مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است.

این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.

نزدیک ترین مراکز خرید

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید 4 طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. واحد های تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای می باشند.

نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران تور کیش به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.نورپردازی هایی که در بخش های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه ای تماشایی به آن بخشیده است.

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی

مرکز خرید مروارید

مرکز خرید مروارید کیش واقع در قلب جزیره، یکی از شیک ‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌ رود و در شهرک صدف و کمی دورتر از سایر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش قرار دارد. با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، بازار مروارید یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است.

این مجموعه با الهام از بنا های دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید شامل ۲۰۸ غرفه فروش پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… می‌شود و یک رستوران، یک کافی ‌شاپ و یک کافی ‌نت نیز در آن جای گرفته‌اند.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار مروارید

مرکز خرید زیتون

بازار زیتون کیش که با نام مرکز خرید زیتون کیش نیز شناخته می‌ شود، از مراکز خرید کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شد.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ های پوشاک زنانه، مردانه و بچه ‌گانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و… پذیرای مشتریان است. زیتون در نزدیکی هتل پارسیان و دیگر مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش از جمله بازار مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ قرار دارد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار ساحل

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس کیش از جمله مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش است و با دو طبقه شامل ۳۱۰ غرفه می‌شود که اکثر فروشگاه‌های آن در طبقه اول قرار دارند.

این مرکز دارای یک رستوران، یک کافه، سه بانک و فروشگاه‌های فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و… است و به‌عنوان یکی از مراکز خرید کیش در تمام طول سال از گردشگران میزبانی می‌کند.

آدرس:  استان هرمزگان، كيش، سنایی

مرکز خرید لاریسا مال

یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مرکز خرید لاریسا مال است. لاریسا مال 8 طبقه دارد که از این 8 طبقه، 3 طبقه مختص پارکینگ بوده و 5 طبقه آن تجاری است و امکاناتی مانند رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، شهربازی، سینما و دفاتر اداری در آن وجود دارد.

بنابراین شما برای اهداف مختلف می توانید به این مرکز خرید رفته و امکان ندارد دست خالی و با نارضاتی این مرکز خرید را ترک کنید. در این مجموعه خبرهای خوبی منتظر شماست که تنها باید برای رفتن به آن برنامه ریزی کرده و چند ساعت از طول روز را در لاریسا مال سپری کنید.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، میدان امیر کبیر 

مرکز خرید سارینا 2

کاملا مجزا از شعبه یک می باشد که در ساختمان این پاساژ در 8 طبقه بنا شده است که 3 طبقه آن در زیر زمین به عنوان پارکینگ بازار به شمار می روند. همچنین سرویس بهداشتی، کارواش و نمازخانه نیز در این سه طبقه قرار گرفته اند.

در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش امکانات متعددی از جمله رستوران های سنتی، کافی شاپ، شهربازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، فضای فودکورت، سالن ماساژ و سینما چند بعدی قرار دارند.

گردشگران عزیز می توانند با مراجعه به این طبقه از مجتمع ساعاتی از اوقات خود را به سرگرمی های مختلف بپردازند و در کنار جنبه تجاری بودن مجتمع از این نوع بخش ها نیز لذت کافی را کسب کنند.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار امیرکبیر، بعد از میدان امیرکبیر

مرکز خرید شارستان

مرکز خرید شارستان یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در قلب این شهر واقع شده است.شارستان را به یکی از نوسازترین مراکز تجاری کیش می‌شناسند اما  ظاهر این مجتمع تجاری در خود المان‌هایی از معماری سنتی را جای داده است.

علیرغم ظاهر شارستان، در آن کالاها مد روزی به فروش می‌رسد: مانند لوازم خانه لوکس و کالاهای الکترونیکی، مانند موبایل و کالاهای صوتی و تصویری.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار مروارید

بیشتر بخوانید: 1-بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

2-مراکز خرید نزدیک هتل آفتاب شرق کیش

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین مراکز خرید کیش نزدیک به هتل فلامینگو کیش را راحت تر و سریع تر بیابید.

با مطالب بالا مقایسه قیمت های مراکز خرید، محصولات ارائه شده در هر مرکز خرید، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره مراکز و مجتمع های خرید کیش را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است. حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر مراکز و بازار های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد مراکز خرید نزدیک به هتل آفتاب کیش

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.