هتل سه ستاره دریا کیش

هتل سه ستاره دریا کیش

جزیره کیش با آب و هوای گرم و مرطوب مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری  فراوانی که دارد در تمامی سال گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است که توانسته است در چندین سال اخیر قطب گردشگری در ایران به شمار رود به همین منظور هتل های زیادی در سراسر جزیره برای خدمات دهی به گردشگران به وجود آمده اند که به یکی از بهترین هتل های کیش در این مطلب اشاره می کنیم.

هتل سه ستاره دریا کیش

هتل سه ستاره دریا کیش از جمله بهترین هتل هایی است که توانسته است در جزیره کیش سه ستاره را به عنوان خدماتی و رضایت کاربران دریافت کند. این هتل در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع واقع شده است

هتل در بلوار خلیج فارس قرار دارد و نزدیک به مراکز خرید کیش است که می توان به پردیس های 1 و 2، ونوس، مروارید، مرکز خرید تجاری کیش اشاره کرد. و در نزدیکی های این هتل جاذبه های گردشگری فذاوانی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

امکانات هتل دریا کیش

امکانات هتل دریا کیش به عبارت زیر می باشد.

  • هتل داری دو طبقه و 50 اتاق می باشد.
  • 4 سوئیت دوبلکس
  • یک سالن غذا خوری
  • کافی شاپ
  • 170 عدد تخت
  • صبحانه رایگان
  • ترانسفر رایگان

امکانات اتاق های هتل دریا کیش

  • تلویزیون
  • اینترنت رایگان
  • تلفن داخلی
  • یخچال
  • سیستم اطفاء حریق
  • سیستم تهویه هوا
  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • مبلمان
  • سرویس های فرنگی و ایرانی
  • حمام

در لابی این هتل انواع امکاناتی از قبیل مبلمان، پذیرش 24 ساعته،  اینترنت پرسرعت، لاندری، سرویس تاکسی و دیگر امکاناتی که برای مسافران فراهم شده است.

هتل در منطقه ای دلباز و محیطی بزرگ واقع شده است و قسمتی از آن را به محوطه ای زیبا و فضای سرسبز تبدیل کرده اند که برای پیاده روی و قرار های دونفره بسیار مناسب است.

مکان های دیدنی اطراف هتل دریا

هتل دریا در منطقه ایده آل و در نزدیکی مکان های دیدنی جزیره کیش واقع شده است که می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه به مکانی که می خواهید بروید دسترسی داشته باشید. در ادامه به مکان هایی که در نزدیکی هتل دریا واقع شده اند و فاصله آن ها با این هتل را بین خواهیم کرد همچنان با ما همراه باشید.

شهر زیر زمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز

شهری در زیر زمین کیش در گذشته واقع شده است که قدمتی 2500 ساله و حتی بیشتر را دارد و در ارتفاع 16 متری از سطح زمین قرار گرفته است. این شهر که به نام شهر زیر زمینی کاریز معروف است در سال 1378 توسط مهندسی ایرانی اقدام به ساخت مجموعه ای سیاحتی و فرهنگی نمود و نام آن را کاریز گذاشت. از امکاناتی که در این مجموعه برای گردشگران فراهم شده است می توان به رستوران با فضایی باستانی و دیدنی، کافه که انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود و فضایی بکر برای قرار های رمانتیک است. فاصله شهر زیر زمینی کاریز با هتل دریا 6 کیلومتر است که میتوانید با ماشین در عرض 10 دقیقه به این مکان زیبا دسترسی داشته باشید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله ای در نزدیکی هتل بر روی آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است که محیطی دنج و آرامش بخشی را برای گردشگران مهیا کردن اند. مجموعه اسکله تفریحی کیش در مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع واقع شده است و خود اسکله به طول 437 متر است که دارای امکانت رفاهی زیادی است که می توان به جت اسکی، شاتل، بنانا، فلای بورد، قایقهای تندرو پدالی و همچنین شیشه ای، اسکوتر غواصی و دیگر امکانتی که برای تفریحات دریایی و ساحلی می توان در نظر گرفت در این مجموعه برای گردشگران فراهم شده است.اسکله در فاصله 1.6 کیلومتری هتل قرار دارد که با پیاده روی می توانید در عرض 20 دقیقه این مسافت را طی کنید.

شهر حریره کیش

شهر حریره

شهر حریره  که در کنار استادیوم تنیس قرار دارد دارای شبکه ای زیرزمینی از گذرگاه های سنگی است که در اطراف قنات تاریخی ساخته شده است. گفته می شود که حدود 2500 سال پیش برای جمع آوری، تصفیه و ذخیره آب برای ساکنان حریره ساخته شده است. با توجه به آب و هوای خشک، آب یک کالای گرانبها بود. فاصله شهر حریره با هتل حدودا 7 کیلومتر است که با ماشین می توانید در عرض 15 دقیقه به این مکان زیبا برسید.

دسترسی به هتل دریا کیش

هتل دریا در خیابان خلیج فارس واقع شده است که برای دستیابی به این هل از طرف فرودگاه می توانید از بلوار خلیج فارس به سمت میدان صدف حرکت کنید و بعد به صورت مستقیم به طرف بلوار دلیران در حرکت باشید و بعد از رسیدن به میدان دلیران به سمت راست گردش کنید بعد در مسیر بلوار تهران در حرکت باشید تا به میدان بزرگ خلیج فارس برسید بعد به خیابان خلیج فارس حرکت کنید که هتل دریا در اثنای خیابان خلیج فارس قرار دارد برای بهتر یافتن مسیر می توانید از برنامه نقشه (map) استفاده کنید.

کلام آخر

جزیره کیش با وجود جاذبه های گردشگری و با سرمایه های گذاری های بیشماری که در طی سالیان گذشته در این جزیره روی داده است توانسته است به یکی از قطب های گردشگری در ایران و خاورمیانه تبدیل شود و گردشگران زیادی از خارج کشور این جزیره را به عنوان تعطیلات خود انتخاب می کنند.

در این مطلب از کیش بریم به معرفی هتل دریا کیش و امکانات رفاهی و ویژگی های آن پرداختیم. هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی و نزدیک جاذبه های گردشگری کیش واقع شده است که انتخاب خیلی از گردشگران است اگر چه این مطلب در انتخاب شما برای رزرو هتل مناسب واقع شده است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنیم.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.