هتل های ماه عسلی کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

کیش یک مقصد گردشگری تفریحی مهم در کشور ایران است که اغلب گردشگران این جزیره را به منظور گذراندن اوقات فراغت خود و ایجاد تفریح و هیجان انتخاب می کنند که به همین دلیل می توان گفت گزینه مناسبی برای ماه عسل نیز می باشد. با کیش بریم همراه باشید تا به بررسی هتل های ماه عسلی کیش بپردازیم.

جزیره کیش بهترین گزینه برای گذراندن ماه عسل یا سفرهای رمانتیک است. آسمان آبی و پاک، آب‌های نیلگون خلیج فارس، جزیره‌ای که زیباترین منظره غروب خورشید در ایران را دارد.

ساحل‌های زیبای کیش و هتل‌های درجه یک و ۵ ستاره آن می‌تواند لحظه‌های پر از آرامش و به یادماندنی فراهم کنند.

به همین منظور هتل ها و مکان های اقامتی بسیاری در مناطق ساحلی و رو به دریا در جزیره کیش تاسیس و به ارائه خدمات با کیفیت به مراجهان و مسافران می پردازند.

هتل کیش برای ماه عسل به همین منظور در این جزیره ایجاد شده است که علاوه بر لذت یک سفر هیجان انگیز، بهترین شرایط برای یک سفر رویایی را نیز ایجاد می کند.

هتل های مختص ماه عسل کیش

هتل ترنج

اگر بدنبال داشتن ماه عسلی رویایی و خاطره انگیز در داخل آب و روبه غروب خورشید را دارید هتل ترنج بهترین پیشنهاد برای شماست.

هتل ترنج کیش تنها هتل آبی ایران است که برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در جزیره کیش و این هتل سپری کنند و بیاد ماندنی ترین ماه عسل را برای خود بوجود آورند، اتاق‌هایی با کف شیشه ‌ای به شکل کلبه بر روی آب را با زیبایی هرچه تمام ‌تر تزیین و آماده می‌کنند.

اگر می خواهید فضایی احساسی و درام را در ماه عسل خود با نگاه کردن به غروب خورشید تجربه کنید این بهترین گزینه روی میز برای شماست.

ترنج علاوه بر فضای رمانتیک، خدمات ویژه‌ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی را برای اتاق ماه عسلمان ارائه می‌دهد.

 

هتل ترنج کیش

هتل مارینا پارک

اگر در سواحل کیش بگردید حتماً مجموعه بزرگ با طراحی بسیار زیبای سایتی  هتل مارینا پارک مواجه خواهید شد. این هتل با طراحی و در این بسیار چشم نواز از ترکیبی از محیط های سبز و سازه ها منظره و محل فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران ایجاد کرده است.

ساختمان هتل دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است که هر ضلع آن در ۲ طبقه ساخته شده است و برخی از اتاق‌ها دارای نمای ساحلی خلیج فارس است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌ نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است.

از دیگر ویژگی های این هتل دسترسی مناسب این هتل به جاذبه های گردشگری نظیر پارک مرجان، پارک دلفین‌ ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل ویدا

هتل ویدا منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله‌ ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌ های بین‌المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که دسترسی خوبی به جاذبه‌ های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد.

هتل تا ساحل دریا فقط به‌ اندازه ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده ‌روی به آن می ‌رسید. همین ویژگی نزدیک بودن به دریا باعث شده در میان میهمانان و مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار شود البته نباید کیفیت و سطح ارائه خدمات این هتل را نادیده گرفت زیرا ارائه اقمت و خدمات با کیفیت این هتل هرساله مقصد بسیایر از مسافران است.

هتل ویدا کیش

هتل داریوش

یکی از بزرگترین و معروف‌ ترین هتل‌های جزیره کیش با معماری ایران باستان و تخت جمشید که در شمال شرق این جزیره قرار دارد، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش در سه طبقه و با ۱۶۸ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل دارای چشم اندازهای زیبا از جزیره و سواحل خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می‌باشد.

گفته می شود این هتل معروف ترین هتل جزیره کیش است که اگر از هر شهروند ساکن کیش بپرسید حتما در یکی از گزینه های پیشنهادی اش هتل 5 ستاره داریوش خواهد بود.

این هتل نیز از بهترین هتل های باکیفیت و ستاره دار جزیره کیش است که اقامتی دنج و خاطه انگیز را برای زوج هایی که در ماه عسل به هتل سفر کرده اند به ارمغان می آورد. شما می توانید در ماه عسل خود و اقامت در این هتل از امکانات رویایی این هتل مختص زوج های ماه عسلی استفاده بی نظیری بکنید.

هتل داریوش کیش

مطالب مرتبط:

هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی

هتل های کیش در ایام کرونا چه وضعیتی داشتند؟

کلام آخر

ما در این مطلب قصد براین داشتیم با ارائه لیستی از بهترین هتل های ماه عسلی جزیره کیش، امکان صرفه جویی در زمان یافتن هتل مد نظر، مقایسه هتل ها از نظر معیار های خودتان و دانستن راهنمایی کامل در سفر برای اقامت تان بهترین سفر و بهترین تجربه ماه عسل را در جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

توصیه ما برای شما این است که با انتخاب بهترین هتل براساس معیار های خودتان و براساس قیمت مد نظرتان بهترین تجربه را برای خود و زوجتان در ماه عسل جزیره کیش بوجود بیاورید اما مسئله مهم این است که شما سفری خوبی را تجربه کنید.

سوالات متداول در مورد هتل های مختص ماه عسل در کیش

بهترین هتل های کیش کدامند؟

بهترین هتل های کیش هتل های 3، 4 و 5 ستاره هستند که بر اساس کیفیت ارائه اقامت و خدمات جزو هتل های محبوب و برتر کیش محسوب می شوند.

هتل های ستاره دار کیش کدامند؟

از هتل های ستاره دار کوروش، داریوش، ویدا، هلیا و… را می توان نام برد.

کدام هتل های کیش مناسب ماه عسل هستند؟

هتل های نام برده شده در بالا از بهترین هتل های مختص ماه عسل در کیش هستند.

کدام هتل ها با منظره روبه دریا و روی دریا هستند؟

از هتل های روبه دریا و روی دریامی توان به مارینا پارک و شایان اشاره کرد.

بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران کدامند؟

هتل های ستاره دار جزیره کیش و هتل های روبه دریا و نزدیک به مراکز خرید با کیفیت کیش از محبوب ترین هتل های جزیره کیش از نگاه مسافران محسوب می شوند.

درباره “بهترین هتل های کیش برای ماه عسل” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.