هت های نزدیک مراکز خرید پردیس

هتل های نزدیک مراکز خرید پردیس

جزیره کیش دیگر نیازی به تعریف ندارد چرا هر کسی نیاز به یک تعطیلات متفاوت دارد یا می خواهد به یک منطقه ساحلی زیبا سفر کند که از زیبایی بی نهایت دریا استفاده کند این جزیره را انتخاب می کند. این جزیره هر ساله از خیل عظیمی از مسافران مهمان نوازی می کند و می توان گفت صد درصدی مسافران این جزیره از سفر خود راضی هستند.

چراکه این جزیره با ایجاد امکانات گردشگری و رفاهی متعدد اما با کیفیت نام خود را برجسته کرده است و از این امکانات می توان به هتل های ستاره دار و مراکز خرید لوکس و باکیفیت اشاره کرد که در این مطلب با کیش بریم قصد داریم به بررسی نزدیک ترین هتل های مراکز خرید پردیس بپردازیم.

مراکز خرید پردیس با ساخت سه شعبه از این قبیل مرکز خرید های باکیفیت در بین مسافران و اهالی جزیره کیش از معروف ترین مراکز خرید بشمار می روند.

مرکز خرید پردیس 1 با قرارگیری در میدان پردیس به بسیاری از جاذبه های گردشگری وو هتل های با کیفیت دسترسی آسانی دارد که این ویژگی این مرکز خرید را در ذهن گردشگران نسبت به سایر مراکز خرید متمایز کرده است.

در مرکز خرید محصولات و امکانات متفاوت و متنوعی در قالب 200 واحد تجاری به ارائه خدمات به میهمان می پردازند و در این واحد های تجاری محصولاتی مانند وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تلفن همراه، کیف و کفش، لباس‌های زنانه مجلسی و ست‌ های ورزشی را می توان با کیفیت بالایی یافت.

مرکز خرید پردیس2 نیز مانند پردیس1 از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و این مرکز مرکز خرید نیز جایگاه ویژه ای در میان مسافران و گردشگران برخوردار است.

در این مرکز خرید نیز محصولاتی مانند معتبرترین برندهای خارجی لوازم خانگی، کفش و لباس، لوازم آرایشی، لوازم آرایشی، تجهیزات ورزشی، کالاهای کودک وامکاناتی از قبیل بانک ها و موسسات مالی، رستوران ها و کافی شاپ ها را داراست.

نزدیک ترین هتل ها

هتل داریوش

یکی از بزرگترین و معروف‌ ترین هتل‌های جزیره کیش با معماری ایران باستان و تخت جمشید که در شمال شرق این جزیره قرار دارد، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش در سه طبقه و با ۱۶۸ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل دارای چشم اندازهای زیبا از جزیره و سواحل خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می‌باشد.

گفته می شود این هتل معروف ترین هتل جزیره کیش است که اگر از هر شهروند ساکن کیش بپرسید حتما در یکی از گزینه های پیشنهادی اش هتل 5 ستاره داریوش خواهد بود.

این هتل نیز از بهترین هتل های باکیفیت و ستاره دار جزیره کیش است که اقامتی دنج و خاطه انگیز را برای زوج هایی که در ماه عسل به هتل سفر کرده اند به ارمغان می آورد. شما می توانید در ماه عسل خود و اقامت در این هتل از امکانات رویایی این هتل مختص زوج های ماه عسلی استفاده بی نظیری بکنید.

آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل داریوش کیش

هتل فلامینگو

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است.

این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می ‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.

آدرس: کیش، بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

هتل شایگان

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه ی جزیره کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

آدرس: کیش، خیابان رودکی

هتل شایگان کیش

هتل شایان

هتل شایان از بهترین هتل ها با 5 ستاره رتبه دهی در میان محبوب ترین و رویایی ترین هتل های کیش جا خشک کرده است. هتلی که در سال 1354 تاسیس و یکی از بزرگ ترین هتل های ایران نام گرفت که بی جا هم نبوده است.

