مراکز خرید با قیمت مناسب در کیش

سفر و گردش عضو جدانشدنی یک زندگی هستند که امکان ندارد فردی در طول زندگی عاشق و دلباخته سفر نرفتن باشد و همن مسئله باعث شده قطب ها و جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری در نقاط مختلف جهان بوجود بیایند که جذابیت ها و لذات سفر را دو چندان میکنند.

همانطور که سفر عضو جدا نشدنی یک زندگی هستند خرید نیز یکی از اعضای جدا نشدنی یک سفر هستند که هر فردی در سفر دوست دارد به مراکز خرید معروف و با کیفیت مکان سفر کرده را ببیبند و از محصولات مورد نظر در این مراکز خرید نیز خریدی بیادماندنی انجام دهد.

مراکز خرید نیز یکی از مکان هایی هستند که در هر شهری با هر منطقه جغرافیایی وجود دارند و نمی توان گفت یک شهر چه قطب گردشگری باشد و چه نباشد از آن برخوردار نیست و اگر هم شهر ی که به آن سفر می کنیم یکی از بهترین و معروف ترین قطب های گردشگری باشد که دیگر هیچ.

کیش نیز یکی از قطب ها و مراکز گردشگری ایران و جنوب منطقه خاورمیانه است که علاوه بر ایران از گردشگران کشور های همسایه نیز پذیرایی می کند و همین امر باعث شده است یکی از ارکان های واجب مسافران یعنی مراکز خرید با کیفیت و معروف در این جزیره از تعداد بالایی برخوردار باشند.

هر فردی ایرانی که در هر زمانی از سال قصد سفر را دارد حتما در کنار گزینه مقصد سفر خود جزیره کیش را نیز در نظر دارد و به طور حتم دیدن کردن از مراکز خرید در کنار جاذبه های گردشگری و تفریحی یکی از برنامه های سفر پیش روی اوست.

اما شاید در سفر خود به جزیره کیش در انتخاب مرکز خرید مورد نظر خود بر اساس معیار ها و سفر اقتصادی که در نظر دارد کمی دشوار باشد که خوشبختانه جزیره کیش در کنار دارا بودن مراکز خرید بسیار لوکس و لاکچری با ارائه محصولات تماما برند، مراکز خریدی با رنج های اقتصادی و قیمت مناسب نیز ایجاد کرده است تا مسافرانی که برنامه سفری اقتصادی را داشته اند جذابیت های سفر خود را از دست ندهند.

ما در این مطلب با کیش بریم قصد بر این داریم تا مراکز خرید جزیره کیش با قیمت مناسب را به شما معرفی و بررسی کنیم تا شما در سفر به جزیره کیش و دیدن کردن از مراکز خرید بهترین انتخاب را بر اساس سلیقه و معیار های خود داشته باشید.

بهترین مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خریدی مناسب با رنج قیمت های مناسب واقتصادی در جزیره کیش که به دلیل ارائه محصولات، اجناس و موقعیت مکانی بی نظیر ایین مرکز خرید از محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشران برخوردار بوده و همین مسئله باعث افزایش روزافزون مشتریان این مرکز خرید می شود.

مرکز خرید سارینا 1 در منطقه ای به مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع در ۱۰ طبقه بنا شده است. این مجموعه یکی از معروف ترین و با قیمت مناسب ترین مرکز خرید های جزیره کیش است و از پر بازدید ترین جاذبه های دیدنی جزیره کیش نیز محسوب می شود.

این بازار شامل 1 طبقه پارکینگ، 2 طبقه تجاری و 7 طبقه اداری است. نزدیک بودن این مجموعه به هتل های معروفی مانند داریوش، سان رایز، پردیس 2 و مکان ها و جاذبه های تفریحی و گردشگری از ویژگی های شاخص آن است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار خیام

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس ۱ یکی از با پربازدید ترین و قدیمی ترین مراکز خرید جزیره کیش است. این مجتمع خرید بیش از 200 واحد را داراست که اجناس متنوعی در این مرکز خرید وجو دارند.

اگر شما می خواهید اجناس و محصولاتی مانند وسایل تصویری و صوتی، لوازم بهداشتی و آرایشی، البسه و پوشاک، تلفن همراه، کفش و کیف، لباس‌های زنانه مجلسی و ست‌ های ورزشی را ه بهترین کیفیت و ماسب ترین قمت از جزیره کیش خریداری کنید این مرکز خرید گزینه خوبی برای خرید های شماست.

این مرکز خرید علاوه بر اینها امکانات و خدمات فروشگاهی و تفریحی خوبی برای مشتریان و بازدید کنندگان بوجود آورده است که ایز جمله این امکانات و خدمات می توان به رستوران، کافی شاپ، چای خانه، کافی نت و… اشاره کرد.

آدرس: کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس 2

در کنار مرکز خرید پردیس 1 با ارائه اجناس و محصولاتی با قیمت مناسب و امکانات و خدمات خوب مرکز خرید پردیس 2 نیز شروع به فعالیت و ارائه بهترین خدمات و امکانات فروشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب کرده است.

