بهترین رستوران های کیش

مرور بر رستوران های کیش | بهترین رستوران کیش

جزیره کیش، یکی از بهترین مقصد های گردشگری در استان هرمزگان که سالانه چند میلیون گردشگر از داخل و خارج ایران به این جزیره سفر می کنند تا از جاذبه های گردشگری و امکانات آن استفاده کنند. این جزیره به دلیل ویژگی های خاصی که دارد همیشه در صدر جدول مقصد های گردشگری قرار دارد به عنوان مثال می توان به مراکز خرید بسیار گسترده آن که به دلیل منطقه آزاد بودن جزیره، اجناس خارجی نیز در تنوع بسیار یافت میشود، مراکز تفریحی بسیار زیاد و متنوع آن که به خاطر شرایط جغرافیایی جزیره بسیار دیدنی هستند، می توانید برای اطلاع از تفریحات جزیره کیش مقاله تفریحات روزانه کیش را مطالعه کنید. علاوه بر این موارد یکی از نیاز های اصلی مسافران یعنی احتیاج به یک مکان که هم بتوانند استراحت کنند و هم بتوانند غذا بخورند. در ادامه این مقاله کیش بریم شما را با بهترین و محبوب ترین رستوران های کیش که مسافران زیادی از آنها راضی بودند، می خواهد آشنا کند.

کدام رستوران کیش خوبه؟

در جزیره کیش به دلیل حضور گردشگران و مسافران زیاد از سراسر ایران، رستوران های زیادی ایجاد شده است، به همین علت قصد داریم در این مقاله به بررسی رستوران ها بپردازیم. البته همه رستوران های جزیره در جای خود بسیار خوب و در درجه عالی هستند. ما در این مقاله به بررسی ملاک هایی می پردازیم مانند آیا مشتری هایی که به این رستوران مراجعه کردند؟ و یا کیفیت غذاها و موقعیت مکانی رستوران و دسترسی راحت تر به آن.

مطالب مرتبط : معرفی تفریحات دریایی کیش

رستوران توتی فروتی جزیره کیش  

رستوران توتی فروتی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین رستوران‌های موجود در جزیره کیش است. این رستوران با محیطی زیبا و دلنشین، منوی با کیفیت و خدمات عالی خود، توانسته جایگاهی ویژه در صنعت رستوران‌های جزیره کیش بدست آورد.

محیط و طراحی داخلی رستوران توتی فروتی بسیار شاداب و دوست داشتنی است. دکوراسیون روشن و رنگارنگ به همراه موزیک آرامش‌بخش، برای میهمانان ایجاد یک احساس دلنشین و آرامش بخش را فراهم می‌کند. فضای باز رستوران، با منظره‌های زیبا و دریایی، محلی مناسب برای لذت بردن از غذا و تجربه لحظات خوش در کنار آب و آسمان است.

منوی رستوران توتی فروتی بسیار متنوع و مناسب برای انواع سلیقه‌هاست. این رستوران در طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی و فرایندی تا غذاهای سنتی و بین‌المللی فعالیت می‌کند. برخی از غذاهای محبوب این رستوران عبارتند از: سوشی، سشیمی، پیتزا، سالادها، غذاهای دریایی تازه و بسیاری دیگر. مواد اولیه با کیفیت و تازه، طعم بی‌نظیر و پخت خوب، مهمترین ویژگی‌های غذاهای این رستوران است.

خدمات عالی و پرسنل حرفه‌ای نیز از دیگر مزیت‌های رستوران توتی فروتی است. پرسنل با دقت و حساسیت بالا، مشتریان را پذیرایی می‌کنند و خدماتی سریع، دقیق و دوستانه را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

از جمله رستوران خوب جزیره می باشد که برای کسانی که علاقه به غذاهای خارجی دارند بسیار توصیه می شود. همزمان کافه ای که در این رستوران واقع شده است، باعث می شود که مشتریانی که به دنبال نوشیدنی های متنوع و سرد هستند نیز به این رستوران مراجعه کنند. از دیگر ویژگی های این رستوران می توان به پشت بام آن که یک منظره به سمت دریا دارد و شما می توانید در کمال آرامش وعده غذایی خود را در یک محیط باز آرامش بخش صرف کنید. این رستوران در سال 84 تاسیس شده است.

آدرس دقیق رستوران بدین صورت است : انتهای بلوار دریاجنب اسکله تفریحی

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از بهترین رستوران های کیش است که غذاهای دریایی و همچنین غذاهای خوشمزه سرو می کند. تجربه غذا خوردن در این رستوران نه تنها برای مسافران بلکه برای ساکنین کیش نیز لذت بخش است. رستوران رویال استار کیش شام و ناهار را برای کاربران خود سرو می کند و اگر مسافر و یا ساکن کیش هستید می توانید یک ناهار سنتی یا دریایی را در این رستوران میل کنید.

رستوران رویال استار به خاطر غذاهای باکیفیت خود، به خصوص در مورد غذاهای دریایی، در سراسر جزیره شناخته شده است. همچنین می توانید غذاهای سنتی ایرانی را در منو پیدا کنید که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. رستوران رویال استار یکی از بهترین توصیه ها در هر راهنمای سفر به جزیره کیش است.

