هتل بین المللی کیش

معرفی هتل بین المللی کیش

هتل پنج ستاره بین المللی کیش در سال 1396 در مساحتی بالغ بر 16 هزار متر مربع در شرقی ترین مکان جزیره احداث گردید و به دلیل تازه تاسیسی این مجموعه دارای امکانت رفاهی و خدماتی ویژه ای است که توانسته است این نام را با خود به یدک بکشد. در ادامه با کیش بریم با هتل بین المللی کیش و امکانات آن بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

امکانات رفاهی هتل بین المللی کیش

امکانات هتل بین المللی کیش

هتلی زیبا واقع در بهترین مکان جزیر که می توانید دریای خلیج فارس را از پشت شیشه های هتل ببینید. هتل بین المللی کیش دارای امکانات ویژه ای است که توانسته است جزو محبوب ترین هتل های کیش از نظر کاربران قرار بگیرد .
ساختمان هتل دارای 13 طبقه است که به 342 اتاق شیک تقسیم بندی شده است و سوئیت هایی که برای اقامت بهتر برای گردشگران فراهم شده است.

  • سالن صبحانه خوری مجزا
  • پارکینگ سرپوشیده
  • سالن همایش چند منظوره
  • لابی اختصاصی
  • کافی شاپ
  • زمین تنیس
  • مجموعه بازی برای کودکان
  • سرویس اتاق ها به صورت 24 ساعته
  • صندوق امانات
  • اینترنت رایگان
  • سرویس تاکسی
  • استخر سونا جکوزی
  • ترانسفر فرودگاهی

استخر هتل بین المللی کیش

البته استخر و ترانسفر و صبحانه به صورت رایگان در این هتل ارائه می شود. اینها از جمله امکاناتی بودند که در این هتل برای گردشگران فراهم شده است تا تجربه سفری باخیال راحت و آسوده ای را در جزیره کیش به همراه خانواده و عزیزانتان داشته باشید

دسترسی به هتل بین المللی کیش

دسترسی به هتل بین المللی کیش

از جمله هتل هایی که نزدیک ترین مسیر را به مکان های دیدنی کیش و الخصوص سواحل نیلگون خلیج فارس دارند هتل بین المللی کیش است که در دو قدمی ساحل قرار دارد در نزدیکی این هتل مجموعه بولینگ مریم و اسکله تفریحی کیش قرار دارد که در خیابان روبه رویی هتل قرار گرفته اند و اگر در طبقه های بالایی هتل اسکان داشته باشید حتی می توانید دریای زیبای خلیج فارس را ببینید و با نور افشانی هاییی که در غروب سب صورت می گیرد منظره ای رویایی را برای شما می سازند.
هتل بین المللی کیش در شرقی ترین مکان جزیره و در بلوار سنایی قرار دارد که برای دستیابی به این هتل می توانید از طریق بزرگراه خلیج فارس به میدان صدف حرکت کنید و بعد از رسیدن به این میدان به طرف بلوار دلیران حرکت خود را ادامه دهید که بعد از رسیدن به میدان بلوار دلیران مسیر خود را به طرف بلوار تهران تغییر دهید تا به میدان امیرکبیر برسید که بعد در مسیر بلوار ساحل قرار میگیرند تا به میدان ساحل در انتهای مسیر خواهید رسید که باید مسیر خود را به بلوار سنایی تغییر دهید که هتل بین المللی در میانه بلوار بعداز چهارراه قرار دارد. که برای بهتر پیدا کردن مسیر می توانید از طریق نقشه (map) استفاده کنید.

فاصله جاذبه های گردشگری با هتل

جزیره کیش با مساحت کمی که دارد دارای تاریخ باستانی و جاذبه و مکان های دیدنی است که در گوشه کنار این جزیره قرار گرفته اند در ادامه به برخی از این جاذبه ها که در نزدیکی هتل بین المللی کیش قرار گرفته ان می پردازیم.

بولینگ مریم

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم در سال 1383 در قسمت شرق جزیره کیش در نزدیکی اسکله تفریحی احداث گردید. این مجموعه امکانات رفاهی زیادی را شمال می شود ام مهم ترین آن به بولینگ منتهی می شود از جمله امکانات رفاهی سالن بیلیارد با بیش از 16 میز حرفه ای و سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، شهر بازی برای کودکان ، کافی نت ، رستوران و همچنینی کافی شاپ مدرنی در این مجموعه قرار گرفته اند که می توانید با اقامت داشتن در هتل بین المللی همه این امکانات را در دو قدمی خود داشته باشید این مجموعه درست روبروی هتل قرار گرفته است.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله ای با دارا بودن مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع در شرقی ترین مکان جزیره کیش قرار دارد که در سال 85 بر روی سواحل نیلگون خلیج فارس احداث گردید. اسکله دارای طول 47 متر با منظره ای خیره کننده از دریا را بشما نشان می دهد. این مجموعه تنه به اسکله ختم نمی شود و دارای امکانات راهی زاید است که می توان به جت اسکی، ماهیگیری، قایق های پدالی، قایق های کف شیشه ای، شاتل، بنانا، و دیگر امکانات غواصی که می تواند یک روز عالی و خاطره انگیز را برای شما به یادگار بگذارد.

مراکز خرید نزدیک هتل بین المللی کیش

نگران خرید کردن و گردش در شهر کیش نباشید چرا که در دور و اطراف هتل مراکز خرید با کیفیت های عالی قرار دارند که می توانید با گشت و گذار و وسایل مورد نیاز خود را از این مراکز خرید نمایید.

نظرات کاربران در مورد هتل بین المللی کیش

جابر مداح: لابی بسیار دلنشین کارکنان خوب قیمت مناسب خانه داری خوب جزو بهترین های ایران است
حمید معدنی پور: برخورد پرسنل بسیار عالی بود . ولی اگه درخواستی داشتید کسی پیگیری نمی‌کرد به نظرم یه ناظر یا سرپرست خوب و قوی برای پرسنل لازمه تا پرسنل رو خوب مدیریت کنه . تنوع صبحانه خوب بود ولی کیفیتش تعریفی نداشت البته سایشون رو میکردن که بهترین سرویس رو بدن .
شبنم قاضیلو: هتل در حد ۵ستاره نیست سرویس بهداشتی فرسوده بود سر دوش حمام خراب بود و تا روز اخر تعمیر نشد صبحانه ضعیف بود دسترسی به ساحل و مراکز خرید خوب بود
گلنوش ارزنده: به نظرم این هتل بیشتر یک‌۴ ستاره معمولی هست. از نظر لوکیشن بهترین نقطه کیش‌قرار داره و خیلی نزدیک به اسکله است. ولی خب اصلا خدمات خوبی نمیدن. اتاق ‌‌ها خیلی لوکس نیستن، چندین شب درخواست هیتر دادم به علت سردی هوا ولی نفرستادن‌و‌صبخانه هم خیلی معمولی بود. اما نسبت به قیمت هتل خوبیه. بهترین امتیازش‌لوکشین هتل هست

کلام آخر
کیش در طی سالیان اخیر توانسته است خودش را به جهانیان ثابت کند و یکی از قطب های گردشگری در کشور ایران قرار بگیرد. در این مطلب از کیش بریم به معرفی و امکانات رفاهی هتل بین المللی کیش پرداختیم اگر چه این مطلب برای شما مفید واقع گشته است، خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.