هتل سان رایز کیش

معرفی هتل سان رایز کیش

امروزه با پیشرفت هایی که در عرصه گردشگری شده است تمامی رویاها و آرزو های ما برای یک گردش و سفری ایده آل فراهم شده است. به لطف قرار گرفتن کشور عزیزمان ایران در مناطق خوش آب و هوا و چهار فصل و هرگونه منابع طبیعی اعم از کوهستان ها، دریاها، کویر،جلگه ها ، جزیره ها و دیگر مناطق طبیعی موجود در کشور تبدیل به یک قطب گردشگری شده است و هر کدام طرفدار زیادی را به خود جلب می کند.

جزیره کیش
جزیره کیش از این تعریف مستثنی نیست و صد البته در رتبه اول قرار گرفته است و در طی سالیان اخیر با جذب توریست های داخلی و خارجی توانسته خودش را به جهانیان ثابت کند و تبدیل به یکی از قطب های گردشگری در ایران شود.
همه ساله گردشگران زیادی از دور و نزدیک در همه فصول به جزیره کیش سفر می کنند و از مناطق گردشگری و جاذبه های آن لذت می برند به همین منظور هتل های زیادی در سراسر جزیره احداث شده اند تا به بهترین شکل ممکن خدمات رفاهی و تفریحی به مسافران ارائه دهند در ادامه مطلب معرفی هتل سان رایز کیش که جزو بهترین هتل های کیش به شمار می رود. اگر شما می خواهید اطلاعات کافی در مورد هتل سان رایز داشته باشید، با ما همراه باشید.

معرفی هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز در سال 1383 در نزدیکی های مرکز شهر کیش افتتاح شد، و در سال 1397 جهت پیشرفت و ارتقا کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در زمینی به مساحت 2400 متر مربع واقع شده است که در ادامه به امکانت و ویژگی های هتل سان رایز می پردازیم.

امکانات هتل سان رایز کیش

امکانات هتل سان رایز کیش

  • پذیرش کودکان کمتر از 5 سال در این هتل رایگان می باشد
  • برای اتباع خارجی پذیرش بلامانع است و نرخ یکسانی دارند
  • برای پذیرش حتما باید مدارک محرمیت و هویتی خود را به همراه داشته باشید که صرف داشتن اصل شناسنامه کافی است و برای کسانی که در صیغه موقت هستند باید صیغه نامه با مهر معتبر داشته باشند.
  • خدمه هتل مسلط به زبان های انگلیسی و فارسی و عربی هستند
  • هتل دارای 61 اتاق و 167 تخت می باشد.
  • در اتاق ها سرویس بهداشتی های هتل فرنگی است و در لابی ایرانی است.
  • صبحانه در هتل رایگان سرو می شود.
  • برای افراد معلول هم رمپ و ویلچر فراهم شده است.
  • ترانسفر فرودگاهی به شکل رایگان در اختیار مسافران است.
  • هتل دارای محوطه بزرگ است که صندلی های ویژه ای برای مسافران فراهم شده است که در هر وقت از شبانه روز در اختیار گردشگران است.
  • در این هتل استخر موجود نمی باشد.

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های اطراف هتل سان رایز کیش

جزیره کیش دارای جاذبه و مکان های دیدنی فراوانی است که شهرت جهانی دارند در ادامه فاصله جاذبه های گردشگری با هتل سان رایز کیش می پردازیم.

فاصله تا دریا — 1.6 کیلومتر
فاصله تا مسير ويژه دوچرخه سواري — 1.6 کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی — 2 کیلومتر
فاصله تا پلاژآقایان — 1.4 کیلومتر
فاصله تا کارتینگ — 1 کیلومتر
فاصله تا بولینگ مریم — 1.7 کیلومتر
فاصله تا کیبل اسکی — 1.4 کیلومتر
فاصله تا رستوران توتی فروتی — 1.9 کیلومتر
فاصله تا رستوران حافظیه — 3.3 کیلومتر
فاصله تا گذر هنرمندان — 1.6 کیلومتر
فاصله تا بازار عرب ها (صفین) — 9.7 کیلومتر
فاصله تا رستوران کوه نور — 1.5 کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس یک — 0.85 کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس دو — 0.75 کیلومتر
فاصله تا بازار پانیذ — 0.65 کیلومتر
فاصله تا بازار مروارید — 1.4 کیلومتر
فاصله تا بازار مرجان — 3.4 کیلومتر
فاصله تا بازار ونوس — 1.9 کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری کیش — 1.2 کیلومتر
فاصله تا هایپر مارکت کیش — 0.8 کیلومتر
فاصله تا پارک هنگام — 1.3 کیلومتر
فاصله تا بازار مريم — 2.3 کیلومتر
فاصله تا بازار میکا مال — 1.4 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه — 6.1 کیلومتر
فاصله تا اسکله میر مهنا — 9.6 کیلومتر
فاصله تا پارک سیمرغ — 5 کیلومتر
فاصله تا بازار زيتون — 1.3 کیلومتر
فاصله تا بازار دامون دريا 1 — 2.4 کیلومتر
فاصله تا بازار دامون دريا 2 — 2.3 کیلومتر
فاصله تا بازار رويا مال — 0.4 کیلومتر

نظرات کاربران در مورد هتل سان رایز کیش

ایمان صالحی: متاسفانه این هتل از بسیاری از نظر ها مشکل داشت . بوی بد فاضلاب در راهرو ها و اتاق ها مشکل عمده بود. درب اتاق قدیمی و با فشار باز و بسته میشد. سر و صدای زیاد در راهرو ها و اینکه خود خدمه هم اول صبح جاروبرقی رو روشن می کردند و سر و صدا مزاحم بود. بخش رستوران مخصوص صبحانه کوچک بود ولی صبحانه از نظر تنوع در حد هتل ۳ ستاره بود با اینکه بعضی غذاها از جمله نیمرو کیفیت خوبی نداشت.
محسن توتونی: سه سال قبل این هتل رفته بودم و راضي بودم و با همون ديد دوباره رزرو كردم ولي متاسفانه از همه نظر ضعیف شده بود، از پذيرش تا كثيفي سرويس ها و دائم سقف سرويس بهداشتي آب و روغن چكه ميكرد كه ميگفتن به خاطر شرجي بودنه! خب همه هتل ها تو همين آب و هوای آيا همشون سقفشان چكه ميكنه؟! كنترل كولر كار نمي كرد، پتو نداشت، خلاصه همون روز اول هتل رو ترك كرديم و پولمون سوخت شد.
مصطفی مرواح زاده: هتل کافی شاپ خیلی عالی با نرخ عالی داره و اتاق های دبل رویال بزرگ و بالکن دار هستن ولی صبحانه کم تنوع و یکم وسایل اتاقاش قدیمی شده اما برخورد کارکنان خوب بوده و اینکه کانتر گردشگری عالی دارن حتما مراجعه کنین.جفت هتل در حال ساختن هستن خیلی سر و صدا بود اول صبح

کلام آخر
در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی و امکانات و نظرات کاربران در مورد هتل سان رایز کیش پرداختیم شما می توانید با اطلاعتی که در اختیار شما گذاشتم هتل مناسبی را برای سفر به کیش انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید اگرچه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.