ساحل مرجانی کیش

معرفی ساحل مرجانی کیش

جزیره کیش واقع در خلیج فارس جزء توابع استان هرمزگان است. سواحل کیش یکی از بهترین مقصد های گردشگری در بین مسافران است چرا که از زیبایی خیره کننده و منظره ای خارق العاده از دریای نیلگون و درختان نخل و.. را شامل می شود.
آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و در فصل تابستان به رطوبت به بسیار زیاد می شود و اغلب در این جزیره باران نمی بارد ولی در فصل تابستان بارش باران را به صورت رگباری شاهد هستیم.
سواحل کیش از آرامش ترین و زیباترین سواحل جهان به شمار می رود و سفید بودن شن های ساحل برای پیاده روی و یک گردش حسابی را دارا است. کیش دارای سواحل گوناگون است که به یکی از بهترین ساحل های کیش در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش یکی از زیبا ترین سواحل کیش است و همین طور به ساحل حافظیه هم معروف است. در شب به دلیل نورپردازی هایی که صورت می گیرد یک مکان مناسب برای عکاسی است. قدم زدنم در سواحل نیلگون خلیج فارس و صدای پرندگان و تماشای غروب آفتاب از جمله مواردی هستند که میتوانند در یک سفر ایده آل شما را به آرامش و دوری از خستگی ها و مشکلات روزمره برسانند.

ساحل مرجانی در کجای کیش قرار دارد

ساحل مرجانی کیش واقع در میدان پارس در بلوار مرجان در ضلع شرقی جزیره واقع شده است، برای دسترسی به ساحل مرجانی کیش می توانید از طرف فرودگاه با قرار گرفتن در خیابان خلیج فراس به سمت میدان فارس حرکت کنید بعد به طرف خیابان حافظ به حرکت خود ادامه دهید تا به میدان سیری برسید بعد به طرف جنوب یعنی خیابان نیما تغییر مسیر دهید تا به میدان مرجان برسید و از طریق خیابان پارس به ساحل مرجانی کیش برسید.

امکانات ساحل مرجان کیش

یکی از دلایلی که ساحل مرجانی از بهترین ساحل های کیش شده است امکانات رفاهی و تفریحی است که این ساحل را منحصر به فرد کرده است و برای هر سلیقه ای تفریح وجود دارد که در ادامه به امکانات ساحل مرجانی کیش می پردازیم.

غواصی در کیش

غواصی

از جمله تجربه هایی که فقط می توانید در جزیره کیش انجام دهید غواصی در اعماق دریا است. غواصی می تواند یک تجربه عالی در طول سفرتان باشد و با دیدن انواع ماهی های رنگی و دیگر موجودات دریایی را می توانید در فاصله نزدیک می توانید ببینید.

شاتل

شاتل

یکی از تفریحاتی که به تازگی در مجموعه های تفریحی به تازگی به وجود آمده اند و هر فردی را مجذوب خود می کند این تفریح هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی و دست جمعی صورت می گیرد. شاتل به وسیله قایق های تندرو صورت می گیرد بگونه ای که یک تیوب بزرگ به وسیله نخ محکم به عقب قایق تندرو متصلی می شود و با سرعت حرکت می کند و تیوب با امواجی که صورت می گیرد بالا و پایین می رود که از هیجان و شادی فراوانی برخوردار است و هر آدمی که سوار شاتل می شود به یک بار راضی نمی شود.

جت اسکی

جت اسکی

جت اسکی از دیگر تفریحات موتوری در دریا است که برای خیلی از افراد آشنا است جت اسکی به وسیله موتور های دریایی با سرعت بالا است که می توانید با سرعت بالایی که دارد به صورت فردی حرکت کنید و با امواجی که روبروی شماست حرکت های نمایشی بزنید، جت اسکی از تفریحاتی است که هر فرد که به کیش می رود حتما انجام می دهد و بدون انجام آن به خانه بر نمی گردد.

پاراسل

پاراسل

پاراسل جزو ورزش های هایی است که در سالیان اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است در ساحل مرجانی کیش این امکان را دارید تا با چتر پرواز کنید. برای انجام فلای بورد ابتدا با قایق به وسط های دریا می میرند و بعد با چتر های مخصوصی که دارند شما را به پرواز درمی آورند این نوع چتر ها دو نفره هم دارند که می توانید با مربیان مخصوص پرواز کنید و یا به صورت دو نفره و یا تک نفره پرواز کنید.

قایق های شیشه ای

قایق های شیشه ای

یکی از بهترین امکانات ساحل قایق های شیشه است که هنگام سوار شدن به این قایق ها دریا در زیر شما قرار گرفته است و به دلیل اینه آب این ساحل زلال تر است می توانید انواع آبزیان مانند شقایق و عروس دریایی، انواع ماهی های رنگی کوچک و بزرگ ، صدف ها، حلزون ها، مرجان ها و .. هر هر چیزی که در کف دریا ایت را می توانید مشاهده کنید.

قایق های موتوری

قایق های موتوری

اگر هر یک از تفریحات آبی را که ذکر کردیم را به هر دلیلی نتوانستید انجام دهید نگران نباشید چرا که قایق های موتوری هم در این ساحل به فعالیت میپردازند و می توانید به صورت گروهی وارد قایق شوید و ناخدا شما را به دریا می برد و می توانید از آنجا تماشای دریایی بیکران خلیج فارس را مشاهده کنید.

دوچرخه سواری

در کیش مسیر ویژه دوچرخه سواری موجود است که انواع دوچرخه های تک نفره و دونفره و سه چرخه را برای گردشگران مهیا کرده اند که می توانید با اجاره کردن آن ها دور تا دور جزیره را به وسیله مسیر ویژه دوچرخه سواری طی کنید و یک تفریح بی نظیر را تجربه کنید علاوه بر آن در ساحل مرجانی کیشی مسیر مشخصی از این مسیر ویژه است که می توانید در لب دریا به دوچرخه سواری بپردازید.

فلای بورد

فلای برد

فلای ورد یکی از بهترین اختراعات بشر است این وسیله به شما این امکان را میدهد که فشار آب روی هوا و بالاتر از سطح دریا به صورت ایستاده قرار بگیرید. این نوع تفریح کمی مشکل است و باید بدنی محکم و قوی داشته باشید و بتوانید تعادل خود را حفظ کنید اما نگران نباشید با تدابیری که شده است همه افراد می توانند از فلای بورد استفاده کرده و در کنار ترس و هیجانات این ورزش از آن لذت ببرند.

شاید شما اولین بار باشید که از این تفریحات مهیج استفاده می کنید نگران نباشید که بتوانید انجام دهید چرا که برای هر کدام از وسایل تفریحی مربی است که قبل از انجام دادن به صورت کامل به شما توضیح می دهند.

کلام آخر
در این مطلب از سایت کیش بریم به جاذبه گردشگری ساحل مرجانی کیش پرداختیم و انواع امکانت و ویژگی های آن را برای شما شرح دادیم اگرچه این مطلب برای شما مفید واقع شده است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.