کدام هتل های کیش با نیروهای مسلح طرف قرارداد هستند؟

امروزه در همه جای دنیا شرکت ها و سازمان هایی وجود دارند که افراد و خانواده های یا اعضای یک ارگان را بیمه می کنند.

در ایران نیز این قائده وجود دارد به گونه ای که تمام ارگان ها کارکنان خود را بیمه می کنند و هر یک از کارکنان از این مزایای بیمه برای خود و خانواده خود استفاده می کنند به گونه ای با استفاده از این بیمه در هزینه های هر یک از کار های درمانی و غذایی و… صرفه جویی چشمگیری صورت می گیرد.

طرف قرارداد نیروهای مسلح

در کنار این بیمه نامه های بین کارگزار و کارفرما حالت دیگری بین کارفرما و کارگزاران ارگان های نظامی و نیروهای مسلح وجود دارد که بنابه این قرارداد اعضای ارگان های نظامی و خانواده های نظامیان از مزایای ویژه ای برخوردار می شوند.

سازمان نیروهای مسلح در ایران با ارگان های دولتی و غیردولتی بسیاری طرف قرارداد است به گونه ای که اکثر بیمارستان ها، داروخانه ها، بانک ها، ادارات دولتی ( برق، گاز، آب و فاظلاب و…) و… را تحت پوشش قرار می دهد و مزایای بسیاری از امکانات این ارگان ها را برای افراد نظامی و خانواده نظامیان با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند.

هتل های طرف قراداد

هتل ها و مکان های اقامتی نیز از طرف های قرارداد نیروهای مسلح مستثنی نیستند و افراد نظامی می توانند با مراجعه به هتل های طرف قرارداد نیروهای مسلح از امکانات اقامتی و مزایای ارائه سرویس های درون هتلی و… به تخفیفات چشمگیری دست یابند که در این حالت هتل ها از محبوبیت و رضایتمندی بالایی در بین مسافران نیروها مسلح از محبوبیت و رضایتمندی بالایی برخوردار می شوندو

وهمین موضوع باعث زیاد شدن مسافران و گردشگران جاذبه های یک شهر یا یک منطقه نسبت به دیگر جاذبه های گردشگری می شود.

جزیره کیش نیز یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه های پیشنهادی در بین مسافران است که هر ساله تعداد مسافران بسیاری را در هر زمان از سال به دلایلی مانند تفریحی، کاری، اقامتی و… به خود جذب می کند و در رضایتمندی هر مسافری با هر سلیقه ای به بهترین نحو عمل کرده است.

حال سوال اینجاست که آیا هتل های کیش هم در بین هتل های طرف قرارداد با نیروهای مسلح هستند یا نه؟

کیش بدلیل اینکه یکی از جاذبه های گردشگری لوکس و لاکچری بحساب می آید و از رنج بالای قیمت ها برخوردار است یکی از مقاصد گردشگری است که هر کسی که تصمیم ب ه سفر به این جزیره را بگیرد باید سفر اقتصادی را از ذهن خود بیرون کند.

کلام آخر

هتل های کیش نیز از این مسئله مستثنی نیستند و هتل های لوکس و لاکچری با ارائه امکانات با کیفیت و پنج ستاره هستند و به همین دلیل نمی توان هتلی در کیش یافت که طرف قراداد نیروهای مسلح باشد و پس به همین دلیل نمی توان هنگام سفر به جزیره زیبای کیش هتلی یافت که از این مزایا برخوردار باشد.

 

درباره “کدام هتل های کیش با نیروهای مسلح طرف قرارداد هستند؟” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.