بهترین مراکز خرید در جزیره کیش

اول مقاله ابتدا کمی با جزیره کیش آشنا شویم تا بیشتر به دلایل جذابیت این جزیره پی ببریم. جزیره کیش یک جزیره تفریحی در استان هرمزگان، واقع در خلیج فارس است. جزیره کیش به دلیل منطقه آزاد تجاری، جاذبه های تفریحی و گردشگری و از همه مهمتر بازار آزاد آن در ردیف اول مقصدهای گردشگری مسافران قرار می گیرد. این جزیره که مساحتی در حدود 92 کیلومتر مربع را دارا می باشد همسایگانی متفاوت را در اطراف خود می بیند به عنوان مثال از سمت غرب به کشورهای بحرین، قطر، از شمال که خب در همسایگی ایران و از سمت جنوب در همسایگی کشور امارات متحده قرار دارد. جزیره کیش، از جمله بهترین و برترین مقاصد گردشگری در جنوبی ترین نقطه ایران که در اکثر فصل های سال میزبان مسافران و گردشگران بسیار زیادی است، از همین رو یک جزیره بسیار مهم هم برای ساکنان جزیره و هم برای مسافرانی که به جزیره سفر می کنند است. اما چه چیزی سبب شده است که این جزیره تا این حد پر اهمیت و میزبان این حجم از جمعیت باشد؟ اصلی ترین جاذبه کیش در چیست؟ در این مقاله کیش بریم قصد دارد تا شما را بهترین مراکز تجاری و خرید که هدف اصلی بیش از نیمی از مسافران است بپردازیم. اگر علاقه مند هستید که با مرکز خرید هایی با قیمت مناسب در کیش آشنا شوید می توانید مطلب مراکز خرید با قیمت مناسب در کیش را مطالعه کنید.

خرید در جزیره کیش

مطالب مرتبط : جاهای دیدنی کیش برای عکاسی

آشنایی با جزیره کیش

اگر کمی به آمار حضور گردشگران و فعالیت آنان نگاه کنیم، به سادگی متوجه خواهیم شد اکثر مسافرانی که به این جزیره سفر می کنند بیشتر برای خرید لوازم و وسایل می باشد. و هدف کلی آنان بدین صورت است که در کنار خرید و بازدید از مراکز تجاری خرید و فروش به تفریح و استراحت نیز بپردازند. این برجسته ترین ویژگی جزیره می باشد که شرایطی را پدید آورده است مسافران و گردشگران می توانند همزمان به خرید وسایل مشغول باشند و هم از تفریح و استراحت خود عقب نمانند. همچنین می توانید با مکان های دیدنی رایگان کیش آشنا شوید. در ادامه مقاله به معرفی برخی از مهم ترین و مناسب ترین مراکز تجاری خرید و فروش واقع در جزیره کیش می پردازیم که عبارتند از:

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید تجار کیش از جمله قدیمی ترین مرکز تجاری های کیش می باشد که اگر به تاریخچه آن نگاه کنیم خواهیم دید این مرکز تجاری در سال 1379 به متراژ حدودی 11000 متر مربع احداث شده است. این مرکز تجاری در 4 طبقه و با یک نورگیر بسیار بزرگ که درست در وسط این مرکز تجاری قرار داده شده است بسیار مورد توجه مسافران می باشد، روشنایی ایده آل داخل پاساژ و موقعیت آن که در ضلع شرقی جزیره، بخش سیاحتی و تفریحی باعث شده است که این مرکز تجاری جزو بهترین مراکز تجاری جزیره کیش محسوب شود. مرکز خرید تجاری کیش به 475 واحد تجاری که در سراسر 4 طبقه واقع شده اند، متنوع ترین و بیشترین محصولات را ارائه می کند، شما می توانید با مراجعه به این پاساژ تنوع بسیار زیادی از محصولات از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و محصولات آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، انواع مواد و محصولات غذایی، محصولات دارویی و خیلی وسایل دیگر که شما می توانید در این مرکز تجاری مشاهده و خرید کنید. آدرس دقیق این مرکز تجاری بدین صورت می باشد: خیابان فردوسی – بعد از تقاطع پروین اعتصامی – مرکز خرید تجاری کیش

