تور کیش از شهر کرد

تور کیش از شهر کرد

جزیره کیش یکی از مدرن ترین و شیک ترین جزیره های ایران بوده که امروزه سفر به آن در بین مردم بسیار رایج شده است. سفر به این شهر ساحلی فوق العاده را می توانید جایگزین مسافرت های پر خرج خارج از کشور کرده و به صورت هوایی و یا زمینی امکان سفر به این جزیره فراهم است.

می توانید با تور، به کیش سفر کرده و تمام امورات مربوط به مسافرت خود را از رزرو هتل گرفته تا رفتن به جاهای دیدنی این جزیره به تور بسپارید. در مقاله کیش بریم به تور کیش از شهرکرد خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

منظور از بهترین تور کیش چیست؟

منظور از بهترین تور، یعنی آژانس مدیریت کامل سفر را به عهده گرفته، بهترین هتل های کیش را رزرو کرده و شما را با بهترین اماکن دیدنی، انواع تفریحات و رستوران های کیش آشنا کند.

بهترین تور کیش از شهرکرد

شما می توانید برای کاهش هزینه های سفر خود، تورهای ارزان لحظه آخری را رزرو کرده و یا می توانید با توجه به مدت زمان سفر، محل سکونت و بودجه ای که برای مسافرت در نظر گرفته اید به صورت هوایی یا زمینی با قطار سفر کنید.

 البته که بهترین راه سفر به کیش رزرو تور هوایی کیش بوده که می توانید در مدت زمان 2 ساعت به کیش برسید. البته که قیمت تور هوایی کیش نسبت به تور زمینی گران تراست، اما مسافرت با تور هوایی از سردرد ها و خستگی های شما کاسته و در وقت نیز صرفه جویی خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر، مطلب بهترین زمان برای سفر به کیش را مطالعه کنید.

قیمت تور کیش از شهرکرد چقدر است؟

قیمت تور کیش از شهرکرد چقدر است؟

هزینه تور کیش از شهرکرد به چند عامل از جمله هتل محل اقامت، طول اقامت در کیش، بلیط رفت و برگشت و آژانس مسافرتی که با آن قرارداد بسته اید دارد. برای مثال اگر محل اقامت شما به مراکز خرید کیش نزدیک باشد قیمت هتل نیز افزایش خواهد یافت و از آنجایی که این تور ها به صورت پکیج ارائه می شوند، امکان ایجاد تغییرات در پرواز رفت و برگشت وجود نخواهد داشت.

بهترین تور کیش از شهرکرد به صورت هوایی

بهتر است قبل از رزرو و خرید بلیط هواپیما، روز مسافرت خود را انتخاب و حدالامکان طوری برنامه ریزی کنید که شب به آنجا نرسید. چرا که باید هزینه یک روز کامل را به هتل پرداخت کرده و یک روز شما بدون هیچ استفاده ای هدر خواهد رفت و کاری جز ماندن و خوابیدن در هتل نمی توانید انجام دهید.

پس در هنگام خرید بلیط در انتخاب ساعت آن دقت زیادی داشته و بلیط های صبح و یا هنگام ظهر را برای رفتن انتخاب کنید تا بعد از رسیدن به هتل و رفع خستگی، امکان گشت و گذار را داشته باشید.

برای پرواز برگشت، پیشنهاد ما رزرو بلیط شب است. چرا که از آخرین روز سفر خود به خوبی استفاده کرده و بتوانید در پرواز استراحت کنید. ناگفته نماند که این شرایط هزینه بلیط را تا حدودی افزایش می دهد.

می توانید مطلب کیش بریم یا قشم را مطالعه کنید.

تور کیش از شهرکرد هوایی ارزان

تور کیش از شهرکرد هوایی ارزان

اگر تعداد نفراتتان برای مسافرت کم است، بهترین گزینه رزرو بلیط هوایی ارزان و لحظه آخری بوده، به خصوص اگر مدت زمان سفر شما کوتاه و یا فقط روز های خاصی از سال را به مسافرت می روید، می توانید از بلیط های لحظه آخری شهرکرد به مقصد کیش بهره ببرید.

بهترین زمان رزرو تور کیش اواسط هفته و روز های غیر تعطیل بوده که اگر بلیط رفت و برگشت را همزمان تهیه کنید هزینه بلیط هواپیما ارزان تر و مناسب تر می شود.

تور کیش از شهرکرد زمینی

تور کیش به صورت زمینی که با قطار و یا اتوبوس امکان پذیر است می تواند سفری لذت بخش را برایتان رقم زده و در طول سفر خاطرات خوش و به یاد ماندنی در ذهنتان حک شود.

مطلب سفر به جزیره کیش را مطالعه کنید.

 تور کیش با قطار

 تور کیش با قطار

چیزی که سفر زمینی را برای بیشتر خانواده های شهرکرد محبوب کرده، داشتن کوپه اختصاصی، راحتی و جا دار بودن و لذت بردن از مسیر سفر در کنار یکدیگر است. همچنین هزینه تور کیش به صورت زمینی بسیار مقرون به صرفه بوده و سبب کاهش هزینه های سفر می شود.

در سفر با تور های هوایی شما نمی توانید بیشتر از 2 چمدان همراه خود ببرید اما در مسافرت با قطار این امر امکان پذیر بوده و می توانید به راحتی چمدان های خود را در داخل کوپه قرار دهید.

تور کیش با اتوبوس

یکی دیگر از راه های زمینی که می توان برای مسافرت از شهرکرد به کیش انتخاب کرد، مسافرت با اتوبوس بوده که نسبت به تور های هوایی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. اگر می خواهید توری ارزان قیمت داشته باشید بهترین انتخاب مسافرت با اتوبوس از شهرکرد به مقصد کیش است.

سخن آخر

سخن آخر

با توجه به آنچه در مقاله کیش بریم خواندیم شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای مسافرت در نظر گرفته اید طریقه سفر خود را انتخاب کنید. این مسافرت می تواند به صورت تور هوایی و یا زمینی باشد. همینطور گفته شد که تور های هوایی ارزان و لحظه آخری را برای کاهش هزینه های سفر گزینه خوبی است.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.