هتل ترنج کیش خوبه؟

بهترین سفر در ایام تعطیلات، سفر به مقصد کیش است و لوکس ترین و جذاب ترین مکان اقامتگاه در این جزیره نیز، اقامت در هتل 5 ستاره ترنج خواهد بود. مهم تر از هر چیزی برای راحتی و آسودگی افراد در سفر، انتخاب هتل مناسب و خوب با تمام امکانات رفاهی است. هتل ترنج را می توان یکی از بهترین هتل های کیش و صد البته ایران دانست که تمام امکانات رفاهی و حتی تفریحی را دارد که با استاندارد های جهانی نیز قابل مقایسه است. با ما در سایت کیش بریم همراه باشید تا با معرفی این هتل، به شما در انتخاب اقامتگاه خوب و با امکانات رفاهی بالا، کمک کنیم.

موقعیت هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره ترنج (Toranj marine Hotel)، در منطقه ای بکر از جزیره کیش قرار دارد که این هتل را به سبک معماری های خاورمیانه ای روی آب ساخته اند که جذابیت و محبوبیت این هتل را دو چندان می کند. معماری جذاب و متفاوت، امکانات بالا و منحصر به فرد، موقعیت جغرافیایی خوب و مناسب، صدای امواج، چشم انداز زیبا و رویایی و… هر گردشگر و مسافری را برای انتخاب این هتل ترغیب می کند. این هتل در شمال غربی کیش در استان هرمزگان قرار دارد. فاصله هتل با فرودگاه با ماشین، حدود 10 دقیقه است. شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریر، کشتی یونانی، مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش، بازار پارس خلیج فارس و مرکز خرید پدیده از جمله مکان های دیدنی کیش است که در نزدیکی هتل قرار دارد.

        •       شماره تلفن هتل: 07644474114
        •       آدرس هتل: جزیره کیش- میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، میان میدان جاسک کلبه هور، منطقه گردشگری و هتل 5 ستاره ترنج.

     

 با ما در این مقاله همراه باشید تا با امکانات بیشتر هتل ترنج آشنا شوید.

معرفی هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج، یک هتل روی دریا و یک هتل روی ساحل (در حال احداث) است که ساخت این هتل، در سال 1392 شروع شد و در دی ماه سال 1394 افتتاح شد. محل ساخت این هتل، در موقعیت مکانی از جزیره ساخته شده که امواج شدید و محکم به هتل برخورد نکند. این هتل رو به دریا ساخته شده است و با لطف کف شیشه ای اتاق، آب دریا به خوبی قابل مشاهده است و این مورد به زیبایی و محبوبیت هتل اضافه کرده است. بخش دیگر هتل در ساحل، در حال احداث است که رو به دریای خلیج فارس است و منظره زیبایی برای مسافران به ارمغان آورده. در ساخت این هتل، تمام تلاش معماران و دست اندرکاران به این بوده که آسیبی به طبیعت وارد نشود و یا با کمترین آسیب، تمام امکانات را برای مسافران به وجود آورند، به طوری که اولین و تنها هتلی است که از طرف سازمان محیط زیست، تندیس هتل دوستدار محیط زیست و طبیعت را دریافت کرده اند.

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از بهترین هتل های کیش است که منظره رو به دریا و غروب خورشید را دارد، این هتل علاوه بر چشم انداز زیبا رو به دریای خلیج فارس، از امکاناتی مانند؛ کافی شاپ ساحلی یا روی دریا، رستوران و فست فود ساحلی، خانه بازی کودکان، روم سرویس، آتلیه عکاسی، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات خشکشویی و… است. برای حمل و نقل مهمانان یا وسایل لازم برای اتاق ها و سوئیت ها، از ماشین های کوچک و نقلی بازی گلف استفاده می شود. باغ رویایی هتل ترنج، با آلاچیق های جذاب و دیدنی به زیبایی ها و لوکس بودن هتل را تکمیل کرده است. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خانه کودک، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مرکز خرید، والیبال ساحلی و سالن بدنسازی برای مهمانان، جزو خدمات رایگان هتل ترنج خواهد بود.

