مراکز خرید نزدیک هتل آرامش کیش

مراکز خرید نزدیک هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش با ساختمانی 3 طبقه با دارا بودن 67 اتاق اقامتی با کیفیت از هتل های 3 ستاره کیش محسوب می شود که از بسیاری از گردشگران و مسافران پذیرایی می کند. با کیش بریم همراه باشید تا به بررسی این هتل و مراکز خرید نزدیک هتل آرامش بپردازیم.

این هتل در سال 1389 افتتاح و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت که همین مورد باعث افزایش دوچندان کیفیت و خدمات ارائه شده به مسافران شد و هم چنین در زمینه پذیرش و کادر کارکنان از کیفیت بالایی برخوردار است.

این هتل در بین هتل های هم رده از لحاظ ستاره از زیبایی و راحتی متمایزی برخوردار است و از بابت ارائه محیطی دنج و خانوادگی نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده و همین ویژگی باعث شده در بین مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

هم چنین این هتل دارای پارکینگی مختص مسافرانی است که با خودرو خود به جزیره کیش سفر کرده اند و این امکان را دارند که از پارکینگ و امکانات دیگری مانند تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، ترانسفر، لابی مجهز و… بهره مند شوند.

از مهم ترین و بهترین ویژگی های این هتل می توان به قرار گیری در بلوار دریا و نزدیکی به مراکز خرید با کیفیت و جاذبه های گردشگری ساحلی اشاره کرد که امتیازی متمایز برای این هتل محسوب می شود.

نزدیک ترین مراکز خرید

مرکز خرید زیتون

بازار زیتون کیش که با نام مرکز خرید زیتون کیش نیز شناخته می‌ شود، از مراکز خرید کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شد.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ های پوشاک زنانه، مردانه و بچه ‌گانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و… پذیرای مشتریان است. زیتون در نزدیکی هتل پارسیان و دیگر مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش از جمله بازار مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ قرار دارد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید زیتون

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید 4 طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. واحد های تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌ های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ ای می باشند.

نمایندگی بسیاری از برند های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه کشی با برنامه‌ های شاد و اهداء جوایز به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران تور کیش به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.نورپردازی هایی که در بخش های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه ای تماشایی به آن بخشیده است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید مروارید

سیتی سنتر طلایی مرکز خرید مروارید کیش واقع در قلب جزیره، یکی از شیک ‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌ رود و در شهرک صدف و کمی دورتر از سایر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش قرار دارد. با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، بازار مروارید یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است.

این مجموعه با الهام از بنا های دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید شامل ۲۰۸ غرفه فروش پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… می‌شود و یک رستوران، یک کافی ‌شاپ و یک کافی ‌نت نیز در آن جای گرفته‌ اند.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس ۱ یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین بازارهای خرید کیش است. این مجتمع خرید بالغ بر 200 واحد تجاری در خود جای داده است که محصولات متنوعی در این مرکز خرید بفروش می رسند.

اگر شما قصد خرید هر یک از محصولاتی مانند  وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تلفن همراه، کیف و کفش، لباس‌های زنانه مجلسی و ست‌ های ورزشی را دارید این گزینه خوبی برای شماست.

علاوه براین ها این مرکز خرید در جلب رضایت مشتری بسیار خوب عمل کرده و فضاهایی مانند رستوران، کافی شاپ، چای خانه، کافی نت، چندین دفاتر اداری و شعب بانک های مختلف را  داراست.

همچنین از جاذبه های این مرکز خرید می توان به برج ایفل نصب شده در محوطه وروردی این مجتمع خرید اشاره کرد که در شب های جزیره کیش جلوه بی مانندی دارد.

آدرس: کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 کیش

مرکز خرید پردیس 2

بازار پردیس کیش که مرکز خرید پردیس دو کیش نیز نامیده می شود یکی از زیباترین و قابل دسترس ترین مراکز خرید و مکان های مورد علاقه در شهر کیش است. این مرکز خرید بین المللی در ساحل زیبای کیش در سال ۱۳۷۸ با مساحت ۲۲۰ متر مربع افتتاح شد.

شرایط استثنایی، محیط زیبا در بازار و خدمات مختلف، معتبرترین برندهای خارجی لوازم خانگی، کفش و لباس، لوازم آرایشی، لوازم آرایشی، تجهیزات ورزشی، کالاهای کودک و غیره جذب این مجموعه می شوند و یکی از آنها بهترین ها را می دانند.

مراکز خرید کیش تبدیل شده اند. این بازار در سه طبقه با ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می کند. از دیگر واحدهای تجاری این مجموعه می توان به بانک ها و موسسات مالی، رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس 2 کیش

مطالب مرتبط: کدام مراکز خرید کیش از نظر مسافران بهترین اند؟

مراکز خرید نزدیک هتل آفتاب شرق کیش

مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش

مراکز خرید نزدیک هتل سان رایز کیش

مراکز خرید نزدیک شهرک صدف کیش

مراکز خرید نزدیک هتل شایگان کیش

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین مراکز خرید کیش نزدیک به هتل آرامش کیش را راحت تر و سریع تر بیابید.

با مطالب بالا مقایسه قیمت های مراکز خرید، محصولات ارائه شده در هر مرکز خرید، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره مراکز و مجتمع های خرید کیش را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است. حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر مراکز و بازار های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد مراکز خرید نزدیک هتل آرامش کیش

بهترین مراکز خرید نزدیک به هتل آرامش کیش کدامند؟

مراکز خرید اشاره شده در بالا از جمله بهترین مراکز خرید نزدیک هتل آرامش هستند.

بهترین مراکز خرید جزیه کیش کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل آرامش کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.