مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش

کیش از جزایر و مناطق گردشگری و تفریحی شاخص و محبوبی است که در بین ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است که همین محبوبیت باعث جذب خیل عظیمی از مسافران در هر زمانی از سال می شود.

دلیل جذب میهمانان و مسافران در هر زمانی هم به قرارگیری در موقعیت مکانی بسیار وزژه ای است که این جزیره از آن برخوردار است و همین ویژگی باعث خوش آب و هوایی این جزیره شده است که این امکان را به مسافران می دهد تا در هر زمانی از سال به این جزیره و انواع جاذه ها گردشگری این منطقه سفر کرده و هترین خاطرات را برای خود و خانواده ایجاد کنند.

در این جزیره به دلیل مسافرخیزی بسیار، هتل ها و اقامتگاه های فراوانی با رتبه بندی های بالا و کیفیت عالی ایجاد شده اند که از این هتل ها می توان به انواع هتل های پنج ستاره در مناطق مختلف و هتل های چهارستاره نزدیک به انواع جاذبه های گردشگری و مراکز خرید با کیفیت اشاره کرد که هتل هلیا نیز یکی از این هتل های چهارستاره نزدیک به مراکز خرید باکیفیت کیش است.

در این مطلب با کیش بریم سعی بر این داریم تا بهترین و نزدیک ترین مراکز خرید به هتل هلیا کیش را به شما معرفی و بررسی کنیم تا هنگام اقامت در این هتل در یافتن و انتخاب این مراکز خرید راحتی را تجربه کنید.

نزدیک ترین مراکز خرید به هتل هلیا کیش

مرکز خرید پانیذ

بازار پانیذ کیش که با نام مرکز خرید پانیذ کیش نیز معروف است، یکی از مراکز خرید این جزیره است که در بین برخی دیگر از بازار ها و مراکز خرید با کیفیت با محصولاتی قابل قبول از محبوبیت و بازدید بالایی برخوردار است.

این مرکز خرید با دارا بودن دو طبقه در واحد های تجاری خود انواع کیف، کفش، لباس، تجهیزات صوتی و تصویری، تلفن همراه، ساعت، مکمل های غذایی، شکلات و قهوه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی تزئینی را ارائه می دهد.

در این مرکز خرید می توانید لوازم خانگی با کیفیتی و برند را مناسب ترین قیمت ها بیابید.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان فردوسی

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید مروارید

مرکز خرید مروارید کیش واقع در مرکزی ترین نقطه جزیره همانند سایر مراکز خرید نزدیک به جاذبه های گردشگری، یکی از شیک ‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌ رود و در شهرک صدف و در نزدیکی جاهای دیدنی این شهرک قرار دارد. با بیش از ۲۷ هزار متر مربع مساحت، بازار مروارید یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است.

این مجموعه با الهام از بنا های دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. مروارید نیز همانند دیگر مراکز خرید در کنار عرضه بسیاری از محصولات به ارائه  لوازم خانگی با کیفیت با قیمت مناسب می پردازد.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید مروارید

 

مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال کیش از همان ابتدا به یکی از لاکچری ترین و گرانترین مراکز خرید کیش مبدل شد که اجناس برند های معروف و باکیفیت متفاوتی را به مشتریان عرضه می کند.

این مرکز خرید و مغازه های موجود در آن از بسیاری از محصولات را در بر می گیرد و در بین این محصولات متنوع لوازم خانگی، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری و… با کیفیت و برند نیز مشتریان بسیاری را به خود جذب می کند.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویامال کیش

 

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون که به بازار زیتون نیز در بین مسافران و اهالی نیز معروف است، از مراکز خرید باکیفیت کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در ناحیه شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ بسیاری محصولات پذیرای مشتریان می باشد که لوازم خانگی و صوتی و تصویری، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب نیز از این قبیل محصولات ارائه شده می باشد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید لاریسا مال

یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید با کیفیت محصولات عالی جزیره کیش مرکز خرید لاریسا مال است. لاریسا مال در 8 طبقه که از این 8 طبقه، 3 طبقه مختص پارکینگ بوده و 5 طبقه آن تجاری است امکاناتی مانند رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، شهربازی، سینما و دفاتر اداری را به میهمانان و مسافران جزیره کیش ارائه می کند.

