هتل آرامش کیش چطوره؟

رفتن به مسافرت کیش، لازمه ی سفر هر ایرانی یا خارجی ای که به ایران آمده است بوده. کیش با داشتن تمام امکانات، چه رفاهی و چه سرگرمی یکی از برترین شهر هایی بوده که می توان به آن سفر کرد و لذت برد. دغدغه سفر کردن اولین فکری است که هر فرد را به خود درگیر می کند وی مهم ترین و بزرگترین دغدغه قبل از سفر این است که بعد از رسیدن به مقصد در کجا بمانیم؟ هتل های کیش، در برابر هتل های شهر های دیگر نیز با برترین ها برابری می کند. اگر زیاد به کیش سفر می کنید و از هتل های آن جا شناخت کافی و لازم را دارید، باید هتل آرامش کیش را به خوبی بشناسید. وب سایت کیش بریم در ادامه این مقاله، به معرفی هتل آرامش می پردازد.

موقعیت هتل آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش از لحاظ جغرافیایی در بهترین مکان کیش ساخته شده که به تمامی امکانات کیش بخصوص بازار ها و مکان های تفریحی دسترسی سریع و آسانی دارد. برخی از جاذبه های دیدنی کیش عبارت اند از؛ برج ایفل کیش، بازار زیتون، بولینگ مریم و خانه ایران جزیره کیش که بسیار به هتل آرامش نزدیک هستند. این هتل در میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد و تاریخچه ساخت او به سال 1389 باز می گردد ولی با این حال که یکی از قدیمی ترین هتل ها است، با بازسازی مدرن شده و هم چنان آماده خدمات دادن به مسافران و میهمانان گرامی خود است. هتل آرامش از دو ساختمان کنار هم ساخته شده و در کل دارای 3 طبقه و دارای 67 واحد اقامتی و 180 تخت بسیار راحت برا استراحت مسافران است. لازم به ذکر است که این هتل در وهله ورود تعدادی پله دارد که برای وارد شدن از در ورودی است، بهتراست کسانی که مشکل  جسمانی دارند و یا افرادی که در کنار خود سالمند دارند از این قضیه خبردار شوند. در حالت کلی از آن جایی که از اسم هتل پیدا است، این هتل تمام تلاش خود را می کنند تا در آرامش و حوصله، پذیرای میهمانان مسافر باشند.

امکانات هتل آرامش در کیش

از جمله امکانات قابل ملاحظه هتل آرامش این است که اینترنت وای فای را به صورت رایگان در تمامی اتاق ها و لابی ها در اختیار دارند، هم چنین تمامی مسافرانی که با ماشین خود به این سفر دلنشین آمده اند دارای پارکینگ غیر مسقف هستند. پرسنل های هتل با تمام توان در تلاش هستند تا مسافرت خوبی را برای مسافران به ارمغان آورند، پس با تمام حوصله و تمرکز به کار های مسافران و وظیفه خود عمل می کنند. تمامی پرسنل در این هتل به زبان عربی و انگلیسی مسلط بوده و در هر زمان پاسخگوی افراد هستند. اگر هر زمان سوال در مورد هتل یا دیگر مسائل داشتید می توانید به سراغ پذیرش بروید، پذیرش این هتل تمام 24 ساعت آماده خدمت و پاسخگویی است. در لابی هتل آرامش خدماتی مانند؛ خشک شویی، اتوکشی، روم سرویس، فکس، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، خانه داری، خدمات برای معلولین و تاکسی سرویس به میهمانان ارائه داده می شود. افرادی که علاقه دارند تمام جاذبه های گردشگری کیش را مشاهده کنند می توانند از تورهای کیش گردی استفاده کنند و برای تهیه بلیط تور، از پذیرش یاری بجویند. کیش به ماشین ها لوکس و آزاد هم بسیار شناخته شده است و مسافرانی که علاقه زیادی به ماشین و رانندگی با ماشین های لوکس آزاد جزیره کیش دارند می توانند با هماهنگی از ماشین های بدون راننده داخل پارکینگ ها استفاده کنند و به همین راحتی در لابی هتل، ماشین های بدون سرنشین را اجاره بکنند. از جمله امکانات لابی هتل آرامش کیش می تواند به تلویزیون با کیفیت، مبلمان، میز، اینترنت وای فای رایگان، روزنامه، آسانسور، محل شارژ کردن وسایل الکترونیکی، آتلیه، آژانس مسافرتی، نماز خانه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان و کتابخانه اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل آرامش

به دلیل نزدیک بودن هتل آرامش به جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی، مسافرانی می توانند با اجاره کردن دوچرخه ها در اطراف دریا و در ساحل دوچرخه سواری یا پیاده روی کنند. با داشتن فضای سبز در محوطه هتل آرامش مسافران می توانند به عنوان استراحت و عوض شدن روحیه خود از آن استفاده کنند. هم چنینی یکی از تفریحات سرگرم کنند در این هتل این است که با ثبت نام به تور های جزیره کیش گردی از تمامی جاذبه های گردشگری کیش استفاده کنند.

واحد های اقامتی و امکانات اتاق ها در هتل آرامش کیش

انواع واحد ها و اتاق های اقامتی در این هتل وجود دارد از جمله اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و حتی چهار تخته که در تمامی آن ها هم تخت ها و هم تمامی امکانات با کیفیت خوب و یکسانی ارائه می شوند. تمامی واحد ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون با کیفیت با شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، درآور، کمد لباس، آباژور، رخت آویز، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، حمام با تجهیزات کامل همراه با سرویس های ایرانی و فرنگی مختص هر اتاق است. در مورد چیدمان اتاق ها و واحد ها باید گفت تمامی اتاق ها هماهنگ دیزاین شده اند و برخی از اتاق های ویو دریای خلیج فارس را دارند برخی دیگر از ویو محوطه و دیگر مکان ها لذت می برند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل آرامش

کافی شاپ هتل آرامش در هر ساعت از شبانه روز در حال ارائه دادن خدمات به مسافرین هتل هستند و در منوی این کافی شاپ هر آن چه دل مسافر بخواهد وجود دارد. رستوران هتل آرامش با ظرفیت 200 نفر با میز و صندلی های راحت و دیزاین شبیه به داخل هتل هر غذای لذیذ ایرانی را سرو می کند و آماده پذیرایی در صبحانه، نهار و شام است.

فاصله هتل آرامش تا جاذبه های گردشگری نزدیک

بعلاوه دریا و اسکله ها، مکان های بسیار زیاد جالبی برای تماشا و سرگرمی وجود دارد که اگر به کیش مسافرت می کنید حتما باید از این مکان ها نیز دیدن کنید. نمونه ای از مکان های جالب و دیدنی نزدیک به هتل آرامش را در زیر این متن مشاهده می کنید.

در نتیجه…

وب سایت کیش بریم، با تمام تلاش های خود برای معرفی هتل آرامش کیش، سعی بر این داشته تا به کاربران خود در انتخاب این هتل کمک کند پس آسوده خاطر باشید که سایت ما همیشه در حال یاری دادن به کاربران خود است.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.