اتاق های هتل ترنج

100 سوئیت هتل ترنج، که هر کدام بالکن اختصاصی خود را دارند و با اسکله چوبی به طول یک متر به هم متصل شده اند. 5 سوئیت وی آی پی برای مهمانان ویژه ای که در پی امکانات بیشتر هستند قرار دارد که با طراحی ملل در این هتل به چشم می خورد. این هتل، دارای سوئیت فلت، سوئیت تک خوابه رویال و سوئیت دو خوابه وی آی پی است که هر کدام به ترتیب، 40، 60 و 120 متر وسعت دارند. از جمله امکانات سوئیت های جذاب و چشم نواز هتل ترنج می توان به؛ مبلمان و تخت نوزاد، مینی بار، تلوزیون، چای ساز،یخچال و… اشاره کرد. اتاق های این هتل شامل، دو تخت دبل، دو تخت توئین، دو تخت رو به دریا، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت رویال رو به غروب آفتاب، سوئیت امپریال رو به دریا و… می شود.   

رستوران ها و امکانات ورزشی هتل ترنج

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ترنج، با موقعیت مکانی که دارند بسیار رویایی و زیبا هستند که از جمله رستوران های برتر کیش محسوب می شوند.

v رستوران ساحلی: میل کردن غذا های لذیذ در کنار دریا و در ساحل دریای خلیج فارس یکی از بهترین تجربه های شیرین است که هر مسافر می تواند در هتل ترنج کیش آن را به خاطر بسپارد.

v رستوران خورشید: این رستوران دقیقا مانند سوئیت های هتل روی دریا قرار دارد که این موقعیت منظره زیبایی برای تجربه یک حس شیرین، در حال میل کردن غذا را برای افراد به عمل می آورد. برای رسیدن به این رستوران می توانید سور ماشین های نقلی بازی گلف بشوید و در حال رانندگی از منظره زیبای اطراف لذت ببرید.

v رستوران تاج: این رستوران می تواند گزینه عالی و ایده آل برای صرف یک صبحانه لذیذ یا عصرانه سبک و دلچسب باشد.

v کافی شاپ هتل ترنج: کافی شاپ های هتل ترنج با امکاناتی کامل و منویی متنوع، پذیرایی گرمی از مهمانان به عمل می آورد. این کافی شاپ ها با هدف استراحت و گفت و گو با همراهان برای مهمانان به وجود آمده است. انواع دسر ها، دمنوش ها، کیک ها و… را در منوی کافی شاپ می توانید مشاهده کنید.

سالن اسپا و ماساژ با اتاق های کف شیشه ای، سالن ورزشی روی آب، سالن بازی ساحلی (فوتبال دستی، ایرهاکی، بیلیارد)، استخر، سونا بخار، جکوزی و سالن بدنسازی نیز در اختیار مهمانان گرامی که در طول سفر نیز به ورزش و سلامتی خود اهمیت می دهند، قرار می گیرد. پیست دوچرخه سواری نیز می تواند برای علاقه مندان ورزش که در این هتل اقامت دارند، اوقات خوشی را فراهم سازد.

لیست قیمت سوئیت ها و اتاق های هتل ترنج

اتاق های این هتل از تخت های تک نفره تا 4 نفره و یا بیشتر تشکیل شده است که هر مسافر با هر تعداد افراد که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، به راحتی در اتاق های خود سکونت داشته باشند.

رنج قیمت اتاق های دو تخته این هتل نسبت به موقعیت و امکانات خود، هر شب از 7 میلیون شروع شده و تا سقف 11 میلیون ادامه دارد.

لیست قیمت اتاق های سه تخته این هتل نسبت به امکانات رفاهی و دیگر امکانات خود، هرشب از 10 میلیون تا سقف 13 میلیون، وجود دارد.

 قیمت هرشب اقامت در اتاق ها یا سوئیت های 4 نفره یا بیشتر، به 14 میلیون می رسد.

سخن نهایی

وب سایت کیش بریم تمام تلاش خود را کرده تا به شما کاربران محترم، در انتخاب اقامتگاه یا مکان سکونت مناسب، کمک کند. امیدواریم اگر این هتل را برای سکونت انتخاب می کنید، از اقامت در آن لذت کافی را تجربه کنید.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.