اجاره ویلا در عسلک لواسان

اجاره ویلا در عسلک لواسان

لواسان شهری زیبا و مرکز بخش لواسانات در شهرستان شمیرانات در استان تهران است. این شهر که در 11 کیلومتری شمال شرقی پایتخت قرار دارد، نزدیک ترین تفرجگاه به تهران است. در اصطلاح عامیانه به این شهر لاواسون می گویند. لواسان به معنای پشته طلوع خورشید یا پشته کوهی است که خورشید از آن طلوع می کند.

ویژگی های شهر لواسان

این شهر به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی شمالی استان تهران و رشته کوه های البرز دارای آب و هوای نیمه مرطوب و مرطوب با زمستان های طولانی و سرد است به طوری که میانگین دما در سردترین ماه سال زیر 15- درجه سانتی گراد است. . آب و هوای این شهر عموماً تحت تأثیر عوامل جغرافیایی به ویژه ناهمواری است. بارش شدید برف و باران در اکثر فصول سال باعث ایجاد چشمه ها، آبشارها و رودخانه های زیادی در این منطقه شده است. سطح برف در برخی دره‌ها، پرتگاه‌های کوهستانی و قله‌های مرتفع اطراف شهر لواسان در زمستان به بیش از 20 متر می‌رسد و یخچال‌هایی را ایجاد می‌کند که تا بارش‌های زمستانی آینده باقی خواهند ماند.

جاذبه های گردشگری لواسان

شرایط اقلیمی مطبوع اطراف شهر تهران و طبیعت بی نظیر این منطقه را به یک جاذبه گردشگری و تفریحی تبدیل کرده است به طوری که میلیون ها گردشگر برای تعطیلات وارد این شهر می شوند.سد لتیان
سد لتیان در قسمت جنوبی شهر لواسان واقع شده است که در سال 1346 به بهره برداری رسید.این سد بتنی نقش مهمی در تامین آب و برق تهران دارد. نام این سد قبل از انقلاب فرخناز بوده است. رودخانه جاجرود که از ارتفاعات دربندسر، گرمابادر، ایگال، گراجان و نواحی جنوبی توچال (بخشی از رشته کوه البرز مرکزی) سرچشمه می گیرد، حوضه آبریز اصلی این سد است.

پارک جنگلی تلو

یکی از مهم ترین دلایل بسیاری از گردشگران برای سفر به لواسان، گشت و گذار و استراحت در پارک جنگلی تلو است. این پارک با نام های دیگری مانند پارک غزال و پارک لواسان نیز شناخته می شود و یکی از بهترین و بزرگ ترین پارک های جنگلی پایتخت است. پارک تلو در کیلومتر 5 جاده تلو واقع شده است، بنابراین دسترسی به آن برای ساکنان پایتخت بسیار راحت تر از مکان های دیگر است.

اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال مکانی دنج برای گذراندن آخر هفته خود هستید، جایی بهتر از پارک تلو پیدا نمی کنید. با اقامت در این پارک چنان آرامشی سراسر وجودتان را فرا می گیرد که تمام خستگی های کار و زندگی روزمره بلافاصله از بدنتان خارج می شود. در مسیر رسیدن به این پارک از جاده هایی عبور خواهید کرد که از دو طرف توسط درختان و گونه های مختلف گیاهی احاطه شده است.جالب است بدانید که ارتفاعات پارک محل زندگی پرندگان وحشی مانند عقاب، شاهین و شاهین است. کل پارک پوشیده از درختان مختلفی مانند کاج، سرو نقره ای، سنجد، سنجد و … است که در میان آنها آلاچیق های متعددی برای راحتی و سرگرمی گردشگران وجود دارد.

اجاره سکونت در عسلک لواسان

اسلاق یکی از مناطق لواسان است که در محدوده آن قرار دارد و ویلاها و باغ های زیادی دارد که به دلیل سرمایه گذاری های هنگفت در این منطقه آن را به یکی از گران ترین مکان های تهران تبدیل کرده است.اگر می خواهید ویلا اجاره کنید. نگران نباشید چون سپنجا این مشکل را حل کرد. قبل از سفر به سایت سپنجا سر بزنید و با ویلاهای موجود رزرو کنید و سفری بی خطر در کنار خانواده داشته باشید. حتی می توانید یک آپارتمان در عسلک لواسان اجاره کنید یا یک اقامتگاه بوم گردی در لواسان را به راحتی از سپنجا اجاره کنید.

منبع

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.