هتل رویان قائم کیش

هتل سه ستاره رویان قائم کیش

هتل رویان قائم در بهترین مکان کیش و در نزدیکی مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری و در نزدیکی مراکز خرید و متصل به بهترین و راحت ترین راه برای رفتن به مرکز شهر کیش که این موارد باعث شده است که اولویت در انتخاب هتل بین گردشگران قرار بگیرد.

هتل سه ستاره رویان قائم کیش

هتل رویان قائم در سال 1376 در بلوار ساحل در بهترین موقعیت مکانی احداث گردید و توانسته در طول این مدت با برنامه ریزی دقیقی که داشتند با بهترین فرم حاضر به گردشگران و مسافران بهترین کیفیت خدمات را ارائه دهند تا هر کس که به این هتل قدم می گذارد خستگی راه و خستگی گشت و گذار در جزیره را بالکل فراموش کند و چند روزی را به بهترین شکل ممکن به استراحت و فراغت بپردازد تا با خاطره خوش و زیبایی را در جزیره کیش تجربه کند.

دسترسی به هتل رویان قائم کیش

هتل رویان در بهترین موقعیت کیش قرار دارد که می توانید به هر جای کیش که می خواهید بروید دسترسی داشته باشید، هتل در بلوار ساحل در شرق جزیره واقع شده است که می توانید از طرف فرودگاه و بزرگراه خلیج فارس به میدان صدف دستیابید بعد به طرف بلوار دلیران حرکت کنید و بعد از رسیدن به میدان دلیران به سمت بلوار تهران که به راست است تغییر مسیر دهید و تا انتهای بلوار حرکت خود را ادامه دهید تا به میدان امیرکبیر برسید و از طرف شرق میدان وارد بلوار ساحل شوید که هتل رویان قائم در اثنای بلوار واقع شده است که می توانید از برنامه های مسیر یاب به راحتی مسیر خود را از هر جایی که هستید به راحتی پیدا کنید.

امکانات رفاهی هتل رویان قائم کیش

امکانات رفاهی هتل رویان قائم کیش

هتل رویان قائم با وجود امکاناتی که در این مجموعه برای گردشگران فراهم شده است توانسته است جزو هتل های سه ستاره کیش قرار بگیرد که البته جای لطف نیست که این هتل می توانست به هتل چهار ستاره هم تبدیل گردد در ادامه به امکانات هتل رویان قائم کیش می پردازیم.

  • 110 اتاق که شامل اتاق های دوتخته وسه تخته و چهار تخته است
  • سالن بدنسازی
  • آتلیه
  • چایخانه سنتی
  • اتاق چمدان
  • لاندری
  • خدمات برای معلولین
  • پذیرش 24 ساعته
  • ترانسفر فرودگاهی

و دیگر امکاناتی که برای رفاه حال مسافران در هتل فراهم شده است

رستوران هتل رویان کیش

هتل دارای رستورانی مجزا و شیک در سطح بین المللی در دل خود دارد که در وعده های مختلف پذیرای مسافران عزیز هستند و با منویی متنوع و غذا های لذیذ با هر سلیقه ای و اقلیمی سازگار دارد که حتما به رستوران هتل سر بزنید چرا که اطمینان غذایی بیشتری نسبت غذاخوری های بیرون و سر راهی کیش دارد.

کافی شاپ هتل رویان کیش

کافی شاپ بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت و چند دقیقه ای استراحت کنید و با نوشیدنی هایی که سرو می شود باعث آرامش روح و روان شما باشد. کافی شاپ هتل با سرمایه گذاری هایی که شده است توانسته است فضایی رمانتیک و دلنشین برای مسافران ایجاد کند و با سرو بهترین و با کیفیت ترین محصولات کافه ای توانسته است جزو مشهور ترین کافی شاپ های جزیره کیش قرار  گیرد.

مکان های دیدنی هتل رویان کیش

جزیره کیش شاید جزیره کوچکی باشد ولی دارای تاریخچه قدیمی و پر از جاذبه های گردشگری است که می توان به شهر زیرزمینی کاریز، شهر حریره، اسکه تفرحی، ساحل مرجان، اسکله قدیمی، کشتی یونانی، و انواع سواحل با امکانات مختلف که در دور تا دور جزیره واقع شده اند که در ادامه به بهترین مکان های دیدنی کیش می پردازیم.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله ای در نزدیکی هتل بر روی آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است که محیطی دنج و آرامش بخشی را برای گردشگران مهیا کردن اند. مجموعه اسکله تفریحی کیش در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع واقع شده است و خود اسکله به طول ۴۳۷ متر است که دارای امکانت رفاهی زیادی است که می توان به جت اسکی، شاتل، بانانا، فلای بورد، قایقهای تندرو پدالی و همچنین شیشه ای، اسکوتر غواصی و دیگر امکانتی که برای تفریحات دریایی و ساحلی می توان در نظر گرفت در این مجموعه برای گردشگران فراهم شده است.اسکله در فاصله ۱.۶ کیلومتری هتل قرار دارد که با پیاده روی می توانید در عرض ۲۰ دقیقه این مسافت را طی کنید.

