مراکز خرید ارزان کیش

جزیره کیش با داشتن مناظر و جاذبه های گردشگری و توریستی متفاوتی هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و در رضایتمندی آنها بسیار خوب عمل می کند.حال ما می خواهیم برای شما مراکز خرید و مجتمع های فروش جزیره کیش را برای زمانی که شما می خواهید برای گردش و خرید به آنها سر بزنید را به شما معرفی کنیم.

هر فردی که قصد سفر دارد حتماً تصمیم بر این دارد که سری به مراکز خرید شهر مورد نظر بزند و کمی از اجناس و محصولات آنجا را بخرد. اما بحث مورد نظر این است که مسافران در اولین سفر به نوعی هیچ یک از مراکز خرید شهر های مختلف را نمی شناسند اگر هم می شناسد آدرس دقیقی از آنجا ندارند.

در ادامه ما با کیش بریم هدف ارائه بهترین مراکز خرید ارزان قیمت در کیش، ارائه لیستی ازمراکز خرید برای مقایسه قیمت ها، داشتن لیستی برای صرفه جویی در زمان یافتن مراکز خرید و راهنمایی کامل داشتن از مراکز خرید شما را از دردسر یافتن مراکز خرید رها کنیم.

ارزان ترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید صفین

مرکز خرید صفین یا بازار صفین از محبوب ترین و پر بازدید ترین مراکز خرید کش است که از قدیمی ترین مراکز خرید نیز محسوب می شود که در محله اعراب قرار دارد و با طراح داخلی و دکوراسیون عربی زیبایی ویژه ای دارد.

در این مرکز خرید 70 مغازه به فروش انواع محصولاتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی و فروشگاه های مواد غذایی و… می پردازند.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار پیامبر

مرکز خرید صفین

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس ۱ یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین بازارهای خرید کیش است. این مجتمع خرید بالغ بر 200 واحد تجاری در خود جای داده است که محصولات متنوعی در این مرکز خرید بفروش می رسند.

اگر شما قصد خرید هر یک از محصولاتی مانند  وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تلفن همراه، کیف و کفش، لباس‌های زنانه مجلسی و ست‌ های ورزشی را دارید این گزینه خوبی برای شماست.

علاوه براین ها این مرکز خرید در جلب رضایت مشتری بسیار خوب عمل کرده و فضاهایی مانند رستوران، کافی شاپ، چای خانه، کافی نت، چندین دفاتر اداری و شعب بانک های مختلف را  داراست.

همچنین از جاذبه های این مرکز خرید می توان به برج ایفل نصب شده در محوطه وروردی این مجتمع خرید اشاره کرد که در شب های جزیره کیش جلوه بی مانندی دارد.

آدرس: کیش، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس

مرکز خرید ونوس

بازار بین‌المللی و مجمتع خرید ونوس از بازارهای قدیمی جزیره کیش است که بیشتر واحدهای فروش این مرکز در طبقه اول و واحدهای دفتری در طبقه دوم قرار دارند. این بازار ۳۱۰ غرفه دارد که از نظر پوشاک دارای تنوع خوبی است.

اگر شما قصد خرید اجناس برند را ندارید حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید چون اجناسی با قیمت های مناسب در این بازار عرضه می شود و می توانید اجناسی مانند کیف و کفش، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی، اسباب‌ بازی و لوازم تزیینی و خانگی را بیابید.

شماحتماً پس از گشت و گذار در جاذبه های توریستی و این مرکز خرید خسته می شوید اما این مرکز خرید این مشکل را نیز حل کرده است. این مجتمع خرید با دارا بودن رستوران و کافی شاپ و محیطی دنج  و خوب پذیرای مسافران می باشد.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس ۲ از مراکز خریدی است که مدرن و زیبا ساخته شده است که اکثر گردشگران و مسافران کیش بازدید از آن را در برنامه خود جای می دهند.

