بهترین تفریحات دریایی کیش

تفریحات دریایی کیش

جزیره کیش با داشتن بهترین جاذبه های گردشری، طبیعی و تفریحی دیگر برای مسافران و گردشگران ایرانی ثابت شده است و همین ارائه بهترین خدمات و امکانات گردشگری باعث مسافرت هر ساله بسیاری از میهمانان و گردشگران از جای جای ایران به این جزیره می شود.

تفریحات دریایی، جزء تفریحات آبی کیش است. نصف تفریحات کیش مربوط به تفریحات دریایی است که هر کدام هیجان هایی دارد.آب و هوای معتدل و تمیز و بدون آلودگی، گردشگران را به سوی تماشای دریا و آرامش دعوت می کند. حال بهترین تفریحات دریایی کیش که نباید از دست بدهید کدام اند؟

در ادامه این مطلب با کیش بریم به معرفی و بررسی بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات آبی و دریایی جزیره کیش می پردازیم تا شما در سفرتان به این جزیره به انتخاب بهترین تفریحات مد نظرتان بهترین خاطرات را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات آبی و دریایی

سواحل جزیره کیش

از مهم ترین تفریحات دریایی جزیره کیش، سواحل آن است. از آنجا که در این بهشت زیبا، سواحل متعددی وجود دارد؛ هر کدام لذت و آرامشی دارد که پیشنهاد می کنیم حتما به یکی از آن ها سر بزنید.

حال این سواحل کدام اند؟

ساحل مرجان- ساحل سیمرغ- ساحل کشتی یونانی- میرمهنا- ساحل اسکله تفریحی کیش- ساحل درختان نارگیل

تماشای این سواحل هنگام غروب آفتاب، بسیار لذت بخش و جذاب و دیدنی است و زیباترین مناظری است که در کره ی زمین می توان تماشا کرد و در بهترین خاطرات زندگی ثبت کرد.

بهترین تفریحات دریایی کیش

تفریحات آبی جزیره کیش

امکان ندارد به این جزیره سفر کرده و فقط به تماشای سواحل آن بروید و به دنبال تفریحات دریایی هیجان انگیز نباشید. ازجمله مهم ترین و بهترین تفریحات دریایی را در ادامه مطلب بیان کرده ایم.

قایق سواری

اولین تفریحی که به نظر هر گردشگری می رسد و تقریبا جزء تفریحات مشترک تمام مسافران است. تفریحی ساده که در تمام دریا ها امکان دارد؛ اما در جزیره کیش متفاوت تر و هیجانی تر است.

قایق سواری در کیش

کشتی های تفریحی کیش

از جمله تفریحات دسته جمعی است که می توانید به تماشای آب های خلیج فارس و گشت و گذار در این دریای وسیع بروید. این کشتی ها، همراه موسیقی زنده و انواع برنامه ها و اهدای جوایز و دارای رستوران است. انواع کشتی تفریحی با قیمت های متفاوت در  این جزیره موجود است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

ماهی گیری در کیش

یکی از تفریحات دریایی مناسب علاقمندان به ماهی گیری است. بعد از کشتی رانی و قایق رانی، ماهی گیری از تفریحات لذت بخش این جزیره است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

پاراسل کیش

اگر به دنبال اوج لحظات هیجانی در آب های خلیج فارس هستید می توانید سوار پاراسل شوید و آرامش و هیجان در ارتفاع را تجربه کنید. در پاراسل، سوار چتری شده و قایقی با سرعت زیاد آن را می کشد. با ارتفاع 50 الی 100 متری از سطح دریا فاصله دارید. قابل استفاده به صورت انفرادی یا دو نفر همزمان وجود دارد.

بهترین تفریحات دریایی کیش

شاتل کیش

اگر به دنبال تفریح آبی هستید که بتوانید همراه خانواده یا دوستانتان سوار شوید، شاتل تفریح مناسبی است که روی تیوپی می نشینید و توسط قایقی روی سطح آب  کشیده می شوید.

بهترین تفریحات دریایی کیش

غواصی در کیش

آیا به تماشای دنیای زیرآب در کنار بستر انواع ماهی ها و شقایق دریایی، کوسه ماهی، اسب دریایی علاقه دارید؟

غواصی علاوه بر ورزش، نوعی تفریح پرطرفدار و محبوب بین مردم  است.  نیازی به داشتن تجربه و تمرین نیست مربیانی برای آموزش هستند تا تمام نکات را آموزش بدهند. اگر  به غواصی علاقه دارید، سواحل جزیره کیش بهترین مکان است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش

شبیه غواصی اما بدون تجهیزات غواصی است. سفر به اعماق و دنیای ماهی های گوناگون و عبور از کنار ماهی های رنگارنگ و شقایق دریایی و….. لذت بخش ترین لحظات در جزیره کیش است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

پدل بورد کیش

تفریحی جذاب و سرگرم کننده که محبوبیت خاصی بین گردشگران دارد، پدل بورد است. تفریح و ورزشی آبی که حسی بی نظیر و متفاوت ایجاد می کند.

بهترین تفریحات دریایی کیشر

 

جت اسکی کیش

اگر دوست دارید تفریحات متفاوت و محبوبی را تجربه کنید، جت اسکی نوعی ورزش آبی که نیازمند تعادل و قدرت بدنی است.

تفریحی ارزان قیمت و مناسب افرادی که به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

کریزی بوت کیش

کریزی بوت یا قایق دیوانه قایقی است که با سرعت زیاد روی آب مانور هایی اجرا می کند. می توانید به صورت دسته جمعی همراه خانواده یا دوستان سوار بشوید، به همین علت بین گردشگران محبوب و پرطرفدار است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

پارک آبی بادی مارینا کیش

پارک آبی که روی آب و در ساحل سیمرغ قرار دارد. دارای سرسره های بزرگ که هیجان و تفریح و تجربه ای متفاوت برایتان خلق می کند. این پارک برای آقایان و کودکان بالای سه سال و دختران زیر 11 سال مناسب است.

بهترین تفریحات دریایی کیش

فلای بورد کیش

اولین تفریح فوق هیجانی است. افرادی که به دنبال تفریحات هیجان انگیز هستند و هم چنین پرواز روی آب های خلیج فارس را دوست دارند، فلای بورد بهترین گزینه است. ارتفاعی از سطح آب دریا گرفته و می توانید حرکات نمایشی اجرا کنید و همچنین شیرجه بزنید.

بهترین تفریحات دریایی کیش

بیشتر بخوانید:

بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران

تفریحات کیش برای کودکان

گرانترین تفریحات کیش

کلام آخر

یکی از بهترین فضاهای تفریحات، مربوط به تفریحات دریایی است. در این مقاله بهترین تفریحات دریایی کیش را گفتیم که حداقل یکبار باید در زندگی تان تجربه کنید و آدرنالین خونتان را افزایش دهید.

 

 

درباره “تفریحات دریایی کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.