بنابراین شما برای اهداف مختلف می توانید به این مرکز خرید رفته و امکان ندارد دست خالی و با نارضاتی این مرکز خرید را ترک کنید. در این مجموعه خبرهای خوبی منتظر شماست که تنها باید برای رفتن به آن برنامه ریزی کرده و چند ساعت از طول روز را در لاریسا مال سپری کنید.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر

مرکز خرید لاریسا مال

مرکز خرید دیپلمات

نام مرکز خرید دیپلمات کیش نیز در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و در پنج طبقه، شامل دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری تاسیس و به بهره برداری رسید.

در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ قرار دارد. این بازار به‌ عنوان یکی از مراکز خرید کیش با کیفیت محصولات بالا در ۱۱۹ واحد تجاری میزبان میهمانان و مسافران جزیره کیش است. از ویژگی‌های مثبت مهم این مرکز خرید نزدیکی به هتل‌ ها و سایر مراکز تجاری جزیره و دیگر جاهای دیدنی کیش، چشم‌ انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را می‌ توان برشمرد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار ساحل

مرکز خرید دیپلمات

مرکز خرید سارینا 2

مرکز خرید سارینا 2 کاملا مجزا از شعبه سکم آن یعنیی مرکز خرید سارینا 1 می باشد که ساختمان این پاساژ در 8 طبقه بنا شده است که 3 طبقه آن در زیر زمین به عنوان پارکینگ مرکز خرید کارایی دارد. همچنین سرویس بهداشتی، کارواش و نمازخانه نیز در این سه طبقه قرار گرفته اند.

در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش امکانات متعددی از جمله رستوران های سنتی، کافی شاپ، شهربازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، فضای فودکورت، سالن ماساژ و سینما چند بعدی قرار دارند.

گردشگران عزیز می توانند با مراجعه به این طبقه از مجتمع ساعاتی از اوقات خود را به سرگرمی های مختلف بپردازند و در کنار جنبه تجاری بودن مجتمع از این نوع بخش ها نیز لذت کافی را کسب کنند. علاوه بر این ویژگی ها این مرکز خرید از بسیاری واحد های تجاری با ارائه انواع محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید چین

بازار چین در کیش یکی از آن فروشگاه هایی است که همه اجناسش را از کشور چین وارد می کند. نکته جالب در مورد این فروشگاه این است که به جز اجناسش، فروشنده های آن هم شهروندان چینی هستند.

اگر به سنت و فرهنگ چینی ها علاقه مند هستید، بازار شهر چین کیش جای خوبی برای شما خواهد بود. کسانی که به دنبال خرید لباس های سنی چینی هستند می توانند در این پاساژ به راحتی به خواسته خود برسند.

در این بازار تقریباً هر چیزی که به فرهنگ چین مرتبط باشد را پیدا می کنید. جذاب ترین بخش این فروشگاه، بخش پارچه های آن است.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید چین کیش

مطالب مرتبط:

مراکز خرید نزدیک هتل آریان کیش

مراکز خرید ارزان کیش

مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش

کلام آخر

اینها تمامی مراکز خرید نزدیک به هتل هلیا کیش نبودند اما بهترین و با کیفت ترین آنها بودند و به نوعی این مراکز خرید را می توان در بین بهترین و نزدیک ترین مراکز خرید هتل هلیا کیش قرار داد و  بهترین و متمایز ترین ویژگی این مراکز خرید می توان به ارائه محصولات با کیفیت و ایجاد بهترین امکانات و خدمات به میهمانان و مسافران جزیره کیش اشاره کرد.

سوالات راج در مورد نزدیک ترین مراکز خرید به هتل هلیا کیش

در معروف ترین مراکز خرید کیش چه محصولاتی ارائه می شوند؟

در مطالب بالا به بررسی تک تک مراکز خرید و محصولات ارائه شده نزدیک هتل هلیا کیش پرداختیم.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

نزدیک ترین مراکز خرید کیش به جاذبه های گردشگری کیش کدامند؟

کیش به دلی وسعت و بالا بودن تعداد جاذبه های گردشگری در این جزیره تمامی مراکز خرید به انواع جاذبه ای گردشگری و تفریحی دسترسی آسانی دارند.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “در معروف ترین مراکز خرید کیش چه محصولاتی ارائه می شوند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در مطالب بالا به بررسی تک تک مراکز خرید و محصولات ارائه شده نزدیک هتل هلیا کیش پرداختیم.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “نزدیک ترین مراکز خرید کیش به جاذبه های گردشگری کیش کدامند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “کیش به دلی وسعت و بالا بودن تعداد جاذبه های گردشگری در این جزیره تمامی مراکز خرید به انواع جاذبه ای گردشگری و تفریحی دسترسی آسانی دارند.”
}
}]
}

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.