هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون

هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون کیش

بازار زیتون کیش که با نام مرکز خرید زیتون کیش نیز شناخته می‌ شود، از مراکز خرید کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شد. با کیش بریم همراه باشید تا هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون را بررسی کنیم.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ های پوشاک زنانه، مردانه و بچه ‌گانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و… پذیرای مشتریان است. زیتون در نزدیکی هتل پارسیان و دیگر مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش از جمله بازار مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ قرار دارد.

این مرکز خرید با قرارگیری در موقعیت مکانی نزدیک ساحل جزیره کیش و نزدیکی به بهترین و با کیفیت ترین هتل های کیش از محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشگران برخوردار است.

نزدیک ترین هتل ها

هتل فلامینگو

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است.

این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می ‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.

آدرس: کیش، بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

هتل ویدا

این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله‌ ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌ های بین‌المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که دسترسی خوبی به جاذبه‌ های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد.

هتل تا ساحل دریا فقط به‌ اندازه ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده ‌روی به آن می ‌رسید.

آدرس: کیش، بلوار موج

هتل ویدا کیش

هتل شایگان

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه ی جزیره کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

آدرس: کیش، خیابان رودکی

هتل شایگان کیش

هتل پارمیس

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه پنج ستاره در جزیره کیش است که با ارائه خدمات و امکانات روز دنیا توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

از مزایای این هتل نزدیکی به بخش سیاحتی جزیره است و اگر با تور کیش به این جزیره سفر می‌کنید، هتل پارمیس از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

آدرس: کیش، خیابان رودکی

هتل پارمیس کیش

هتل صدف

هتل سورینت صدف یک هتل چهار ستاره لوکس است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می‌آید. این هتل ۵۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ ترین امکانات آن می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اينترنت، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اتاق ‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی ‌بار و صندوق امانات هستند. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۵ دقیقه، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه، تا مرکز خرید مرجان کیش ۸ دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۸ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه و تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲۰ دقیقه و مرکز خرید مروارید کیش ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

آدرس: کیش، بلوار دانش

هتل صدف کیش

هتل داریوش

یکی از بزرگترین و معروف‌ ترین هتل‌های جزیره کیش با معماری ایران باستان و تخت جمشید که در شمال شرق این جزیره قرار دارد، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش در سه طبقه و با ۱۶۸ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل دارای چشم اندازهای زیبا از جزیره و سواحل خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می ‌باشد.

گفته می شود این هتل معروف ترین هتل جزیره کیش است که اگر از هر شهروند ساکن کیش بپرسید حتما در یکی از گزینه های پیشنهادی اش هتل 5 ستاره داریوش خواهد بود.

آدرس: کیش، بلوار داریوش

هتل داریوش کیش

بیشتر بخوانید:

هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل های کیش در ایام کرونا چه وضعیتی داشتند؟

کدام هتل های کیش صیغه نامه قبول میکنند؟

کدام هتل های کیش با نیروهای مسلح طرف قرارداد هستند؟

کلام آخر

این موارد گفته شده لیستی برای شما فراهم می آورد تا بهترین هتل های نزدیک به مرکز خرید زیتون کیش  را راحت تر و سریع تر بیابید.

با مطالب بالا مقایسه امکانات ارائه شده در هر هتل، کیفیت خدمات، آدرس و موقعیت مکانی هتل ها، صرفه جویی در زمان و راهنمایی کامل در باره هتل های نزدیک به مرکز خرید را در اختیار داشته باشید.

در انتها توصیه ما به شما این است که لذت هر سفر در کنار دیدن کردن از جاذبه های گردشگری و بناهای باستانی و… به خرید کردن در بازار ها و مراکز خرید هر شهر است و برای خرید کردن و گردش در مراکز خرید با کیفیت باید در هتلی نزدیک مراکز خرید باکیفیت و معروف اقامت داشته باشید و ما درمطالب بالا سعی بر این داشتیم این هتل ها را به شما معرفی کنیم.

حال شما با داشتن مطالب گفته شده می توانید راحت تر و سریع تر هتل های مد نظر خودرا بیابید و خاطره ای بیاد ماندنی از سفر خود داشته باشید.

سوالات رایج در مورد هتل های نزدیک به مرکز خرید زیتون

نزدیک ترین هتل ها به جاذبه های گردشگری کیش کدامند؟

هتل های ستاره دار و با کیفیت کیش با قرار گیری در موقعیت مکانی زیبا از نظر نزدیکی به انواع جاذبه های گردشری مسافران زیادی را به خود جذب می کنند.

بهترین هتل ها از نظر مسافران کدامند؟

هتل های ستاره دار و باکیفیتی مانند داریوش، کوروش، ویدا، شایگان و… از محبوب ترین هتل های کیش از نظر مسافران هستند.

گران ترین و لوکس ترین هتل کیش کدامند؟

هتل های پنج ستاره کوروش، داریوش، ترنج از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های جزیره کیش بشمار می روند.

هتل های ستاره دار کیش کدامند؟

تمامی مکان های اقامتی هتل به جز هتل آپارتمان و سوئیت ها همگی ستاره دار بوده و بین سه تاپنج ستاره رتبه بندی شده اند.

کدام هتل های کیش مناسب ماه عسل هستند؟

هتل ترنج و شایگان و شایان از بهترین هتل های ماه عسلی جزیره کیش هستند.

درباره “هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.