مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش

مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش

هتل شایان از بهترین هتل ها با 5 ستاره رتبه دهی کیش در میان محبوب ترین و رویایی ترین هتل های کیش جا خشک کرده است. هتلی که در سال 1354 تاسیس و یکی از بزرگ ترین هتل های ایران نام گرفت که بی جا هم نبوده است. با کیش بریم همراه باشید تا مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش را بررسی کنیم.

این هتل با قرارگیری در قسمت ساحلی جزیره کیش یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های کیش محسوب می شود که با دارا بودن 191 اتاق اقامتی با ظرفیت های تا 6 نفر از میهمانان در 4 طبقه ساختمان اصلی خود پذیرایی می کند.

این هتل هم چنین از یکی از بهترین و معروف ترین گزینه های ممکن برای گذراندن ماه عسلی دلچسب و خاطره انگیز در بین هتل های کیش است که با داشتن امکانات ویژه ای برای زوج هایی که برای ماه عسل به این هتل سفر کرده اند بهترین اقامت را برای آنها به ارمغان می آورد.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

نزدیک ترین مراکز خرید

مرکز خرید تجاری کیش

این مرکز خرید 4 طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. واحد های تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌ های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ ای می باشند.

نمایندگی بسیاری از برند های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه کشی با برنامه‌ های شاد و اهداء جوایز به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران تور کیش به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.نورپردازی هایی که در بخش های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه ای تماشایی به آن بخشیده است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید زیتون

 

بازار زیتون کیش که با نام مرکز خرید زیتون کیش نیز شناخته می‌ شود، از مراکز خرید کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شد.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ های پوشاک زنانه، مردانه و بچه ‌گانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و… پذیرای مشتریان است. زیتون در نزدیکی هتل پارسیان و دیگر مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش از جمله بازار مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ قرار دارد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید شارستان

مرکز خرید شارستان یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در قلب این شهر واقع شده است.شارستان را به یکی از نوسازترین مراکز تجاری کیش می‌شناسند اما  ظاهر این مجتمع تجاری در خود المان‌ هایی از معماری سنتی را جای داده است.

علیرغم ظاهر شارستان، در آن کالاها مد روزی به فروش می‌رسد: مانند لوازم خانه لوکس و کالاهای الکترونیکی، مانند موبایل و کالاهای صوتی و تصویری.

این مرکز خرید به دلیل نزدیکی به شهرک صدف کیش از بازدید و مراجعان بسیاری پذیراست.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید شارستان

مرکز خرید سارینا 2

کاملا مجزا از شعبه یک می باشد که در ساختمان این پاساژ در 8 طبقه بنا شده است که 3 طبقه آن در زیر زمین به عنوان پارکینگ بازار به شمار می روند. همچنین سرویس بهداشتی، کارواش و نمازخانه نیز در این سه طبقه قرار گرفته اند.

در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش امکانات متعددی از جمله رستوران های سنتی، کافی شاپ، شهربازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، فضای فودکورت، سالن ماساژ و سینما چند بعدی قرار دارند.

گردشگران عزیز می توانند با مراجعه به این طبقه از مجتمع ساعاتی از اوقات خود را به سرگرمی های مختلف بپردازند و در کنار جنبه تجاری بودن مجتمع از این نوع بخش ها نیز لذت کافی را کسب کنند.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید سارینا 2

مرکز خرید دیپلمات

بازار دیپلمات کیش که با نام مرکز خرید دیپلمات کیش نیز شناخته می ‌شود، در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و در پنج طبقه، شامل دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری است.

در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ قرار دارد. این بازار به‌عنوان یکی از مراکز خرید کیش با ۱۱۹ غرفه میزبان گردشگران است. از ویژگی‌های مثبت مهم این مرکز خرید نزدیکی به هتل‌ ها و مراکز تجاری جزیره و دیگر جاهای دیدنی کیش، چشم‌ انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را می‌توان برشمرد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار ساحل

مرکز خرید دیپلمات

مرکز خرید پانیذ

بازار پانیذ کیش که با نام مرکز خرید پانیذ کیش نیز شناخته می شود، یکی از مراکز تجاری این جزیره است که بین برخی دیگر از مقاصد خرید و جاذبه های گردشگری کیش از جمله پردیس 1، پردیس ۲ و هایپرمارکت کیش قرار دارد.

بازار دو طبقه انواع کیف، کفش، لباس، تجهیزات صوتی و تصویری، تلفن همراه، ساعت، مکمل های غذایی، شکلات و قهوه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی تزئینی را ارائه می دهد.

همچنین یک کافی شاپ و یک کافه در این مجموعه وجود دارد. یکی از نقاط مثبت بازار پانیذ پایین بودن قیمت کالاهای خانگی در آن است. به طور کلی قیمت ها در بازار پانیذ نسبت به سایر مراکز خرید در کیش پایین تر است.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان فردوسی

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس کیش از جمله مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش است و با دو طبقه شامل ۳۱۰ غرفه می‌شود که اکثر فروشگاه‌های آن در طبقه اول قرار دارند.

این مرکز دارای یک رستوران، یک کافه، سه بانک و فروشگاه‌های فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و… است و به‌عنوان یکی از مراکز خرید کیش در تمام طول سال از گردشگران میزبانی می‌ کند.

آدرس: کیش، بلوار سنایی

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید لاریسا مال

یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مرکز خرید لاریسا مال است. لاریسا مال 8 طبقه دارد که از این 8 طبقه، 3 طبقه مختص پارکینگ بوده و 5 طبقه آن تجاری است و امکاناتی مانند رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، شهربازی، سینما و دفاتر اداری در آن وجود دارد.

بنابراین شما برای اهداف مختلف می توانید به این مرکز خرید رفته و امکان ندارد دست خالی و با نارضاتی این مرکز خرید را ترک کنید. در این مجموعه خبرهای خوبی منتظر شماست که تنها باید برای رفتن به آن برنامه ریزی کرده و چند ساعت از طول روز را در لاریسا مال سپری کنید.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر

مرکز خرید لاریسا مال

مطالب مرتبط:

مراکز خرید نزدیک شهرک صدف کیش

مراکز خرید نزدیک هتل شایگان کیش

مراکز خرید نزدیک هتل آرامش کیش

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین مراکز خرید کیش نزدیک به هتل شایان کیش را راحت تر و سریع تر بیابید.

با مطالب بالا مقایسه قیمت های مراکز خرید، محصولات ارائه شده در هر مرکز خرید، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره مراکز و مجتمع های خرید کیش را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است. حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر مراکز و بازار های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

چه محصولاتی در کدام یک از مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش را آسانتر می توان یافت؟

در مطلب بالا به بررسی هر یک از مراکز خرید و محصولات ارائه شده در هر کدام پرداختیم.

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.