مرکز خرید پردیس ۲ از مراکز خریدی است که زیبا و شیک در فاصله کمی از مرکز خرید پردیس 1 سساخته ده است که راه ارتباطی ای نیز برای امتصل شدن این دو مرکز خریدبوسیله تونلی نا شده است که به راحتی می توان از هر دو مرکز خرید دیدن کرد.

در مرکز خرید پردیس 2 می توان اجناس و محصولات متنوعی مانند پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم خواب، شکلات و مواد غذایی و…را با مناسب ترین قیمت در قالب 230 واحد تجاری خریداری کنید.

وجود فضاهایی برای استراحت، رستوران، کافی شاپ مدرن و چای‌ خانه سنتی در این بازار می‌ توانید توجه هر گردشگری با هر سلیقه را به خود جلب کند مختص استراحت و ایجاد خاطره های خوش در کنار خانواده و دوستان است.

آدرس: کیش، روبه‌ روی هتل پارمیس، مرکز خرید پردیس1

مرکز خرید مرجان

از معروف ترین، پربازدید ترین و با قیمت مناسب ترین مراکز خرید جزیره کیش است که از سال 1370 به ارائه اجناس و محصولات، امکانات و خدمات فروشگاهی  در قالب 140 واحد تجاری شروع کرد واز مشتریان پایه ثابت و مسافران بسیاری پذبرایی می کند.

از ویژگی های مهم این مرکز خرید می توان به طراحی نمای خارجی و دکوراسیون داخلی این فروشگاه، مناسب بودن قیمت اجناس و محصولات، ارائه انواع محصولات در انواع مغازه ها و نزدیکی به انواع جاذبه های گردشگری جزیره کیش اشاره کرد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، جاده جهان

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید بین‌ المللی و بازار خرید ونوس از بازارهای با سابقه جزیره کیش است که بیشتر واحدهای تجاری این مرکزخرید در طبقه 1 و واحدهای دفتری در طبقه 2 قرار دارند. این بازار ۳۱۰ واحد تجاری دارد که از نظر اجناس البسه و پوشاک دارای تنوع بسیاری هستند.

اگر شما می خواهید در سفر خود به جزیره کیش و دیدن کردن از مرکز خرید این جزیره اجناسی با قیمت مناسب که برند نیستند را خریداری کنید این مرکز خرید بهترین گزینه برای خرید کردن شماست که می توانید اجناسی مانند کیف و کفش، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی، اسباب‌ بازی و لوازم تزیینی و خانگی را در فروشگاه های این مرکز خرید به راحتی بیابید.

این مرکز خرید فکر خستگی ناشی از گردش زیاد در وسعت زیاد این مرکز خرد را نیز کرده است و این امکان و شرایط را ایجاد کرده تا در رستوران و کافی شاپ ها با کیفیت این مرکز خرید لحظاتی خوش را درکنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید صفین

مرکز خرید صفین یا بازار صفین از معروف ترین و قیمت مناسب ترین مراکز خرید جزیره کیش است که از با سابقه ترین مراکز خرید نیز محسوب می شود و در محله اعراب ساخته شده و با طراح داخلی و دکوراسیون عربی زیبایی خاصی دارد.

مر کز خرید صفین با دارا بودن 70 واحد تجاری به فروش اجناسی و محصولاتی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی و فروشگاه های مواد غذایی و… با مناسب ترین قیمت می پردازد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار پیامبر

 

مطالب مرتبط:

مراکز خرید ارزان کیش

مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش

کلام آخر

جزیره کیش از تعداد مراکز خرید و بازار های فراوانی برخوردار است به گونه ای که هر نوع مرکز خریدی از قبیل لاکچری، ارزان قیمت، بهترین مراکز خرید از نظر مسافران را می توان در این جزیره یافت که این مراکز خریدی که در مطلب بالا به آنها اشاره کردیم بهترین مراکز خرید با مناسب ترین قیمت جزیره کیش بودن که می توانید با داشتن این مطلب در زمان انتخاب و یافتن مراکز خرید مورد نظرتان صرفه جویی کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین مراکز خرید با مناسب ترین قیمت

مراکز خرید با قیمت مناسب در جزیره کیش کدامند؟

تمامی مراکز خرید و بازار هایی که در مطلب بالا به معرفی و برسی آنها پداختیم مراکز خرید بودند که از قیمت مناسب در اجناس و محصولات برخودار بودن و به همین دلیل از بازدید بسیاری از سوی اهالی و مسافران نیز برخوردار هستند.

مراکز خرید ارزان قیمت کیش کدامند؟

در بین مراکز خرید نام برده شده در بالا مراکز خریدی نیز وجو دارند که از ارزان ترین قیمت در ارائه محصولات و اجناس برخوردار هستند.

در مراکز خرید ارزان قیمت چه محصولاتی را می توان یافت؟

محصولات ارائه شده در هر یک از مراکز خرید ارزان قیمت در مطلب بالا نام برده شده است.

بهترین مراکز خرید ارزان قیمت کیش از نظر مسافران کدام اند؟

مراکز خریدی مانند سارینا 1، پردیس 1و 2، مروارید و مرجان از بهترین مراکز خرید ارزان قیمت از نظر مسافران می باشد.

درباره “مراکز خرید با قیمت مناسب در کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.