رزرو سوئیت و ویلا در گلسار رشت با سپنجا

رزرو سوئیت و ویلا در گلسار رشت با سپنجا

شهر رشت به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی یکی از فعال ترین مقاصد گردشگری ایران است. هوای مطبوع و دلپذیر، وجود پارک‌های سرسبز و باغ‌های جنگلی زیبا، غذاهای محلی لذیذ، مکان‌های تاریخی، خانه‌های روستایی با معماری سنتی و… اگر شما هم می خواهید مکان های تفریحی رشت را بشناسید در این مطلب از سپنجا با ما همراه باشید.

ورودی گلسار رشت

از مناطق زیبای رشت که در مرکز شهر واقع شده است می‌توان به منطقه گلسار اشاره کرد که در شمال شهر و نزدیک پارک ملت قرار دارد. این منطقه در بلوار گلسار واقع شده است. برای دسترسی به این منطقه می توانید از بلوار انصاری و قالیپور استفاده کنید.

اجاره سوئیت در گلسار

می توانید چند روزی در اقامتگاه رشت اقامت کنید و از جاذبه های گردشگری رشت بهره ببرید. برای به دست آوردن اقامتگاه مورد نظر خود هتل در رشت و همچنین اجاره سوئیت در گلسر از طریق سایت سپنجا و سفری فراموش نشدنی در کنار عزیزان خود در شهر رشت انجام دهید.مکان توریستی گلسار
شهر رشت به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع، جاذبه های گردشگری فراوان، باغ های سرسبز، باغ های جنگلی فراوان، تالاب های پرآب، طبیعت باصفا و بی نظیر، خانه های روستایی با معماری منحصر به فرد، بناهای تاریخی موجود در شهر، مساجد با معماری سنتی و… معروف است. ویژگی هایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

تالاب عینک

تالاب عینک

دریاچه عینک یکی از محبوب ترین نقاط تفریحی رشت است. تالاب عینک به عنوان بزرگترین تالاب شهری ایران شناخته می شود. این تالاب زیبا که یکی از دومین تالاب های بزرگ استان گیلان است، از باران و آب اضافی زمین های کشاورزی اطراف ایجاد شده است. عکس های هوایی از این تالاب نشان می دهد که این تالاب زیبا شباهت زیادی به عینک دارد. این نام اینگونه شناخته می شود.

این تالاب با گیاهان زیبا و ماهی های محلی خود تصاویر زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. در صورت تمایل می توانید چوب ماهیگیری خود را برای صید ماهی بیاورید. تالاب عینک در 7 کیلومتری منطقه گلسار قرار دارد که تا رسیدن به این مکان 20 دقیقه زمان می برد.

چشمه آب نمک لاکان

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به مکان های طبیعی و جنگل ها علاقه خاصی دارید، دیدن چشمه های نمک لاکان را فراموش نکنید.بسیاری از ساکنان محلی از آب این منبع برای درمان بیماری های پوستی استفاده می کنند. این ویژگی باعث شده بسیاری از مردم منطقه نسبت به آب این چشمه حس خاصی داشته باشند و برخی آن را مقدس بدانند.

اگر قرار است در این بهار سفر کنید و محیط طبیعی و ناب این منطقه را بشناسید، باید مسیر رشت به شهر لاکان و آقادانا پیر را انتخاب کنید. برای رسیدن به این مکان از منطقه گلسار کافیست مسیر ۱۱ کیلومتری جاده لاکان را طی کنید و در عرض نیم ساعت به این مکان زیبا برسید.

آخرین کلمه
رشت یکی از معروف ترین شهرهای شمال ایران به شمار می رود و با وجود موقعیت و جاذبه هایش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با خواندن راهنمای سفر ما به رشت، همه چیزهایی را که باید در مورد این شهر بدانید، از تفریح، تاریخ، فرهنگ و گردشگری گرفته تا سوغات و صنایع دستی، یاد گرفتید. اگر می خواهید در سفر خود تجربه ای جدید و فراموش نشدنی خلق کنید، رشت را حداقل یک بار در لیست سفر خود قرار دهید.

سوالات متداول اجاره سوئیت در گلسار

هزینه اجاره سوئیت در گلسار چقدر است؟
اجاره سوئیت در گلسار به قیمت 100 روپیه.شروع 000 تومان.

چگونه در گلسار سوئیت اجاره کنیم؟
وارد سایت سپنج شوید و اجاره سوئیت گلسار را جستجو کنید، تمامی سوئیت های گلسار با قیمت و عکس برای شما نمایش داده می شود.

برای اجاره سوئیت در گلسار چه مدارکی لازم است؟
هنگام دریافت کلید باید حداقل یک مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه ارائه دهد.

برای رزرو سوئیت در گلسار به چه کسانی باید اعتماد کرد؟
سپنجا به طور رسمی توسط انجمن ملی کسب و کارهای اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی مجاز است و شما می توانید با خیال راحت از اینجا رزرو کنید.

منبع

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.