معرفی کامل هتل شهریار قشم

معرفی کامل هتل شهریار قشم

هتل شهریار قشم یکی از هتل های نوساز جزیره قشم است که علاوه بر دسترسی آسان به مناطق تفریحی و تجاری جزیره، امکانات مهمی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هتل شهریار قشم یک هتل 3 ستاره با امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ اختصاصی می باشد.

مشخصات هتل شهریار قشم

هتل شهریار قشم در آخرین روزهای سال 1397 با مساحت 1750 افتتاح شده است. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به مرکز تجاری و سواحل زیبای خلیج فارس اشاره کرد. این هتل در 4 طبقه، 42 اتاق و سوئیت، پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل شهریار قشم در ساختمانی بزرگ 4 طبقه با 42 اتاق در 6 نوع مختلف واقع شده است. در هتل شهریار قشم رزرو کنید و می توانید از بین اتاق های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و همچنین سوئیت های یک خوابه برای چهار نفر، یک خوابه برای پنج نفر و یک خوابه برای شش نفر انتخاب کنید. رزرو هتل شهریار قشم ارزان و مقرون به صرفه است، اما هزینه اقامت در سوئیت بیشتر از اتاق است. از نظر جغرافیایی هتل شهریار در ورودی شهر درغان در 18 کیلومتری شهر قشم واقع شده است..

معرفی کامل هتل شهریار قشم

ویژگی اتاق های هتل شهریار قشم

  • شماره طبقه = 4
  • تعداد اتاق ها = 42
  • سرویس اتاق = ساعت 14:00
  • اتاق را تخلیه کنید = ساعت 12:00
  • کودکان زیر 2 سال (در صورت عدم استفاده از خدمات اضافی) رایگان است
  • سرویس اضافی یک تخت می باشد.
  • خانم های مجرد برای ورود فقط باید کارت ملی و کارت شناسایی عکس دار خود را نشان دهند.
  • نکاح نامه واقعی با مهر برجسته با کارت ملی و شناسنامه عکس دار هر دو همسر قابل قبول است.میهمان عزیز توجه داشته باشید که در سه قسمت اتاق های سه تخته هتل شهریار پنجره و نورگیر وجود ندارد.
  • شایان ذکر است که به دلیل آب و هوای جنوبی اتاق های هتل شهریار فاقد سیستم گرمایشی می باشد.

جاذبه های گردشگی نزدیک هتل شهریار

این هتل از جاذبه های گردشگری قشم مانند غار هولبوس، جزایر نادس و قلعه پرتغالی ها دورتر است، اما پاساژ دریا درگهان یا بازار قدیمی شهر به راحتی در دسترس است.هتل شهریار درغان در بلوار صحیحی یا وحدت روبروی بازار ماهی فروشان واقع شده است، می توانید موقعیت دقیق هتل را در نقشه مشاهده کنید.

معرفی کامل هتل شهریار قشم

فاصله هتل شهریار درغان تا ساحل، مرکز قشم و دیگر جاذبه های جزیره چقدر است؟

هتل شهریار درغان به ساحل و دریای خلیج فارس نزدیک است و در هر زمانی از شبانه روز با یک پیاده روی کوتاه تا ساحل فاصله دارد. 20 دقیقه رانندگی تا بازار قدیم قشم، مرکز خرید، قلعه پرتغالی ها، دره ستاره ها، غار حبس.

هتل شهریار داغان چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل شهریار یکی از هتل های 3 ستاره دارگون می باشد که امکاناتی مانند کافی شاپ، سالن کنفرانس، خانه داری و روم سرویس را در اختیار مهمانان قرار می دهد.لیست کامل خدمات و امکانات هتل شهریار درغان را می توانید در کیش بریم مشاهده کنید.

معرفی کامل هتل شهریار قشم

فاصله هتل شهریار داغان تا مراکز خرید و جاذبه ها چقدر است؟

10-15 دقیقه پیاده روی تا بسیاری از مراکز خرید دارگن. هنگام اقامت در هتل شهریار درغان می توانید به راحتی از مکان هایی مانند مرکز تجاری درغان، بازار دودلفین، پاساژ نخل، بازار اطلس و بازار زمرد خرید کنید.

شرایط کنسلی هتل شهریار داگهان چیست؟

در قسمت سیاست کنسلی رزرو، شرایط کنسلی هتل شهریار درگان وجود دارد. تغییر تاریخ و کنسلی در روزهای شلوغ برای بسیاری از هتل های درگان امکان پذیر نیست. اما اگر می خواهید رزرو اتاق هتل شهریار خود را لغو کنید، کافی است تماس بگیرید تا درخواست خود را ثبت کرده و از جریمه های کنسلی مطلع شوید.

هزینه اقامت در هتل شهریار داغان چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل شهریار درغان به عوامل زیادی از جمله زمان سفر و نوع اتاق بستگی دارد. با انتخاب تاریخ ورود و خروج خود، قیمت ها و تخفیف های هر اتاق هتل را برای مدت زمان مشابه در وب سایت کیش بریم مشاهده خواهید کرد.

از هتل شهریار درغان تا فرودگاه زاخاری و اسکله چقدر طول می کشد؟

هتل شهریار درغان تا اسکله زکری 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی قشم 45 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس هتل شهریار قشم

جزیره قشم – درغان – هلر – خیابان ساحل (وحدت) روبروی بازار ماهی فروشان – خیابان ساحل 1

07635264007-07635268284-07635268286-.-09016800202

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.