رستوران حافظیه کیش

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش یکی از زیبا ترین سواحل کیش است و همین طور به ساحل حافظیه هم معروف است. در شب به دلیل نورپردازی هایی که صورت می گیرد یک مکان مناسب برای عکاسی است. قدم زدنم در سواحل نیلگون خلیج فارس و صدای پرندگان و تماشای غروب آفتاب از جمله مواردی هستند که میتوانند در یک سفر ایده آل شما را به آرامش و دوری از خستگی ها و مشکلات روزمره برسانند.

مراکز خرید نزدیک هتل رویان قائم کیش

هر فردی که قصد سفر دارد حتماً تصمیم بر این دارد که سری به مراکز خرید شهر مورد نظر بزند و کمی از اجناس و وسائل  آنجا را بخرد. اما بحث مورد نظر این است که مسافران در اولین سفر به نوعی هیچ یک از مراکز خرید شهر های مختلف را نمی شناسند اگر هم می شناسد آدرس دقیقی از آنجا ندارند. در ادامه به برخی از مراکز خریدی که در نزدیکی هتل رویان قائم قرار دارند را به شما معرفی کنیم. که البته موارد زیادی هستند ولی ما به معرفی دو مرکز خرید اکتفا می کنیم.

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش در سال ۱۳۷۹ با بالغ بر ۴۷۰ واحد تجاری افتتاح شد و یکی از پاساژهای قدیمی و بزرگ جزیره به حساب می‌آید. از ویژگی های خوب این هتل وجود فضایی بزرگ برای گردش آسان و سریع مسافران و همچنین رستوران ها و کافی شاپ های متعدد با لیستی از بهترین غذاها و نوشیدنی هاست.

وجود مغازه های متعد با اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، لوازم‌خانگی، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل می تواند دست شما را در هنگام خرید باز بگذارد و به نوعی این مرکز خرید کامل ترین مجموعه اجناس را داراست.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی، مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون

این بازار در ساحل غربی کیش قرار گرفته و نسبت به دیگر مجتمع های خرید کیش بسیار کوچک ‌تر است اما از لحاظ رنج قیمت می توانید روی صرفه جویی خرید خود روی این بازار حساب کنید.

اجناس موجود در مرکز خرید زیتون شامل پوشاک مردانه و زنانه و بچه‌گانه، خرازی، لوازم‌خانگی، کفش و کیف و اسباب‌بازی می شود.

آدرس: کیش، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی، بازار زیتون کیش

نظرات کاربران در مورد هتل رویان کیش

علی باختری: اتاقها تمیز بود، اما سرویس دهی ضعیف بود،صبحانه در حد معمولی، برخورد پرسنل تقریبا خوبه، از نظر شارژ کردن اتاقها مثل تعویض حوله یا نظافت هر روزه ضعیف عمل میکنند، دسترسی به مراکز خرید بسیار عالیست،در مجموع نسبت به قیمت آن ، مناسب است. در ضمن رستوران جهت صرف شام و نهار ندارد.

مصطفی شکوهی تبریزی: انصافا هتل بسیار خوبی بود.من و همسرم در فاز جدید هتل اقامت داشتیم و واقعا در سطح بسیار خوبی بود. تنها مشکل فاز جدید نداشتن اینترنت بود که واقعا میشد از این مسئله صرف نظر کرد. اقامت در این هتل رو حتما به بقیه پیشنهاد میدم

محمد ماپار: با توجه به 5 روز اقامت در هتل ، برخورد پرسنل هتل بسیار مناسب و شایسته بوده و تمیزی اتاق ها نیز مناسب بود . موقعیت هتل نسبت به نزدیکی به بازارها و دریا بسیار عالی می باشد. در کل برای دفعات بعد هم من همین هتل را انتخاب می کنم.

کلام آخر

در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی هتل سه ستاره رویان قائم کیش و همچنین انواع امکانات و دسترسی به این هتل توضیح دادیم اگر چه این مطلب برای شما مفید واقع شده است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل با دریا چقدر است؟

هتل در نزدیکیهای دریا واقع شده است که می توانید با 10 دقیقه پیاده روی خودتان را به ساحل برسانید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.