بهترین هتل های پنج ستاره کیش

هتل های پنج ستاره کیش

ایران با داشتن وسعت بزرگی از دریا های اطراف خاور میانه از شمال و جنوب به دریا منتهی می شود که از لحاظ اقتصادی، گردشگری، تفریحی، تجاری دارای بهترین مزیت هاست. علاوه بر این استان ها و شهر های شمال و بندری و ساحلی از بهترین جاذبه های گردشگری و بهترین موقعیت های نجاری برخوردار هستند.

جزیره کیش نیز با قرار گیری در استان هرمزگان در پهنای گسترده آبی خلیج فارس از زیبایی ها و جاذبه ای گردشگری بیاری برخوردار است که به واسطه همین ویژگی ها و جاذبه ها هر ساله خیل عظیمی از گزدشگران و مسافران را به خود جذب و رضایت بسیاری آنان را جلب می کند.

حال اگر شما هم مانند بسیاری دیگر قصد سفر به جزیره زیبا کیش را دارید مسئله پیش روی شما اقامت در هتلی است که معیار های شما را برآورده کند حالا اگر معیار های شما اقامت در هتلی با کیفت و با ارائه امکانات و خدمات پیشرفته و پنج ستاره است ما در این مطلب با کیش بریم سعی بر معرفی و بررسی بهترین هتل های پنج ستاره کیش داریم که شما با داشتن این مطل در زمان یافتن و انتخاب بهترین هتل یر اساس سلایق و بودجه سفر خود صرفه جویی کنید.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش

هتل شایان

هتل شایان از بهترین و شایسته ترین هتل ها با 5 ستاره در میان پر بازدید ترین و رویایی ترین هتل های کیش جا خشک کرده است. هتلی که در سال 1354 تاسیس و یکی از بزرگ ترین هتل های ایران نام گرفت که بی جا هم نبوده است.

این هتل با قرارگیری در دامنه ساحلی کیش یکی از شیک ترین و لاکچری ترین هتل های کیش محسوب می شود که با دارا بودن 191 اتاق اقامتی با ظرفیت های حداکثر تا 6 نفر از میهمانان در 4 طبقه ساختمان اصلی خود پذیرایی می کند.

این هتل هم چنین از یکی از گزینه های اول برای گذراندن ماه عسلی دلچسب و خاطره انگیز در بین هتل های کیش است که با داشتن امکانات ویژه ای برای زوج هایی که برای ماه عسل به این هتل سفر کرده اند بهترین اقامت و خاطرات را برای آنها به ارمغان می آورد.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

آدرس: استان هرمزمزگان، کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 1.500 میلیون تومان تا 4.500 میلیون تومان

هتل شایان کیش

هتل داریوش

از بزرگترین و معروف‌ ترین هتل‌های کیش با طراحی ایران باستان و تخت جمشید که در شمال شرق این جزیره قرار دارد، هتل داریوش کیش است. این هتل در سه طبقه و با ۱۶۸ اتاق ساخته شده است. هتل داریوش دارای چشم اندازهای زیبا از جزیره و سواحل خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می‌باشد.

گفته می شود این هتل معروف ترین و محبوب ترین هتل جزیره کیش است که اگر از هر شهروند ساکن کیش بپرسید حتما در یکی از گزینه های پیشنهادی اش هتل 5 ستاره داریوش خواهد بود.

این هتل نیز از بهترین هتل های باکیفیت و ستاره دار جزیره کیش است که اقامتی دنج و خاطره انگیز را برای زوج هایی که در ماه عسل به هتل سفر کرده اند به ارمغان می آورد. شما می توانید در ماه عسل خود و اقامت در این هتل از امکانات رویایی این هتل مختص زوج های ماه عسلی استفاده بی نظیری بکنید.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان داریوش

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 2.500 میلیون تومان تا 4.500 میلیون تومان

هتل داریوش

هتل مارینا پارک

اگر در سواحل کیش به گردش و تفریح بپردازید حتماً با مجموعه بزرگ با طراحی بسیار زیبای سایتی  هتل مارینا پارک مواجه خواهید شد. این هتل با طراحی بسیار چشم نواز از ترکیبی از فضا های سبز و  منظره و محل فوق العاده ای برای میهمانان و گردشگران ایجاد کرده است.

ساختمان هتل دارای ۱۹۰ اتاق اقامتی است که برخی از اتاق‌ها دارای منظره ساحلی خلیج فارس است. در دو طرف هتل ساحل زیبای مرجانی و بسیار بکر خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌ نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است.

از دیگر ویژگی های این هتل دسترسی مناسب این هتل به جاذبه های گردشگری نظیر پارک مرجان، پارک دلفین‌ ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 2.500 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان

هتل مارینا پارک

هتل ویدا

این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله‌ ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌ های بین‌ المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که دسترسی خوبی به جاذبه‌ های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد.

هتل تا ساحل دریا فقط به‌ اندازه ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده ‌روی به آن می ‌رسید. همین ویژگی نزدیک بودن به دریا باعث شده در میان میهمانان و مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار شود البته نباید کیفیت و سطح ارائه خدمات این هتل را نادیده گرفت زیرا ارائه اقامت و خدمات با کیفیت این هتل هرساله مقصد بسیاری از مسافران است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش میدان سنایی، بلوار موج

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 1.500 میلیون تومان تا 2.500 میلیون تومان

هتل ترنج

اگر بدنبال داشتن ماه عسلی رویایی و خاطره انگیز در داخل آب و روبه غروب خورشید را دارید هتل ترنج بهترین پیشنهاد برای شماست.