می توان این رستوران را در صدر بهترین رستوران های جزیره کیش قرار داد، به خاطر غذاهایی که این رستوران برای مشتریان خود سرو می کند. شما می توانید در این رستوران هم از غذاهای دریایی و هم از غذاهای بومی کیش لذت ببرید. از جمله رستوران هایی می باشد که یک منو بسیار متنوع و زیبایی دارد. علاوه بر این موارد وجود همزمان فضای باز و بسته به همراه موسیقی زنده که در داخل رستوران موجود است، از جمله محبوب ترین های جزیره کیش می باشد.

آدرس دقیق این رستوران : فاز یک بلوار صدفساختمان بساکطبقه سوم

رستوران رویال استار کیش

رستوران پایاب کیش  

فضای باز رستوران پایاب از جمله ویژگی های برجسته این رستوران می باشد که برای کسانی علاقه زیادی به صرف غذا در فضاهای مناسب دارند، بسیار مناسب می باشد. همچنین وجود چایخانه در این رستوران از دیگر قابلیت های رستوران پایاب است که می توانید در فضای باز بعد از صرف غذای خود، یک چایی لذیذ و دلچسب هم صرف کنید. آدرس دقیق این رستوران : در میدان المپیک واقع است که اگر به میدان المپیک بروید می توانید به راحتی این رستوران در کنار میدان مشاهده کنید. همچنین می توانید از مطلب جاهای دیدنی کیش بازدید کنید.

بهترین رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده کیش که در جنوب غربی جزیره واقع شده است، یکی از بهترین رستوران های جزیره است. بارزترین ویژگی این رستوران کف دید آن است که تجربه ای بی نظیر را برای مهمانان فراهم می کند. می توانید غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی و غذاهای بین المللی را در منو پیدا کنید.

اگر از کسانی که به جزیره کیش سفر کرده اند بپرسیم بهترین رستوران کیش کدام است. حتما اسم رستوران پدید شاندیز را نیز مطرح خواهند کرد. یکی از متفاوت ترین منظره ها را شما در این رستوران می توانید مشاهده کنید، کف شیشیه ای و قرار گرفتن در ارتفاع نزدیک به 40 متر از بهترین تجربه هایی است که می توانید در بازدید خود از این رستوران جزیره کیش داشته باشید. مشابه رستوران های دیگر نیز می توانید در این رستوران از منوی متنوعی برخوردار باشید.

آدرس دقیق این رستوران: کیش – ابتدای جاده جهان

غذاخوری پدیده شاندیز کیش

رستوران میرمهنا

از جمله مطرح ترین رستوران های کیش می توان به همین رستوران میرمهنا اشاره کرد. چون کیفیت و تنوع در غذاهای سرو شده توسط میر مهنا بسیار عالی می باشد. محیط بسیار دلنشین همراه با اجرای موسیقی زنده، بسیار دلنشین می باشد. ولی باید به این نکته توجه کنید که اگر قصد دارید به این رستوران مراجعه کنید حتماً باید قبل از رفتن، میز رزرو کنید چون این رستوران در میان مسافران بسیار محبوب می باشد، ممکن است در زمان مراجعه شما بسیار شلوغ باشد و نتوانید برای خود میز پیدا کنید. آدرس دقیق رستوران میر مهنا : واقع در خیابان پروین اعتصامی کنار هتل تاپ رز

رستوران میر مهنا کیش

مطالب مرتبط : هتل هاب رو به دریای جزیره کیش

رستوران نهنگ سفید کیش  

یکی از عجیب ترین و جالب ترین رستوران های کیش، می توان به رستوران نهنگ سفید اشاره کرد، معماری جالب در درست کردن این رستوران و همچنین معماری آن به شکل یک نهنگ سفید، هر مراجعه کننده ای را در نگاه اول مبهوت خود می کند. معماری ساختار این رستوران به قدری جالب است که خود تبدیل به یکی از جاذبه های جزیره شده است و کسانی که حتی به خود رستوران مراجعه نکنند برای مدتی هم که شده وقت خود را صرف نگاه کردن به سازه این رستوران می کنند. علاوه بر ظاهر رستوران نهنگ سفید، محیط داخلی آن نیز بسیار دلنشین و آرامش بخش است. منو رستوران خیلی متنوع می باشد و شمال انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است همچنین منظره رو به دریای آن یکی دیگر از ویژگی های برجسته این رستوران می باشد. آدرس دقیق این رستوران: میدان سنایی پشت هتل فارابی بخش نوار ساحلی 

رستوران نهنگ سفید جزیره کیش

مطالب مرتبط : کدام هتل کیش خوبه؟

رستوران کوهنور

رستوران کوهنور یکی از منحصر به فردترین رستوران های جزیره است. نکته اصلی جذاب در اینجا، البته، نحوه تزئین رستوران در فضای تمام سنگی آن است. در منوی رستوران می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را پیدا کنید، اما اگر می‌خواهید غذاهای سنتی ایرانی را امتحان کنید، باید جای دیگری را جستجو کنید.

رستوران صفدری شاندیز

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین رستوران های جزیره، رستوران شاندیز صفدری است که در کنار ساحل قرار گرفته است که فضایی منحصر به فرد به آن بخشیده است. در این رستوران می توانید در حین لذت بردن از وعده های غذایی خود به موسیقی زنده گوش دهید. منو شامل غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی ایرانی است.

کلام آخر

تمام رستوران های جزیره کیش در جای خود بسیار خوب و زیبا هستند و شما بستگی به اولویت خودتان( نزدیکی به محل اقامت، نزدیکی به مراکز خرید و تفریح) می توانید رستورانی را در نظر بگیرید. در آخر اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.