مراکز خرید نزدیک هتل آفتاب شرق کیش

هتل سه ستاره آفتاب شرق هتلی در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع در ابتدای بلوار جاسک می ‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز و در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

ساختمان هتل در ۳ طبقه بنا و دارای ۴۷ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد و موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی مناسب به شهر زیر زمینی کاریز، بازار عرب ها و کشتی یونانی گردیده است. هتل آفتاب شرق با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای شما میهمانان عزیز جزیره زیبای کیش دارد.

نزدیک ترین مراکز خرید

بازار عربها کیش

بازار عرب‌های کیش که با نام بازار صفین نیز شناخته می‌شود، از قدیمی ترین مراکز خرید جزیره کیش وجاذبه های دیدنی کیش به ‌شمار می ‌رود و به شیوه معماری عربی ساخته شده است. بیشتر فروشنده‌های بازار نیز از بومیان و عرب‌ زبان هستند.

این بازار یک طبقه دارد و دارای ۷۰ غرفه است و از محصولات این بازار می توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی اشاره کرد. قیمت‌ها در این بازار نسبت به دیگر مراکز خرید کیش غالبا ارزان ‌تر هستند. دو بانک نیز در این بازار وجود دارند.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار پیامبر

مجتمع تجاری خدماتی هفت دریا

این مرکز با رنج قیمت های مناسب برای صرفه جویی در هزینه های سفر شما گزینه خوبی است.

در این مرکز خرید محصولاتی مانند پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شکلات و قهوه، لوازم الکترونیک مانند تلفن همراه، مواد غذایی، همچنین لوازم دکوری، کیف و کفش و… عرضه می شود.

آدرس: جزیره کیش، جاسک، خیابان بهشت، خیابان میلاد، خیابان آفتاب

مرکز خرید دیپلمات

بازار دیپلمات کیش که با نام مرکز خرید دیپلمات کیش نیز شناخته می ‌شود، در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و در پنج طبقه، شامل دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری است.

در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ قرار دارد. این بازار به‌عنوان یکی از مراکز خرید کیش با ۱۱۹ غرفه میزبان گردشگران است. از ویژگی‌های مثبت مهم این مرکز خرید نزدیکی به هتل‌ ها و مراکز تجاری جزیره و دیگر جاهای دیدنی کیش، چشم‌ انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را می‌توان برشمرد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار ساحل

مرکز خرید آرین

اگر اهل خرید هستید، مرکز خرید آرین انتخاب خوبی هست. این مرکز خرید جز مرکز خریدهای شیک و گران بوده و در میرداماد قرار دارد. در طبقه دوم این مرکز خرید هم یک رستوران با سرو خوش طعم ترین غذاها دیده می شود.

وجود مغازه های متعد با اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، لوازم ‌خانگی، مواد غذایی، مکمل‌ های غذایی و دارویی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل می تواند دست شما را در هنگام خرید باز بگذارد و به نوعی این مرکز خرید کامل ترین مجموعه اجناس را داراست.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار نوبنیاد، بلوار طوس، میدان نوبنیاد

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین مراکز خرید کیش نزدیک به هتل آفتاب شرق کیش را راحت تر و سریع تر این مراکز خریدو را بیابید.

با مطالب بالا مقایسه قیمت های مراکز خرید، محصولات ارائه شده در هر مرکز خرید، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره مراکز و مجتمع های خرید کیش را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است. حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر مراکز و بازار های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد مراکز خرید نزدیک به هتل آفتاب کیش

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل آفتاب شرق کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.