مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش

با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته ابزار ها و وسایل جدید و کارآمد بسیاری در زندگی تمام جوامع نفوذ و جای بسیاری از ابزار های قدمی را گرفته و بسیاری از کار ها و مشغله های افراد را آسانتر و راحت تر از قبل کرده اند به نوعی که در حال حاظر زندگی ماشینی و تکنولوژی در تمام جوامع رایج شده است.

یکی از این پشرفت ها و ارآمدی ابزار های جدید در زمینه لوازم خانگ ودند که کار بسیاری از خاواده ها را آسان تر کردند. لوازم های خانگی چه از نوع لوازم آشپزخانه و چه از نوع صوتی و تصویری و… در هنگام انتخاب و خرید توسط خانواده ها حساسیت بالایی را به خود اختصاص می دهد زیرا هر خانواده ای به نبال بهترین و البته مناسب ترین قیمت در هنگام خرید این لوازم است.

به همین دلیل با افزایش برند های لوازم خانگی و افزایش روز به روز قیمت ان لوازم همه خانواده ها با انواع چالش هایی همچون یافتن بهترین نوع لوازم خانگی، بهترین قیمت و بهترین گارانتی ها برای محصولاتی که می خرند هستند.

از دیرباز این مسئله در کشور ما رواج یافته که چون لوازم خانگی ه دلیل ورود انونی از راه های آبی به داخل کشور وارد می شوند پس شهر های ندرب و جزیری همچون چزیره کیش از بهترین نوع برند های لوازم خانگی خارجی و بهترین قیمت ها برخوردار هستند به همین دلیل هر ساله مسافران زیادی به قصد خرید لوازم خانگی به ان منطقه ها سفر می کنند.

جزیره کیش نیز از این مسئله مستثنی نیست و لوازم خانگی بسایری با تنوع زیاد در فروشگاه هاو مراکز خرید این جزیره به فروش می رسد که در بین مسافران از بازدید بالای برخوردار هستند. در این مطلب با کیش بریم قصد داریم بهترین مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش را معرفی و بررسی کنیم.

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در کیش

مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال کیش از همان ابتدا به یکی از لوکس ترین و گرانترین مراکز خرید کیش مبدل شد که اجناس برند متفاوتی را به مشتریان عرضه می کند.

این مرکز خرید و مغازه های موجود در آن از بسیاری از محصولات را در بر می گیرد و در بین این محصولات متنوع لروازم خانگی های با کیفیت و برند نیز مشتریان بسیاری را به خود جذب می کند.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش یکی از پاساژهای قدیمی و بزرگ جزیره به حساب می‌آید. از ویژگی های خوب این هتل وجود فضایی بزرگ برای گردش آسان و سریع مسافران و همچنین رستوران ها و کافی شاپ های متعدد با لیستی از بهترین غذاها و نوشیدنی هاست.

وجود مغازه های متعدد با اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل در کنار لوازم خانگی با کیفیت با بهترین قیمت ها این مرکز خرید را به گزینه اول انتخاب برای خرید لوازم خانگی در بین مسافران تبدیل کرده است.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی، مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید شارستان

مرکز خرید شارستان یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در قلب این شهر واقع شده است.شارستان را به یکی از نوسازترین مراکز تجاری کیش می‌شناسند اما  ظاهر این مجتمع تجاری در خود المان‌ هایی از معماری سنتی را جای داده است.

علیرغم ظاهر شارستان، در آن کالاها مد روزی به فروش می‌رسد: مانند لوازم خانه لوکس و کالاهای الکترونیکی، مانند موبایل و کالاهای صوتی و تصویری که این مرکز خرید را به یکی از بهترین مراکز لوازم خانگی تبدیل کرده است.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید مروارید

سیتی سنتر طلایی مرکز خرید مروارید کیش واقع در قلب جزیره، یکی از شیک ‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌ رود و در شهرک صدف و کمی دورتر از سایر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش قرار دارد. با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، بازار مروارید یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است.

این مجموعه با الهام از بنا های دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید نیز همانند دیگر مراکز خرید در کنار عرضه بسیاری از محصولات به عرضه لاوازم خانگی با کیفیت با قیمت مناسب می پردازد.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید صدف

در بازار خرید صدف کش انواع زیادی از کالاهای مصرفی، پوشاک، لوازم بهداشتی و لوازم آرایشی برای فروش وجود دارد که گردشگران و مراجعان با بازدید از مغازه های این مرکز خرید می توانند لوازم، سوغاتی ها و همه چیز مورد نیاز را خریداری کنند.

در طبقه همکف مرکز خرید می توان به مغازه های موبایل، سوپرمارکت ها، فست فودها، قصابی ها، میوه ها و سبزیجات، قنادی ها، رستوران ها، املاک، آرایشگاه ها، رایانه ها و لپ تاپ ها، ابزار و وسایل و لوازم آشپزخانه اشاره کرد.

این مرکز خرید نیز بدلیل نزدیک بودن به شهرک صدف کیش از مراجعان و بازدید کنندگان بسیایر برخوردار است و در امر رضایتمندی آنان به بهترین نحو عمل کرده است.

آدرس: کیش، خیابان الوند

 

مرکز خرید زیتون

بازار زیتون کیش که با نام مرکز خرید زیتون کیش نیز شناخته می‌ شود، از مراکز خرید کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شد.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ بسیاری محصولات پذیرای مشتریان می باشد که لوازم خانگی و صوتی و تصویری های با کیفیت و با قیمت مناسب نیز از این قبیل محصولات ارائه شده می باشد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید پانیذ

بازار پانیذ کیش که با نام مرکز خرید پانیذ کیش نیز شناخته می شود، یکی از مراکز تجاری این جزیره است که بین برخی دیگر از مقاصد خرید و جاذبه های گردشگری کیش از جمله پردیس 1، پردیس ۲ و هایپرمارکت کیش قرار دارد.

بازار دو طبقه انواع کیف، کفش، لباس، تجهیزات صوتی و تصویری، تلفن همراه، ساعت، مکمل های غذایی، شکلات و قهوه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی تزئینی را ارائه می دهد.

در این مرکز خرید می توانید لوازم خانگی با کیفیتی و برند را مناسب ترین قیمت ها بیابید.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان فردوسی

مطالب مرتبط: مراکز خرید نزدیک هتل آریان کیش

مراکز خرید نزدیک هتل لوتوس کیش

کلام آخر

در نهایت اینکه ما در این مطلب توانستیم مراکز خرید کیش که در آنها لوازم خانگی با کیفیت و برند و با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند را به شما معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این جزیره در زمان یافتن این مراکز خرید صرفه جویی کنید.

سوالات رایج در مورد مراکز خرید لوازم خانگی درکیش

در کدام مراکز خرید لوازم خانگی موجود است؟

در تمامی مراکز خریدی که در مطلب بالا به معرفی و بررسی آنها پرداختیم لوازم خانگی را می توان در مغازه ها و فروشگاه های این مراکز خرید یافت.

در کدام مراکز خرید لوازم خانگی بند موجود است؟

در مرکز خرید رویا مال کیش و شارستان از لوازم خانگی برند برخوردار است.

در کدام مر کز خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب یافت می شود؟

در مراکز خرید پانیذ، صدف و مروارید از مراکز خرید لوازم خانگی هستند که لوازم خانگی با قیمت مناسب موجود هستند.

درباره “مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.