این هتل با قرارگیری در قسمت ساحلی جزیره کیش یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های کیش محسوب می شود که با دارا بودن 191 اتاق اقامتی با ظرفیت های تا 6 نفر از میهمانان در 4 طبقه ساختمان اصلی خود پذیرایی می کند.

این هتل هم چنین از یکی از بهترین و معروف ترین گزینه های ممکن برای گذراندن ماه عسلی دلچسب و خاطره انگیز در بین هتل های کیش است که با داشتن امکانات ویژه ای برای زوج هایی که برای ماه عسل به این هتل سفر کرده اند بهترین اقامت را برای آنها به ارمغان می آورد.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

آدرس: کیش، بلوار سنایی، خیابان دریا

هتل شایان کیش

هتل تعطیلات

این هتل که در خیابان حافظ کیش قرار دارد، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. قیمت اتاق ‌ها و رستوران و کافی شاپ آن نیز متعادل و مناسب می ‌باشد.

این هتل از ویژگی های مشتری پسند بسیاری برخوردار است که برخی از این ویژگی ها مانند سوئیت‌ های کانکت و رویال و کلیه سوئیت ‌ها مجهز به تلویزیون رنگی، اینترنت، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌ بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می ‌باشد.

پس اگر به دنبال هتلی فول امکانات می گردید که خبری از سر رفتن حوصله تان نباشد این هتل از این جمله هتل هاست.

آدرس: کیش، خیابان حافظ

هتل تعطیلات

مطالب مرتبط:

هتل های پنج ستاره رو به دریا کیش

هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

 

کلام آخر

ما در این مطلب قصد براین داشتیم با ارائه لیستی از بهترین هتل های نزدیک مراکز خرید پردیس کیش، امکان صرفه جویی در زمان یافتن هتل مد نظر، مقایسه هتل ها از نظر معیار های خودتان و دانستن راهنمایی کامل در سفر برای اقامت تان بهترین سفر و بهترین تجربه اقامت در جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

توصیه ما برای شما این است که با انتخاب بهترین هتل براساس معیار های خودتان و براساس قیمت مد نظرتان بهترین تجربه را برای خود و خانوادتان بوجود بیاورید اما مسئله مهم این است که شما سفری خوبی را تجربه کنید.

سوالات متداول در مورد هتل های نزدیک مراکز خرید پردیس کیش

نزدیک ترین هتل های جزیره کیش به مراکز خرید پردیس کدامند؟

تمامی هتل های نام برده در مطلب بالا از هتل های نزدک مراکز خرید پردیس محسوب می شوند.

در مراکز خرید پردیس چه محصولاتی را می توان یافت؟

در مراکز خرید پردیس 1 و 2 و3 برندهای خارجی و تمامی محصولات مورد نیاز را می توان با کیفیت عالی یافت.

بهترین هتل های کیش کدامند؟

بهترین هتل های کیش هتل های 3، 4 و 5 ستاره هستند که بر اساس کیفیت ارائه اقامت و خدمات جزو هتل های محبوب و برتر کیش محسوب می شوند.

هتل های ستاره دار کیش کدامند؟

هتل های کوروش، داریوش، ویدا، هلیا و… از هتل های با کیفیت ستاره دار هستند.

کدام هتل های کیش مناسب ماه عسل هستند؟

هتل های نام برده شده در بالا از بهترین هتل های مختص ماه عسل در کیش هستند.

هتل های با منظره روبه دریا و روی دریا کدامند؟

هتل های مارینا پارک و شایان از جمله هتل های روبه دریا و هتل ترنج از هتل های روی دریا جزیره کیش بحساب می آیند.

بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران کدامند؟

هتل های ستاره دار جزیره کیش و هتل های روبه دریا و نزدیک به مراکز خرید با کیفیت کیش از محبوب ترین هتل های جزیره کیش از نگاه مسافران محسوب می شوند.

درباره “هتل های نزدیک مراکز خرید پردیس” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.