مرکز خرید زیتون

لیست بازارها و مراکز خرید کیش

جزیره کیش یکی از خاص‌ترین و برترین جزایر ایران است که به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و سیاحتی، توجه شمار زیادی از مسافران و گردشگران را به خود جذب می‌کند. از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، اسکله تفریحی، ساحل مرجانی، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و مراکز خرید کیش اشاره کرد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به گردش و خرید از این مراکز علاقه دارند، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با برترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش و ویژگی‌‎های آنها آشنا شوید.

برای اجاره سوئیت در کیش کلیک کنید.

برترین و محبوب‌ترین مراکز خرید کیش

جزیره نیلگون کیش، از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های اصلی تجارت حوزه خلیج فارش بوده و مملو از بازارها و مراکز خرید متنوعی است که امکان خرید اجناس مختلف با قیمت بسیار مناسب (به دلیل منطقه آزاد بودن این جزیره) را برای شما فراهم می‌آورد. این مراکز خرید، معماری خاص و جذابی دارند که برخی از آنها کاملا جدید، امروزی و لوکس بوده و برخی از آنها دارای قدمت بیش از ۱۰ سال هستند.

یکی از جالب‌ترین خصوصیات مراکز خرید جزیره کیش، قرعه کشی‌های پیاپی و جوایز ارزنده و نفیس آنهاست. بنابراین شما با خرید از هر یک از این مراکز، برگه‌های قرعه کشی دریافت می‌کنید که با پر کردن آنها و انداختن آنها در صندوق‌ها، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی‌های شبانه بالا می‌برید.

ما این مراکز را در دسته‌های مختلفی طبقه بندی و اعضای هر دسته را با ذکر خصوصیات آنها معرفی کرده‌ایم.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون را می‌توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش دانست که به دلیل عرضه کالاهای لوکس، بسیار باکیفیت و البته گران قیمت معروف است. این مرکز خرید، در خیابان وصال جزیره کیش قرار داشته و در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است. به همین دلیل ما نیز به شما توصیه می‌کنیم تا حتما سری به این مجموعه بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید، تجربه روزی خاطره انگیز را در این مرکز و فودکورت و رستوران خاص آن داشته باشید.

ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ و ۱۸ الی ۱۳:۳۰ است. مرکز خرید دامون، به ساحل و کلاب دامون نزدیک بوده و پس از خرید می‌توانید به این اماکن تفریحی سر بزنید.

دامون

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا ۱ کیش، واقع در بولوار خیام، در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و یکی از مراکز خرید نوپا و وسیع جزیره کیش است. با این وجود، اجناس مارک و برند این مجموعه، قیمت بالا و کیفیت فوق العاده‌ای دارند که برای طرفداران برندهای مختلف بسیار مطلوب و مورد پسند است. ساعت کاری مجموعه سارینا ۱، از ۹ تا ۱۳:۳۰ ظهر و ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شب است.

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید رویا مال

این مرکز در سال ۱۳۹۴، در خیابان رودکی جزیره کیش تاسیس شده است. رویا مال، جزو بروزترین و شیک‌ترین مراکز خرید کیش بوده و انواع محصولات برند با تنوع بسیار بالا در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی و الکترونیکی و لوازم سیسمونی در آن عرضه می‌شود.

طراحی داخلی این مرکز خرید ۵ طبقه، بسیار شیک و چشم نواز بوده و شما می‌توانید در رستوران دیدنی و جذاب آن اوقات بسیار خوشی را تجربه کنید. ساعت کاری این مجموعه از ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳:۳۰ شب است.

مراکز خرید کیش

کوروش برند سنتر

کوروش برند سنتر، یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۹۶ و در میدان مرجان، بولوار پارس افتتاح شد. اگر به دنبال خرید اجناس مارک و برند هستید، می‌توانید بهترین و جدیدترین محصولات هر برند را در این مرکز ببینید. ساعت کاری این برند سنتر از ۱۰ تا ۱ ظهر و ۱۷ تا ۲۲ شب است.

مقرون به صرفه‌ترین مراکز خرید کیش

اگر به دنبال خرید اجناس روزمره، خرید عمده یا سوغات و محصولات غیر برند هستید، می‌توانید از مراکز خرید مقرون به صرفه جزیره کیش، که اغلب دارای قدمتی در حدود ۳۰ سال هستند دیدن کنید. برخی از مراکز خرید با اجناس متنوع و قیمت مناسب کیش

منبع: https://sepanja.com/blog/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b4/

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.