کوروش برند سنتر کیش

معرفی کوروش برند سنتر کیش به همراه آدرس آن

کیش از آن دسته از جزایری است که به طور پیوسته در حال افزایش مراکز خرید مدرن و لوکس می باشد. یکی از جدیدترین مراکز خرید، کوروش برند سنتر کیش می باشد که ما در ادامه قصد داریم این مجتمع تجاری را به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

اجاره سوئیت در کیش

درباره ی کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش در سال ۱۳۹۶ در این جزیره تاسیس شد. کالاهای این مجموعه شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، لباس ورزشی، زیورآلات، ساعت و عینک و … می باشد.

نکته ی قابل توجه درباره ی این مرکز خرید این است که اکثر فروشگاه های آن به برندهای معروفی نظیر زیلان مگا، لی نینگ، نایک، پوما، زارا، برشکا، ماسیمودوتی، اسپیریت، نایک و … تعلق دارد. قیمت اجناس در این مجتمع تجاری، گران است اما گاهی برخی از فروشگاه های آن، تخفیف هایی می زنند که موجب کاهش قیمت برخی از اجناس می شود.

سایر امکانات کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین مراکز خرید کیش، بسیار شیک و لوکس می باشد و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • آسانسور و پله برقی؛ جهت سهولت برای تردد بین طبقات مختلف
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب
  • رستوران، فست فود و کافی شاپ های متنوع
  • شهربازی

در کوروش برند سنتر، رستوران، فست فود و کافی شاپ های متنوعی وجود دارد که پذیرای مهمانان با سلایق مختلف می باشد. چاپس گریل، برگر مرزالتس، کافه رستوران ترکی سایرم (Sayrem)، غذای دریایی آبادان، کافه ویونا، کافه لاوازا، کافه بلوط و…، برخی از رستوران ها و کافه های معروف در این مجموعه می باشد.

اخیرا نیز در این مجموعه تجاری، شهربازی با وسایل بازی فوق هیجانی و استفاده از رنگ های زیبا و متنوع افتتاح گردیده است که میزبان کودکان، نوجوانان و جوانان است و لحظات خوشی را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورد. شهربازی کوروش برند سنتر کیش با استفاده از استانداردهای روز دنیا و جدیدترین تکنولوژی ها طراحی شده است.

نمایی از فروشگاه های کوروش برند سنتر کیش

نحوه ی دسترسی به کوروش برند سنتر کیش

برای دستیابی به این مرکز خرید می توانید از خودروی شخصی و یا تاکسی سرویس هایی که در سطح شهر تردد دارند استفاده کنید.

آدرس کوروش برند سنتر کیش کجاست؟

کوروش برند سنتر واقع در جزیره ی کیش، میدان مرجان، بلوار پارس می باشد.

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و می خواهید بخشی از سفرتان را به جاهای دیدنی این جزیره و بازارهایش اختصاص دهید، حتما مطلب زیر را هم مطالعه کنید. در این مطالب، با بهترین و باکیفیت ترین مجموعه های خرید کیش آشنا می شوید:

  • بازار مرجان کیش؛ ۵ اطلاعات حیاتی که باید بدانید +عکس و اقامتگاه

  • آنچه لازم است درباره ی مرکز خرید رویا مال کیش بدانید اینجاست!

  • مرکز خرید سارینا ۱ کیش؛معرفی ۱۰۰%ی با لوکس‌ترین بازار جزیره

  • اطلاعات بازار ونوس کیش را می‌خواهید؟ همه چیر اینجاست! +عکس

منبع: https://sepanja.com/blog/%da%a9%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%86%d8%aa%d8%b1-%da%a9%db%8c%d8%b4/

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.