این مرکز خرید با فاصله کمی از مرکز خرید پردیس 1 واقع شده است که بوسیله تونلی به هم متصل می شوند و دارای حدود 230 واحد تجاری است که می توانید اجناسی همچون پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم خواب، شکلات و مواد غذایی و… را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

وجود فضاهایی برای استراحت، رستوران، کافی شاپ مدرن و چای‌خانه سنتی در این بازار می‌ توانید توجه هر گردشگری با هر سلیقه را به خود جلب کند.

آدرس: کیش، روبه‌ روی هتل پارمیس، مرکز خرید پردیس

 

مرکز خرید زیتون

بازار زیتون کیش که با نام مرکز خرید زیتون کیش نیز شناخته می‌ شود، از مراکز خرید کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شد.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ های پوشاک زنانه، مردانه و بچه ‌گانه، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و… پذیرای مشتریان است. زیتون در نزدیکی هتل پارسیان و دیگر مقاصد خرید و جاهای دیدنی کیش از جمله بازار مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ قرار دارد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید مرجان

از بهترین، محبوب ترین و ارزان قیمت ترین بازار ها و مراکز خرید جزیره کیش است که در سال 1370 به ارائه خدمات و محصولات توسط 140 واحد تجاری خود به اهالی و مسافران و گردشگران جزیره کیش شروع کرد.

از ویژگی های مهم این مرکز خرید می توان به طراحی نمای خارجی و دکوراسیون داخلی این فروشگاه، ارزان قیمت بودن محصولات، ارائه انواع محصولات در انواع مغازه ها و نزدیکی به انواع جاذبه های گردشگری جزیره کیش اشاره کرد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، جاده جهان

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مروارید

سیتی سنتر طلایی مرکز خرید مروارید کیش واقع در قلب جزیره، یکی از شیک ‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌ رود و در شهرک صدف و کمی دورتر از سایر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش قرار دارد. با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، بازار مروارید یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است.

این مجموعه با الهام از بنا های دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید شامل ۲۰۸ غرفه فروش پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و… می‌شود و یک رستوران، یک کافی ‌شاپ و یک کافی ‌نت نیز در آن جای گرفته‌ اند.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید سارینا 1

بازار سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت حدود پنج هزار متر مربع در ۱۰ طبقه ساخته شده است. این مجموعه یکی از زیباترین و ارزان قیمت ترین مراکز خرید در شهر کیش است و یکی از جاذبه های گردشگری شهر کیش است.

این مجموعه شامل یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری است. نزدیکی این مجموعه به هتل های داریوش، سان رایز، پردیس 2 و مناظر و جاذبه های دیدنی و گردشگری از ویژگی های مثبت آن است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار خیام

مرکز خرید سارینا 1

بیشتر بخوانید:

مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش

مراکز خرید نزدیک هتل آریان کیش

کلام آخر

جزیره کیش از تعداد مراکز خرید و بازار های فراوانی برخوردار است به گونه ای که هر نوع مرکز خریدی از قبیل لاکچری، ارزان قیمت، بهترین مراکز خرید از نظر مسافران را می توان در این جزیره یافت که این مراکز خریدی که در مطلب بالا به آنها اشاره کردیم بهترین مراکز خرید ارزان قیمت جزیره کیش بودن که می توانید با داشتن این مطلب در زمان انتخاب و یافتن مراکز خرید مورد نظرتان صرفه جویی کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین مراکز خرید ارزان قیمت کیش

مراکز خرید ارزان قیمت کیش کدامند؟

تمامی مراکز خرید که در مطلب بالا به معرفی و بررسی آنها پرداختیم بهترین مراکز خرید ارزان قمت جزیره کیش بودند.

در مراکز خرید ارزان قیمت چه محصولاتی را می توان یافت؟

محصولات ارائه شده در هر یک از مراکز خرید ارزان قیمت در مطلب بالا نام برده شده است.

بهترین مراکز خرید ارزان قیمت کیش از نظر مسافران کدام اند؟

مراکز خریدی مانند سارینا 1، پردیس 1و 2، مروارید و مرجان از بهترین مراکز خرید ارزان قیمت از نظر مسافران می باشد.

درباره “مراکز خرید ارزان کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.