هتل های چهار ستاره کیش

در حال حاضر با گسترش روزافزون شهر ها برخی انتقالات باید مسافت های طولانی را طی می کردند و به مقصد خود می رسیدند در این نوع انتقالات افراد مجبور به سفر به شهر های دیگر می شوند و مسئله اقامت آنها در شهر مورد نظر یکی مشکلاتی بود که ذهن هر مسافری را به خود درگیر می کرد اما با گسترش هتل ها و مکان های اقامتی با کیفیت این مشکل به راحتی حل شد.

جزیره کیش دیگر نیازی به تعریف ندارد چرا هر کسی نیاز به یک تعطیلات متفاوت دارد یا می خواهد به یک منطقه ساحلی زیبا سفر کند که از زیبایی بی نهایت دریا استفاده کند این جزیره را انتخاب می کند. این جزیره هر ساله از خیل عظیمی از مسافران مهمان نوازی می کند و می توان گفت صد درصدی مسافران این جزیره از سفر خود راضی هستند.

کیش یک مقصد گردشگری تفریحی مهم در کشور ایران است که اغلب گردشگران این جزیره را به منظور گذراندن اوقات فراغت خود و ایجاد تفریح و هیجان انتخاب می کنند که به همین دلیل می توان گفت گزینه مناسبی برای ماه عسل نیز می باشد.

بی‌ شک تفریحات دریایی کیش در میان تمام جاذبه‌ های گردشگری این جزیره جنوبی کشور عزیزمان تافته‌ای جدا بافته است و هر گردشگری، چه پیر و چه جوان، علاقه ‌مند است یک ‌بار هم که شده این تفریحات وسوسه ‌انگیز را تجربه کند.

چراکه این جزیره با ایجاد امکانات گردشگری و رفاهی متعدد اما با کیفیت نام خود را برجسته کرده است و از این امکانات می توان به هتل های ستاره دار و مراکز خرید لوکس و باکیفیت اشاره کرد.

اما جذابیت و لذت سفر به جزیره زیبای کیش اقامت در بهترین هتل های باکیفیت و دنج این جزیره است همین ویژگی باعث ایجاد بهترین خاطره ها در ذهن هر گردشگری می شود.

در این مطلب با کیش بریم قصد داریم بهترین هتل های چهار ستاره کیش را معرفی و بررسی کنیم.

بهترین هتل های چهار ستاره کیش

هتل فلامینگو

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است.

این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

هتل صدف

هتل سورینت صدف یک هتل چهار ستاره لوکس است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می‌آید. این هتل ۵۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ ترین امکانات آن می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اينترنت، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اتاق ‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی ‌بار و صندوق امانات هستند. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۵ دقیقه، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه، تا مرکز خرید مرجان کیش ۸ دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۸ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه و تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲۰ دقیقه و مرکز خرید مروارید کیش ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

آدرس: کیش، بلوار دانش

هتل صدف کیش

هتل آریان

آریان نام هتلی چهار ستاره در مدان امیر کبیر کیش است که در سال 1378 آغزا به کار کرد و از همان ابتدای تاسیس در میان اهالی و گردشگران و مسافران از محبوبیت و مراجعه بساری برخوردار شد که بیهوده هم نبود زیرا این هتل با ارائه بهترین امکانات و خدمات اقامتی به میهمانان نظر آنها را جلب کرد.

هتل آریان با اینکه از هتل های قدیمی کیش محسوب می شود اما از جلوه و زیبایی لوکس و لکچری برخوردار است به گونه ای از همان ابتدای ورود به لابی هتل زیبایی دیزاین و دکوراسیون این هتل چشم هر مسافری را می گیرد.

این هتل با 67 باب اتاق اقامتی در یک ساختمان 3 طبقه شروع به کار کرده است که به دلیل قرارگیری در موقعیتی بکر و زیبا و نزدیکی به ساحل و دریا و انواع جاذبه های گردشگری و مراکز خرید با کیفیت و لوکس در بین میهمانان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به بهترین شکل ممکن رضایت آنان را جلب کرده است.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر

هتل آریان کیش

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم هتلی در بهترین موقعیت مکانی جزیره کیش است که از ساختمانی 8 طبقه با 154 واحد اقامتی تشکیل شده و دارای 5500 متر مربع زمین می باشد. همچنین امکانات و تجهیزات مدرنی را در خود قرار داده است.

هتل لیلیوم با نزدیکی به ساحل دریای جزیره کیش و اسکله تفریحی در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است به طوری که در هر موقعی از سال بیشترین تعداد میهمانان را داراست.

از دیگر ویژگی های مهم این هتل می توان به رعایت کامل اصول بهداشت در هر مکانی از هتل با آموزش بهترین کادر و پرسنل این هتل اشاره کرد که باعث شده بود جزو هتل هایی باشد که در ایام شیوع کرونا باز بوده و به میهمانان خدمات و امکانات اقامتی ارائه می کرد.

اگر قصد اقامت در این هتل را در هنگام سفر به جزیره زیبا و جذاب کیش را داشتید جذابیت ها و نزدیکی این هتل به انواع جاذبه های گردشگری و تفریحی از ویژگی هایی است که شما را همانند بقیه مسافران شگفت زده و رضایتمند می کند.

آدرس: میدان پردیس، خیابان رودکی

هتل لیلیوم کیش

اینها تنها هتل های چهار ستاره با کیفیت جزیره کیش نیستند بلکه هتل های دیگری نیز مانند هتل ارم، مریم، پارمیدا و آرامیس هستند که از کیفیت و امکانات و خدمات اقامتی بالایی برخوردارند که در امر جلب رضایت میهمانان به خوبی عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: هتل های نزدیک مراکز خرید پردیس

هتل های پنج ستاره رو به دریا کیش

هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون کیش

کلام آخر

ما در این مطلب قصد براین داشتیم با ارائه لیستی از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره کیش، امکان صرفه جویی در زمان یافتن هتل مد نظر، مقایسه هتل ها از نظر معیار های خودتان و دانستن راهنمایی کامل در سفر برای اقامت تان بهترین سفر و بهترین تجربه خاطرات را در جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

توصیه ما برای شما این است که با انتخاب بهترین هتل براساس معیار های خودتان و براساس قیمت مد نظرتان بهترین تجربه را برای خود و خانواده­تان جزیره کیش بوجود بیاورید اما مسئله مهم این است که شما سفری خوبی را تجربه کنید.

سوالات رایج در مورد بهترین هتل های چهار ستاره کیش

بهترین هتل های کیش کدامند؟

بهترین هتل های کیش هتل های 3، 4 و 5 ستاره هستند که بر اساس کیفیت ارائه اقامت و خدمات جزو هتل های محبوب و برتر کیش محسوب می شوند.

هتل های ستاره دار کیش کدامند؟

هتل های کوروش، داریوش، ویدا، هلیا و… از هتل های با کیفیت ستاره دار هستند.

کدام هتل های کیش مناسب ماه عسل هستند؟

هتل های نام برده شده در بالا از بهترین هتل های مختص ماه عسل در کیش هستند.

هتل های با منظره روبه دریا و روی دریا کدامند؟

هتل های مارینا پارک و شایان از جمله هتل های روبه دریا و هتل ترنج از هتل های روی دریا جزیره کیش بحساب می آیند.

بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران کدامند؟

هتل های ستاره دار جزیره کیش و هتل های روبه دریا و نزدیک به مراکز خرید با کیفیت کیش از محبوب ترین هتل های جزیره کیش از نگاه مسافران محسوب می شوند.

درباره “هتل های چهار ستاره کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.