هتل ترنج کیش تنها هتل آبی ایران است که برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در جزیره کیش و این هتل سپری کنند و بیاد ماندنی ترین ماه عسل را برای خود بوجود آورند، اتاق‌هایی با کف شیشه ‌ای به شکل کلبه بر روی آب را با زیبایی هرچه تمام ‌تر تزیین و آماده می‌ کنند.

اگر می خواهید فضایی احساسی و درام را در ماه عسل خود با نگاه کردن به غروب خورشید تجربه کنید این بهترین گزینه روی میز برای شماست.

این هتل علاوه بر فضای رمانتیک، خدمات ویژه‌ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی را برای اتاق ماه عسلمان ارائه می‌ دهد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 5 میلیون تومان تا 9 میلیون تومان

هتل ترنج کیش

هتل شایگان

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه ی جزیره کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

آدرس: استان مازندران، کیش، ابتدای بلوار رودکی

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 1.500 میلوین تومان تا 4 میلیون تومان

هتل شایگان کیش

هتل پارمیس

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه پنج ستاره در جزیره کیش است که با ارائه خدمات و امکانات روز دنیا توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

از مزایای این هتل نزدیکی به بخش سیاحتی جزیره است و اگر با تور کیش به این جزیره سفر می‌کنید، هتل پارمیس از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

آدرس: استان مازندران، کیش، میدان پردیس

قیمت حدودی اقامت برای هر شب: شروع از 1.200 میلیون تومان تا 1.500 میلیون تومان

هتل پارمیس کیش

جزیره کیش به دلیل بودن به عنوان قطب گردشگری در جنوب کشور از جاذبه ها و جنبه های تفریحی بسیاری برخوردار است که به همین دلیل در این جزیره هتل های بسیاری از میهمانان و گردشگران پذیرایی می کنند که تنها هتل های پنج ستاره به آنهایی که گفتی تمامی ندارند بلکه هتل های با کیفیت و خوبی مانند آرامیس، بین المللی، ایران کیش، پانوراما، میراژ و… هستند که بهترین و دنج ترین اقامت را برای میهمانان به ارمغان می آورند.

مطالب مرتبط: 

هتل های کیش با قیمت مناسب

هتل های چهار ستاره کیش

هتل های پنج ستاره رو به دریا کیش

کلام آخر

ما در این مطلب قصد براین داشتیم با ارائه لیستی از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش، امکان صرفه جویی در زمان یافتن هتل مد نظر، مقایسه قیمت هتل ها، مقایسه هتل ها از نظر معیار های خودتان و دانستن راهنمایی کامل در سفر برای اقامت تان بهترین سفر و بهترین تجربه اقامت در جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

توصیه ما برای شما این است که با انتخاب بهترین هتل براساس معیار های خودتان و براساس قیمت مد نظرتان بهترین تجربه را برای خود و خانوادتان بوجود بیاورید اما مسئله مهم این است که شما سفری خوبی را تجربه کنید.

سوالات رایج در مورد هتل های پنج ستاره کیش

بهترین هتل های پنج ستاره کیش کدامند؟

تمامی هتل های معرفی و بررسی شده در مطلب شده در بالا از بهترین هتل های پنج ستاره کیش بشمار می روند.

کدام هتل های پنج ستاره به دریا نزدیک هستند؟

هتل های ترنج، مارینا پارک، پارمیس از جمله هتل های پنج ستاره نزدیک به دریا در کیش هستند.

قیمت هتل های پنج ستاره کیش چقدر است؟

در مطلب بالا قیمت اقامت برای هر شب هر یک از هتل های پنج ستاره ذکر شده است.

کدام هتل های پنج ستاره کیش به جاذبه های گردشگری این جزیره نزدیک هستند؟

هتل های پنج ستاره کیش برای جذب و ارائه بهترین امکانات و خدمات اقامتی برای میهمانان همگی به انواع جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش دسترسی آسانی دارند.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “بهترین هتل های پنج ستاره کیش کدامند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تمامی هتل های معرفی و بررسی شده در مطلب شده در بالا از بهترین هتل های پنج ستاره کیش بشمار می روند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “کدام هتل های پنج ستاره به دریا نزدیک هستند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل های ترنج، مارینا پارک، پارمیس از جمله هتل های پنج ستاره نزدیک به دریا در کیش هستند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “قیمت هتل های پنج ستاره کیش چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در مطلب بالا قیمت اقامت برای هر شب هر یک از هتل های پنج ستاره ذکر شده است.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “کدام هتل های پنج ستاره کیش به جاذبه های گردشگری این جزیره نزدیک هستند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل های پنج ستاره کیش برای جذب و ارائه بهترین امکانات و خدمات اقامتی برای میهمانان همگی به انواع جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش دسترسی آسانی دارند.”
}
}]
}

درباره “هتل های پنج ستاره کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.