مرکز تجاری تفریحی و خرید کیش

مطالب مرتبط : مراکز خرید نزدیک هتل شایان کیش

مرکز خرید پردیس۱

این مرکز خرید نیز همان طور که از نامش پیداست یک مرکز خرید بزرگ در میدان پردیس جزیره می باشد که در سال 1371 تاسیس شده است و مشابه مرکز خرید تجاری کیش در دسته قدیمی ترین مرکز های تجاری و خرید جزیره قرار دارد. این مرکز خرید که در 2 طبقه ایجاد شده است محصولات متنوع بسیاری را در قالب 278 واحد تجاری را برای مردم ارائه می کند و این سبب می شود بازدید کنندگان و مسافران یک پاساژ گردی بسیار ایده آلی را داشته باشند. محیط مرکز خرید پردیس 1 با فضای مناسب و جایگاه هایی که برای مشتریان در نظر گرفته است. شما می توانید با مراجعه به این پاساژ از محصولات متعددی همچون وسایل صوتی و تصویری، پوشاک، وسایل دیجیتالی، انواع لباس های مجلسی و بسیاری دیگر از محصولات را مشاهده کنید. قیمت ها در این پاساژ خیلی زیاد نیست و نظرات مراجعه کنندگان هم این موضوع را نشان می دهد که قیمت ها و نرخ محصولات موجود، خیلی زیاد نیست.

مرکز خرید و تجاری پردیس 111

مرکز خرید پردیس ۲  

مرکز خرید پردیس 2 که در ادامه مرکز خرید پردیس 1 در سال 1378 احداث شده است، از 4 طبقه مجزا از هم و 225 واحد تجاری و 9 واحد اداری تشکیل شده است. آدرس دقیق این مرکز خرید در تقاطع خیابان رودکی و رازی واقع شده است که درست روبروی هتل پارمیس میباشد، محصولات و لوازمی که در این مرکز خرید به فروش می رسد همچون مرکز خرید 1 می باشد با این تفاوت که در این شعبه پردیس محصولات و لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و سایر لوازم بزرگ برقی که در آشپزخانه کارایی دارد، عرضه می شود. از بقیه لوازم هم می توان به پوشاک، محصولات غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع وسایل دیجیتالی و لوازم یدکی نام برد. این مرکز خرید به دلیل فضاهای بسیار مناسبی که در داخل پاساژ برای مسافران در نظر گرفته است، بازدیدکنندگان زیادی دارد از جمله رستوران ها و جایگاه هایی که مسافران می توانند در آنجا به استراحت و صرف نوشیدنی بپردازند.

مرکز تجاری و خرید پردیس

مرکز خرید دامون

اولین فعالیت این مرکز خرید به سال 1391 بر می گردد، زمانی که این مرکز خرید تازه تاسیس شده بود و هنوز زیاد بازدید کننده ای نداشت ولی امروزه به یکی از مرکز خرید های مطرح و برند جزیره کیش تبدیل شده است، اگر به دنبال محصولات برند و خارجی می باشید ما این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می کنیم. مرکز خرید دامون به سبب معماری زیبا در نمای بیرونی آن و فضای گسترده و شیک داخل پاساژ در لیست لوکس ترین مرکز خرید های کیش قرار می گیرد همان طور که گفته شد اکثر محصولات و اجناس این مرکز خرید برند می باشد و طبیعتاً قیمت ها و نرخ محصولات زیاد خواهد بود. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مرکز خرید می توان به دکوراسیون داخلی بسیار شیک، غذاخوری بزرگ با تنوع غذایی بسیار بالا، فود کورت که می توانید هم به صرف غذا بپردازید و هم استراحت کنید، علاوه بر این موارد شما می توانید از فضای باز که در بخش فود کورت ایجاد شده است استفاده کنید و وعده غذایی خود را در فضای باز بیرون و هوای دلچسب جزیره میل کنید. آدرس دقیق این مرکز خرید بسیار ساده می باشد که در خیابان وصال کیش واقع شده است. علاوه بر این می توانید با جاهای دیدنی کیش نیز آشنا شوید.

مراکز خرید کیش

مطالب مرتبط : مراکز خرید کیش

کلام آخر

جزیره کیش با اینکه مساحت خیلی زیادی ندارد ولی سالانه شاهد حضور میلیونی مسافران از اکثر نقاط ایران و حتی سایر کشورها می باشد. این جزیره که جزو مناطق آزاد ایران محسوب می شود امکانات بسیار خوبی دارد و شما می توانید با یکبار سفر به این جزیره هم از جاذبه های طبیعی آن لذت ببرید و هم می توانید به مرکز خرید های متنوع مراجعه کنید و با قیمت های نسبتاً کمی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در آخر اگر این مقاله برای شما مفید بود می توانید با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید و نظرات خود را برای ما بنویسید.

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.