک شب اقامت در هتل لوتوس کیش از از 300 هزار تومان شروع می شود و تا 900 هزار تومان نسبت به تعداد نفرات و امکانات درخواستی شما متغیر است.

هشدار: قیمت های ارائه شده در مطلب برای اقامت در هتل لوتوس برای خرداد ماه سال 1401 است.

نظرات کاربران در رابطه با هتل سه ستاره لوتوس

حسام: این هتل در حد یک مهمان سرا بیش نیست متعجب از سه ستاره آن هستم.

معصومه نیک: هتل بسيار سطح پايين در حد دو ستاره – با كاركنان بسيار غيرحرفه اي، يعني در حد اينكه يه سوال از پذيرش ميكرديم به زور پاسخ ميدادند در واقع كاملا مشهود بود كه پرسنل از شرايط شغلي خود راضي نيستند.

آتوسا: بسيار آلوده، از همون دم در كه وارد بشيد متوجه ميشيد، حتي شيشه هاي در ورودي رو تميز نكردن و اثر انگشت روش مشاهده ميشه، خاك دم در ورودي جارو نشده اتاقها متعفن ، بسيار كثيف ملحفه ها عوض نشده بودن و موي بدن افرادي كه شب قبل خوابيده بودن ، روي ملحفه ها بود سطل زباله نداشت ، بعد كه گفتيم و آوردن، سطل بسيار كثيف كه بوي بدي ميداد حمام ، آب گرم نداشت، دو روز نتونستيم دوش بگيريم. صبحانه افتضاح فقط پنير و چاي و عدسي، با خيارهاي يخ زده سرو صبحانه در اتاق نداشتيم پرسنل افتضاح، موارد رو كه عنوان كرديم گفتن هتل سه ستاره همينه در كل دو شب عذاب آور داشتيم اگر امكانات گذاشتن عكس باشه حتما عكس ميزارم. در كل حتي براي يك نصفه روز موندن هم عذاب آوره.

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم شما را با هتل لوتوس، امکانات ، آدرس، نظرات کاربران و… این هتل آشنا کردیم، امیدواریم این مطلب از کیش بریم همانند دیگر مطالب سایت برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.