تفریحات رایگان کیش

تفریحات رایگان کیش

آیا تا به حال می دانستید که در جزیره کیش، بعضی از تفریحات رایگان است؟  این تفریحات، در کجای کیش قرار دارد؟ چه زمانی برای رفتن به  این تفریحات و جاذبه های گردشگری مناسب است؟

کیش، مقصدی لوکس و گران است؛ ولی در کنار لوکس و پرهزینه بودن، تفریحاتی ارزان قیمت و حتی به صورت رایگان وجود دارد. دیگر نگران تفریحات پر هزینه و گران نباشید.

جزیره کیش جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی دارد که همه را به سمت خود جذب می کند. خیلی از مردم فکر می کنند در کیش، همه چیز با هزینه است و هیچ چیزه رایگانی وجود ندارد؛ در حالی که در این جزیره، تفریحات و جاذبه های رایگان و منحصر به فردی وجود دارد که در ادامه مطلب همه ی آن ها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین تفریحات رایگان برای تفریحات کیش و آنچه که باید بدانید

زمان مناسب تفریحات  کیش

قبل از معرفی تفریحات رایگان کیش، زمان مناسب رفتن را بررسی می کنیم. در جنوب کشور، دمای هوا بالاس و رطوبت هم زیاد است. در فصل تابستان نیز آب و هوا گرم و شرجی  و تحمل آن سخت است.  فصل پاییز و زمستان و بهار به خصوص تعطیلات عید مناسب است که می توانید بروید و لذت ببرید.

تفریحات و جاذبه های گردشگری رایگان کیش

همانطور که گفتیم کیش، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که برخی از آن هارایگان است و می توانید بدون پرداخت هزینه از آن ها استفاده کنید.

شهر باستانی حریره

یکی از تفریحات رایگان کیش، بازدید از شهر هنر که در کنار دریا قرار گرفته است. شهر باستانی حریره، از معماری پیچیده و خاصی ساخته شده است که بسیار دیدنی است.

تفریحات رایگان کیش

نخلستان باغ بهشت کیش

باغ نخلستان کیش، در غرب این جزیره قرار دارد و دارای نخل های بسیار بلندی است که در برنامه سفرتان بازدید و عکس برداری از این منطقه یادتان نرود. از سرگرمی و تفریح مناسب کودکان و خانواده که همراه آرامش است.

تفریحات رایگان کیش

باغ راه ایرانی

از دیگر تفریحات رایگان کیش، باغ راه ایرانی است که فاصله ی زیادی با ساحل دارد به همین علت دمای بالایی دارد. این پارک دارای امکانات تفریحی و مناسب عکاسی است.

تفریحات رایگان کیش

گشت و گذار در سواحل جزیره کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارکی که می توانید مجسمه های شنی بسازید. تفریح و گشت و گذار در این پارک که دارای امکانات زیادی است، رایگان است. می توانید در کنار مجسمه هایی که در ساحل است عکس بگیرید.

تفریحات رایگان کیش

پارک ساحلی مرجان

ساحلی با آب های زلال و شفاف که می توانید ماهی های رنگارنگ و انواع موجودات زیبا را تماشا کنید. انواع تفریحات مثل شاتل، جت اسکی و….. در این ساحل موجود است که البته این تفریحات هیجانی غیر رایگان است. می توانید بهترین تجربه و خاطره ای بسازید.

تفریحات رایگان کیش

بیشتر بدانید: بهترین تفریحات دریایی کیش

پارک ساحلی میرمهنا

این پارک ساحلی، دارای فضایی منحصر به فرد و دل نشین است. در کنار این ساحل، امکاناتی همچون آلاچیق هایی برای استراحت مسافران و گردشگران وجود دارد.

تفریحات رایگان کیش

دیگر نگران هزینه های تفریحات کیش نباشید

از زیباترین و جذاب ترین تفریحات جزیره کیش، آب های نیلگون خلیج فارس است. تماشای طلوع و غروب آفتاب، بدون پرداخت هزینه بسیار تماشایی و فوق العاده است. ساحل هایی نظیر ساحل نیلگون، ساحل سیمرغ و کشتی یونانی و… بسیار دیدنی است و حتما توصیه میکنیم سر بزنید و از تفریحات رایگان بهره مند شوید.

هنگام غروب آفتاب، دمای جزیره کیش مناسب می شود پس از این فرصت استفاده کرده و برای تماشای آن به یکی از سواحل می رویم. در اسکله تفریحی، گروه موسیقی زنده حضور دارد که به صورت رایگان برنامه اجرا می کنند. با تاریک شدن هوا و نورپردازی خاص و زیبا سبب ایجا خاطره و لحظات شیرین و پر از آرامش برایتان می شود.

مطالب مرتبط:

گرانترین تفریحات کیش

لیست قیمت تفریحات کیش 1400

آدرس جاهای دیدنی کیش

سخن آخر

از آنجا که کیش، دارای جاذبه های گردشگری بسیار و مناسب هر سلیقه ای است. در این مقاله، تفریحات رایگان کیش را معرفی کردیم که علاوه بر آن ها خانه اعیانی کیش، مسجد ماشه، خانه اعیانی در کیش و…. تفریحات دیگر این جزیره است. سفر خوشی را برایتان آرزومندم هم چنین با این تفریحات رایگان، سفری لذت و بخش را به ارمغان آورید.

 

 

 

 

درباره “تفریحات رایگان کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.