جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

اگر علاقمند به سفر هستید؛ کیش، بهترین گزینه سفر هیجانی است. بعضی از مردم تصور می کنند که جزیره کیش، محدود به دریا و تفریحات دریایی است؛ در حالی که با وجود لوکس و شیک بودن، آثار تاریخی و ملی با قدمت طولانی دارد که از جمله بهترین جاهای دیدنی کیش است. حال این جاهای دیدنی کدام اند؟ قیمت جاهای دیدنی کیش چقدر است؟ آیا می توان بدون پرداخت هزینه به جاهای دیدنی رفت؟

علاقمندان و دوستداران تاریخ، می توانند اطلاعاتی از فرهنگ و تاریخ آن منطقه بدست آورند.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

موزه ای در یکی از مناطق کیش قرار دارد که انواع وسایل قدیمی و ظروف قدیمی و ابزارهای ماهی گیری و….. وجود دارد

این موزه، با قدمت 200 ساله، دارای مساحت 1200 متر مربع است. درواقع، آینه ای از زندگی مردم جنوب که سبک زندگی آن ها را به نمایش گذاشته است. توصیه می کنیم اگر به آثار و خانه های قدیمی علاقه دارید حتما بازدید کنید.

ورودی این موزه 25 هزار تومان است

پارک دلفین کیش

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

بزرگترین پارک تفریحی در خاورمیانه که دلفین های باهوش و دوست داشتنی حرکات نمایشی اجرا می کنند ویکی از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری است.

قیمت بلیط این تفریح، حدود 350 هزار تومان است که می توانید به صورت آنلاین یا حضوری رزرو کنید.

جزیره هندرابی

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

یکی از زیباترین جزایر در جنوب ایران که دارای انواع تفریحات آبی است. بازدید از جزیره هزینه ای ندارد ولی تفریحات آن رایگان نیست .

  بیشتر بدانید: لیست قیمت تفریحات کیش

شهر زیر زمینی کاریز

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

این شهر، دارای قدمت طولانی 2500 ساله است. این اثر تاریخی، دیدنی ترین مقصد برای گردشگران است به طوری که شهرت جهانی دارد و علت آن مرجانی بودن سقف و تبدیل آن به فسیل هایی که بسیار پر اهمیت است. هنرمندان ایرانی با طراحی و معماری بی نظیر، آثار شگف انگیزی ثبت کرده و به یادگار گذاشته اند. امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری است که سالانه مسافران زیادی به بازدید می روند.

قیمت بلیط به صورت حدودی 80 هزار تومان است.

تفریحات رایگان کیش

شاید بسیاری از مردم،  تصور می کنند چون کیش، جزیره ای لوکس و شیک است؛ پس جاهای دیدنی گرانی دارد در حالی که مکان هایی برای گردش  نیز وجود دارد که بدون هزینه کردن میتوان رفت و دیدن کرد.

بازدید و گشت و گذار در سواحل جزیره کیش بدون پرداخت هزینه است و شما می توانید  هر ساحلی که بخواهید در هر ساعت از شبانه روز انتخاب کرده و به تماشایش بروید البته اکثر این سواحل دارای امکانات فراوان از جمله الاچیق برای استراحت و نشستن یا رستوران و…. است که از جمله آنان می توان به ساحل میر مهنا، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل کشتی یونانی، اسکله تفریحی کیش و… اشاره کرد.

گذر هنرمندان کیش

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

این جاذبه، با مجسمه هایی از هنرمندان که با نورپردازی جلوه خاصی داده و می توانید در کنار آن عکس بگیرید. در واقع در این محل، ادبیات و فرهنگ و هنر ایرانی را زنده و به نمایش گذاشته اند.

شهر باستانی حریره

شهری که در کنار  آب و ساحل قرار گرفته است. اگر علاقمند به تاریخ هستید به صورت رایگان می توانید به این شهر باستانی سر بزنید.

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

کشتی یونانی

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

کشتی که به گل نشسته و یکی از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش است.

کلبه هور

جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰

کلبه هور، در غرب کیش قرار گرفته است. امواج دریا با صخره ها برخود می کند که تماشای آن بسیار لذت بخش است.

کلام آخر

قبل از سفر، تعیین بودجه و برنامه ریزی از اولویت های هر گردشگری است؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی در مورد قیمت بلیط و بازدید از جاهای دیدنی لازم و ضروریات هر سفری است. در این مقاله همه ی اطلاعات و توضیحات مختصر و به خصوص قیمت به روز بهترین جاهای دیدنی را در اختیارتان قرار داده ایم تا به راحتی به همه ی آن ها دسترسی داشته باشید  و یک سفری به یاد ماندنی را ثبت کنید.

 

درباره “جاهای دیدنی کیش با قیمت سال۱۴۰۰” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.