هتل های رو به دریای جزیره کیش

از مهم ترین تصمیمات  و مسائل پیش رو در هنگام سفر پیدا کردن و انتخاب محلی برای اقامت در شهرمقصد است. از آنجایی که جزیره کیش یکی از پر طرفدا ترین شهر های ساحلی ایران است سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره دیدن می کنند.

در این مطلب از کیش بریم در نظر داریم شما را با برخی هتل های رو به دریای جزیره کیش آشنا کنیم با ما همراه باشید.

بهترین هتل های رو به دریا

هتل مارینا پارک

ساختمان هتل مارینا پارک کیش  دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است که هر ضلع آن در ۲ طبقه ساخته شده است و برخی از اتاق‌ها دارای نمای ساحلی خلیج فارس است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که این زیبایی اقامتی دل انگیز و لذت بخش برای شما به ارمغان می آورد.

اآدرس هتل پنج ستاره مارینا کیش: کیش، بلوار جهان

هتل ویدا

هتل پنج ستاره ویدا  تا ساحل دریای خلیج فارس ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده ‌روی به آن می ‌رسید. این ویژگی نزدیک بودن به دریا باعث شده است این هتل در میان میهمانان و مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار شود از سوی دیگر بالا بودن امکانات رفاهی این هتل گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است.

آدرس هتل پنج ستاره ویدا : کیش، بلوار موج، خیابان فانوس

هتل شایان

این هتل با قرارگیری در قسمت ساحلی جزیره کیش یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های جزیره  کیش محسوب می شود که با دارا بودن 191 اتاق اقامتی در بهترین نقطه از جزیره کیش بنا شده است.

هتل پنج ستاره شایان کیش از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران شده است.

آدرس هتل پنج ستاره شایان : کیش، بلوار سنایی، خیابان دریا

هتل شایگان

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه ی جزیره کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

آدرس هتل پنج ستاره شایگان : کیش، خیابان رودکی

هتل ترنج

هتل ترنج کیش تنها هتل آبی خاور میانه است که بر روی موج های آبی خلیج فارس بنا شده است. اقامت در این هتل  برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در جزیره کیش سپری کنند  و یک سفر رویایی تجربه کنند مناسب است. اتاق‌های هتل پنج ستاره ترنج کیش با کف شیشه ‌ای به شکل کلبه بر روی آب اقامتی رویایی برای شما به ارمغان می آورد.

هتل ترنج از بهترین هتل های جزیره کیش است که کم تری کسی دست رد برای اقامت به این هتل می زند.

آدرس هتل پنج ستاره ترنج : کیش، خیابان جهان

هتل داریوش

یکی از بزرگترین و معروف‌ ترین هتل‌های جزیره کیش با معماری ایران باستان و تخت جمشید که در شمال شرق این جزیره قرار دارد، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش در سه طبقه و با ۱۶۸ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل دارای چشم اندازهای زیبا از جزیره و سواحل خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می ‌باشد.

آدرس هتل پنج ستاره داریوش : کیش، بلوار داریوش

کلام آخر

ما در این مطلب از کیش بریم سعی کردیم شما را با بهترین هتل های رو به دریای جزیره کیش آشنا کنیم ، امیدواریم این مطلب از کیش بریم همانند دیگر مطالب سایت برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.