بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

هتل های کیش با قیمت مناسب

در حال حاضر با گسترش روزافزون شهر ها برخی انتقالات باید مسافت های طولانی را طی می کردند و به مقصد خود می رسیدند در این نوع انتقالات افراد مجبور به سفر به شهر های دیگر می شوند و مسئله اقامت آنها در شهر مورد نظر یکی مشکلاتی بود که ذهن هر مسافری را به خود درگیر می کرد اما با گسترش هتل ها و مکان های اقامتی با کیفیت این مشکل به راحتی حل شد.

جزیره کیش دیگر نیازی به تعریف ندارد چرا هر کسی نیاز به یک تعطیلات متفاوت دارد یا می خواهد به یک منطقه ساحلی زیبا سفر کند که از زیبایی بی نهایت دریا استفاده کند این جزیره را انتخاب می کند. این جزیره هر ساله از خیل عظیمی از مسافران مهمان نوازی می کند و می توان گفت صد درصدی مسافران این جزیره از سفر خود راضی هستند.

کیش یک مقصد گردشگری تفریحی مهم در کشور ایران است که اغلب گردشگران این جزیره را به منظور گذراندن اوقات فراغت خود و ایجاد تفریح و هیجان انتخاب می کنند که به همین دلیل می توان گفت گزینه مناسبی برای تعطیلات نیز می باشد.

چرا که این جزیره با ایجاد امکانات گردشگری و رفاهی متعدد اما با کیفیت نام خود را برجسته کرده است و از این امکانات می توان به هتل های ستاره دار و مراکز خرید لوکس و باکیفیت اشاره کرد.

اما جذابیت و لذت سفر به جزیره زیبای کیش اقامت در بهترین هتل های باکیفیت و دنج این جزیره است همین ویژگی باعث ایجاد بهترین خاطره ها در ذهن هر گردشگری می شود.

در این مطلب با کیش بریم قصد داریم بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب را معرفی و بررسی کنیم.

بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

هتل آریان

آریان نام هتلی چهار ستاره در میدان امیر کبیر کیش است که در سال 1378 آغاز به کار کرد و از همان ابتدای تاسیس در میان اهالی و گردشگران و مسافران از محبوبیت و مراجعه بساری برخوردار شد که بیهوده هم نبود زیرا این هتل با ارائه بهترین امکانات و خدمات اقامتی به میهمانان نظر آنها را جلب کرد.

هتل آریان با اینکه از هتل های قدیمی کیش محسوب می شود اما از جلوه و زیبایی لوکس و لاکچری برخوردار است به گونه ای از همان ابتدای ورود به لابی هتل زیبایی دیزاین و دکوراسیون این هتل چشم هر مسافری را می گیرد.

این هتل با 67 باب اتاق اقامتی در یک ساختمان 3 طبقه شروع به کار کرده است که به دلیل قرارگیری در موقعیتی بکر و زیبا و نزدیکی به ساحل و دریا و انواع جاذبه های گردشگری و مراکز خرید با کیفیت و لوکس در بین میهمانان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به بهترین شکل ممکن رضایت آنان را جلب کرده است.

قیمت حدودی اقامت برای هر شب در این هتل از یک میلیون شروع می شود.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر

هتل آریان کیش

هتل تعطیلات

این هتل که در خیابان حافظ کیش قرار دارد، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. قیمت اتاق ‌ها و رستوران و کافی شاپ آن نیز متعادل و مناسب می ‌باشد.

این هتل از ویژگی های مشتری پسند بسیاری برخوردار است که برخی از این ویژگی ها مانند سوئیت‌ های کانکت و رویال و کلیه سوئیت ‌ها مجهز به تلویزیون رنگی، اینترنت، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌ بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می ‌باشد.

پس اگر به دنبال هتلی فول امکانات می گردید که خبری از سر رفتن حوصله تان نباشد این هتل از این جمله هتل هاست. قیمت حدودی این هتل برای هر شب از هفتصد هزار تومان شروع می شود.

آدرس: کیش، خیابان حافظ

هتل تعطیلات کیش

هتل سیمرغ

سیمرغ نام هتلی سه ستاره در زیباترین منطقه کیش یعنی در کنار ساحل است که با ارائه خدمات اقامتی و امکانات و خدمات متنوع در بین مسافران از محبوبیت و بازدید بسیار بالایی برخوردار است.

هتل در 81 اتاق اقمتی به میهمانان اقامتی دنج و راحت را ارائه می کند که از ویژگی های بارز این هتل می توان به پارکینگ رایگان، رعایت اصول بهداشتی به بهترین نحو ممکن در تمامی مکان های هتل، کافی شاپ، خشکشویی، رستوران با انواع غذا های سنتی و فست فود، نزدیکی به انواع جاذبه های تفریحی و گردشگری، مراکز خرید متنوع مانند پردیس 1 و 2، ونوس، مرکز تجاری کیش، زیتون و… اشاره کرد.

از مهم ترین و معروف ترین ویژگی های این هتل که باعث محبوبیت در بین مسافران و میهمانان شده است ساحل اختصاصی این هتل است که زیبایی بی نظیری در شب ها داشته و بهترن خاطره ها را برای هر فردی با هر سلیقه ا ایجاد می کند.

قیمت حدودی این هتل برای اقامت هر شب از هشتصد هزار تومان شروع می شود.

آدرس: کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

هتل سیمرغ کیش

بیشتر بخوانید:هتل های چهار ستاره کیش

هتل های نزدیک مراکز خرید پردیس

کلام آخر

ما در این مطلب قصد براین داشتیم با ارائه لیستی از بهترین هتل های جزیره کیش با قیمت مناسب، امکان صرفه جویی در زمان یافتن هتل مد نظر، مقایسه هتل ها از نظر معیار های خودتان و دانستن راهنمایی کامل در سفر برای اقامت تان بهترین سفر و بهترین تجربه سفری خاطره انگیز را در جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

توصیه ما برای شما این است که با انتخاب بهترین هتل براساس معیار های خودتان و براساس قیمت مد نظرتان بهترین تجربه را برای خود و خانواده تان در سفر به جزیره کیش بوجود بیاورید اما مسئله مهم این است که شما سفری خوبی را تجربه کنید.

سوالات رایج در مورد بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

کدام هتل ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند؟

تمامی هتل هایی که در مطلب بالا به معرفی و بررسی آنها پرداختیم از بهترین هتل هایی بودند که قیمت رزرو آنها مناسب بود.

کدام هتل های کیش از همه مناسب ترین قیمت را برای رزرو دارند؟

هتل های آریان، تعطیلات و سیمرغ از هتل هایی هستند که مناسب ترین قیمت ها را دارند.

کدام هتل های با قیمت مناسب دارای ساحل اختصاصی هستند؟

هتل سیمرغ علاوه بر قیمت مناسب از ساحل اختصاصی نیز برخوردار است.

درباره “هتل های کیش با قیمت مناسب” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.