اسکله تفریحی کیش

معرفی اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با مساحت 10 هزار متر مربع در سال 1385 به بهره برداری رسید. این اسکله در بهترین نقطه از جزیره کیش قرار دارد که می توانید با پیاده روی در این اسکله و لذت بردن از مناظر طبیعی و با صدای پرندگان و.. به آرامش برسید.

اولین و شاید لذت بخش ترین کار در این مکان جادویی، قدم زدن در ساحل و تماشای غروب خورشید است. این اسکله دارای آب فوق العاده شفاف است. به همین دلیل است که وقتی در کنار آب قدم می زنید، اگر چشمتان به دریا باشد، احتمالاً انواع ماهی های رنگارنگ و لاک پشت های غول پیکر را خواهید دید. البته این تنها سرگرمی در اسکله نیست. امکانات و تفریحات زیادی در اسکله تفریحی کیش وجود دارد که برای امتحان همه آنها به چند روز زمان نیاز دارید. در ادامه مطلب از کیش بریم به امکانات و ویژگی های اسکله تفریحی کیش می پردازیم.

امکانات اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش دارای 437 طول دارد در غروب خورشد داری منظره رویایی و خارق العاده است که هر فردی را به وجد می آورد در این اسکله انواع ورزش های آبی فراهم شده است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 جتت اسکی

جت اسکی

جت اسکی نوعی موتور است که روی آب حرکت می کند. دلیل این امر نیز شرکت های موتورسازی مهمی است که موتورسیکلت هایی مانند هوندا ژاپن، بنلی ایتالیا، یاماها و … تولید می کنند. بنابراین متوجه خواهید شد که این وسیله مکانیکی تفریحی یک قایق نیست، بلکه موتوری است که می تواند روی امواج و آب دریا حرکت کند. وسایل نقلیه آبی رنگ که می توانند یک نفر یا چند نفر را حمل کنند. این دستگاه هیجان انگیز برای اولین بار در حدود دهه 1950 عرضه شد. جت اسکی بیشتر برای استفاده تفریحی استفاده می شود، اما برخی از نمونه ها با امکانات کامل تری ساخته شده اند و برای افرادی مانند پلیس و امدادگران استفاده می شود.

فلای بورد

فلای بورد

فلای بورد یکی از بهترین تفریحات آبی شگفت انگیز جزیره زیبای کیش است. این سوال برای برخی از مسافران و گردشگران کیش پیش می آید که فلای بورد چیست و فلای بورد چگونه کار می کند؟ فلای برد وسیله ای است که به جت اسکی متصل می شود و شما را در هوا شناور یا شناور نگه می دارد و به شما امکان می دهد با پمپاژ و فشار دادن آب به سطح دریا مانور دهید، حرکات چشمگیری انجام دهید و شیرجه بزنید. فلای بورد یکی از مهیج ترین و جدیدترین ورزش هاست که نیاز به واکنش و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید هنگام پرواز بر روی سطح آب تعادل خودرا حفظ کنید.

تاریخچه فلای بورد در ایران

ما انسان ها همیشه به دنبال راه های جدیدی برای گذراندن اوقات فراغت خود هستیم. فلای بورد برای اولین بار در بهار سال 1391 وارد بازار ایران شد اما فلای بورد در ایران از سال 1392 مورد توجه قرار گرفت و یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش نام گرفت. فلای بورد علاوه بر کیش در شمال و فلای بورد در تهران برگزار می شود. فلای بورد تهران در دریاچه فشافویه انجام می شود. این تفریح ​​هیجان انگیز می تواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

شاتل سواری

شاتل سواری

شاتل یا تیوب سواری یکی از مهیج ترین تفریحات دریایی کیش است که علاوه بر هیجان انگیز بودن از امنیت بالایی نیز برخوردار است. شاتل سواری را می توان به صورت فردی و جمعی انجام داد. این تفریح ​​به این صورت است که افراد سوار بر تیوب می شوند و تیوب توسط طناب به قایق تندرو جت بوت متصل می شود و با سرعت زیاد بر روی عرض دریا کشیده می شود. قایق با حرکات مارپیچ و هیجان انگیز لحظات شیرینی را خلق می کند. از آنجایی که آب و هوای جزیره کیش عمدتا آفتابی است، می توانید در هر فصلی از سال سفر شاتل را تجربه کنید.

اسکوتر غواصی

اسکوتر غواصی

اسکوتر زیردریایی یا غواصی مدرن و پیشرفته یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی جزیره کیش است و در سال 1391 وارد جزیره کیش شد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند. نگران خطرات نباشید زیرا یک مربی با تجربه راهنمای شما است و در این غواصی هیجان انگیز با اسکوتر دریایی شما را تا عمق 10 متری زیر آب همراهی می کند. فقط در نظر داشته باشید که اسکوترهای دریایی مخصوص افراد 12 سال به بالا با قد حداقل 150 سانتی متر هستند و برای خانم ها محدودیتی وجود ندارد. همچنین اگر ناراحتی قلبی یا فشار خون یا سایر بیماری های مشابه دارید، هرگز از این تفریح استفاده نکنید.

بنانا سواری

بنانا سواری

موز لوله محکمی است که به قایق های موتوری متصل می شود و با سرعت زیاد روی سطح دریا حرکت می کند. یکی از دیگر قسمت های هیجان انگیز و لذت بخش موز کیش زمانی است که قایق ها مسیر را می چرخانند و تیوپ شما را مجبور به بازگشت می کند. در این زمان یک هیجان وصف ناپذیر به شما دست خواهد داد. اما نگران نباشید، از قبل یک جلیقه نجات به شما داده می شود تا مشکلی نداشته باشید. این رویداد بخشی از این سرگرمی است تا هیجان و لذت آن را چند برابر کند. بدون شک آب تنی و وزش باد به دریا در هوای گرم لذتی وصف ناپذیر را برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از موز در جزیره کیش برای خانم ها و آقایان بالای ۷ سال مجاز است.

و دیگر امکانات رفاهی که می توانید همه این کار های هیجان انگیز را در اسکله تفریحی کیش انجام دهید و از آن ها لذت ببرید.

کلام آخر

جزیره کیش همیشه یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزایر و مکان های تفریحی ایران است یکی از تفریحات وسوسه انگیز این جزیره آرام و زیبا تفریحات آبی است به همین دلیل تفریحات آبی کیش سالانه افراد زیادی را به جزیره می کشاند تا برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنند.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.