مراکز خرید نزدیک هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یک هتل سه ستاره میان‌ رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می ‌رود. این هتل ۶۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ ترین امکانات آن می ‌توان به پارکینگ، رستوران، اینترنت در لابی، خدمات خانه‌ داری، کافی شاپ و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اتاق های این اقامتگاه از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، اتاق 3 تخته، سوئیت 3 نفره، سوئیت 1 خوابه برای 4 نفر همراه با امکانات ویژه برای هر کدام که به ترتیب شامل: صبحانه رایگان و یک تخت دبل، یک تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان، دو تخت دبل و صبحانه رایگان می باشند.

این هتل از موقعیت مکانی برخوردار است که در اطراف این هتل مراکز خرید کیش بسیاری با کیفیت و محبوبیت بالایی وجود دارند.

نزدیک ترین مراکز خرید

مرکز خرید پردیس 2

بازار پردیس کیش که مرکز خرید پردیس دو کیش نیز نامیده می شود یکی از زیباترین و قابل دسترس ترین مراکز خرید و مکان های مورد علاقه در شهر کیش است. این مرکز خرید بین المللی در ساحل زیبای کیش در سال ۱۳۷۸ با مساحت ۲۲۰ متر مربع افتتاح شد.

شرایط استثنایی، محیط زیبا در بازار و خدمات مختلف، معتبرترین برندهای خارجی لوازم خانگی، کفش و لباس، لوازم آرایشی، لوازم آرایشی، تجهیزات ورزشی، کالاهای کودک و غیره جذب این مجموعه می شوند و یکی از آنها بهترین ها را می دانند.

مراکز خرید کیش تبدیل شده اند. این بازار در سه طبقه با ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می کند. از دیگر واحدهای تجاری این مجموعه می توان به بانک ها و موسسات مالی، رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، میدان پردیس

مرکز خرید سارینا 1

بازار سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت حدود پنج هزار متر مربع در ۱۰ طبقه ساخته شده است. این مجموعه یکی از زیباترین مراکز خرید در شهر کیش است و یکی از جاذبه های گردشگری شهر کیش است.

این مجموعه شامل یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری است. نزدیکی این مجموعه به هتل های داریوش، سان رایز، پردیس 2 و مناظر و جاذبه های دیدنی و گردشگری از ویژگی های مثبت آن است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار خیام

مرکز خرید پانیذ

بازار پانیذ کیش که با نام مرکز خرید پانیذ کیش نیز شناخته می شود، یکی از مراکز تجاری این جزیره است که بین برخی دیگر از مقاصد خرید و جاذبه های گردشگری کیش از جمله پردیس 1، پردیس ۲ و هایپرمارکت کیش قرار دارد.

بازار دو طبقه انواع کیف، کفش، لباس، تجهیزات صوتی و تصویری، تلفن همراه، ساعت، مکمل های غذایی، شکلات و قهوه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی تزئینی را ارائه می دهد.

همچنین یک کافی شاپ و یک کافه در این مجموعه وجود دارد. یکی از نقاط مثبت بازار پانیذ پایین بودن قیمت کالاهای خانگی در آن است. به طور کلی قیمت ها در بازار پانیذ نسبت به سایر مراکز خرید در کیش پایین تر است.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان فردوسی

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید 4 طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. واحد های تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌ های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ ای می باشند.

نمایندگی بسیاری از برند های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه کشی با برنامه‌ های شاد و اهداء جوایز به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران تور کیش به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.نورپردازی هایی که در بخش های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه ای تماشایی به آن بخشیده است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی

بیشتر بخوانید: کدام مراکز خرید کیش از نظر مسافران بهترین اند؟

مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش

مراکز خرید نزدیک هتل آفتاب شرق کیش

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین مراکز خرید کیش نزدیک به هتل سان رایز کیش را راحت تر و سریع تر بیابید.

با مطالب بالا مقایسه قیمت های مراکز خرید، محصولات ارائه شده در هر مرکز خرید، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره مراکز و مجتمع های خرید کیش را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است. حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر مراکز و بازار های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد مراکز خرید نزدیک به هتل سان رایز کیش

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل سان رایز کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.