میدان امیر کبیر

هتل های نزدیک میدان امیر کبیر

کیش یک مقصد گردشگری تفریحی مهم در کشور ایران است که اغلب گردشگران این جزیره را به منظور گذراندن اوقات فراغت خود و ایجاد تفریح و هیجان انتخاب می کنند که به همین دلیل می توان گفت گزینه مناسبی برای ماه عسل نیز می باشد.

کیش که با قرارگیری در بهترین موقعتیت مکانی دریای خلیج فارس علاوه بر ایرانیان از مسافران و گردشگران کشور های همسایه تعداد بالای را به خود جذب می کند چرا که این جزیره تماما از جاذبه های طبیعی، دیدنی و تفریحی پر شده است و منطقه ای در این جزیره بدون گردشگر و جاذبه نیست و به همین دلیل در اقسا نقاط این جزیره هتل های متعدد با کیفیت عالی و متوسط به ارائه خدمات و امکانات اقامتی به مسافرام و میهمانان این جزیره می پردازند.

مسافران در سفر ه جزیره کیش به دلیل نزدیکی به انواع جاذبه های گردشگری و مراکز خرید معروف و معتبر همیشه به دنبال اقامت در هتلی نزدیک به این مقاصد خود هستند که جزیره کیش به بهترین نحو ممکن فکر این مسئله را برای فراهم کردن راحتی و صرفه جویی مسافران در زمانشان کرده است.

میدان امیر کبیر جزیره کیش مرکز توجه بهترین و با کیفیت ترین هتل ها و مراکز خرید جزیره کیش است که از هتل هایی با انواع رتبه بندی های ستاره دهی برخوردار بوده که دسترسی آسان و سریعی به مراکز خرید معروف جزیره کیش دارند که در بین اهالی و مسافران از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

میدان امیر کبیر با قرارگیری در موقعیت مکانی عالی دسترسی راحتی نیز به سواحل، جاذبه های طبیعی و تفریحی قسمت شرقی جزیره نیز دارد که از بهترین خواسته هایی است که یک مسافر با هر سلیقه ای می تواند آنرا بدست بیاورد.

با این تعریف اگر شما نیز در سفرتان به جزیره کیش قصد اقامت در هتل های نزدیک میدان امیر کبیر را دارید در این مطلب با کیش بریم همراه باشید زیرا به معرفی و بررسی بهترین و نزدیک ترین هتل ها به میدان امیر کبیر کیش می پردازیم.

بهترین و نزدیک ترین هتل ها به میدان امیر کبیر

هتل شایلی: هتل شایلی یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش که به دلیل متوسط بودن رتبه بندی، ارائه امکانات و خدمات اقامتی در خور مسافران، نزدیکی به انواع جاذبه های گردشگری مانند سواحل و تفرحات دریایی و ساحلی در 39 واحد اقامتی از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، انتهای بلوار دریا

هتل ققنوس: هتل ققنوس دو ستاره مختص مسافران و گردشگرانی است که هتلی با ارائه امکانات و خدمات اقامتی با کیفیت و البته اقتصادی هستند که هتل ققنوس با 60 واحد اقامتی به پذیرایی از میهمانان می پردازد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش

گامبرون : هتل گامبرون از هتل های سه ستاره و با کیفیت جزیره کیش است که نه تنها ارائه امکانات و خدماتی بیشتر از سه ستاره بلکه با فراهم آوردن برنامه های اقامتی بهترین و خاطره انگیز ترین اقامت را در 86 واحد اقامتی به میهمانان ارائه می کند.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان ساحل

هتل صدف: هتل صدف جزیره کیش یک هتل سورینتی است که در 55 واحد و سوئیت اقامتی به میهمانان و گردشگران بهترین خدمات را با ایجاد بهترین خاطرات فراهم می کند و از شاخص ترین و مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به دسترسی و آسان و سریع به انواع مراکز خرید و جاذبه های گردشگری اشاره کرد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیر

هتل آنا : از بهترین هتل های میان رده سه ستاره در جزیره کیش می توان به هتل آنا اشاره کرد که در 68 واحد و سوئیت اقامتی نزدیک به انواع مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و تفریحی و… به ارائه خدمات و امکانات اقامتی با کیفیت به میهمانان می پردازد.

آدرس: استان هرمزگان، كیش، میدان امیركبیر، جنب پاساژ پارس نیک

هتل فلامینگو: هتل فلامینگو یک هتل شیک و لوکس چهار ستاره در جزیه کیش است که از بازدید بسیاری در هر زمانی از سال برخوردار بوده و در بین مسافران و گردشگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

آدرس: استان هرمزگان، كیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

هتل میراژ: از هتل های پنج ستاره و لوکس و لاکچری جزیره کیش همین هتل میراژ است که امکانات بهترین اقامت را برای مسافران فراهم می آورد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش ، بلوار دریا

هتل آرامش: از بهترین و معروف ترین هتل های میان رده جزیره کیش هتل آرامش را می توان نام برد که از ویژگی دارا بودن 67 واحد اقامتی، نزدیکی به انواع جاذبه های گردشگری و مراکز خرید برخوردار است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل ریان قائم: این هتل با 80 واحد و سئیت اقامتی یک هتل سه ستاره در جزیره کیش است که دسترسی آسان وسریعی به انواع مراکز خرید و جاذبه های طبیعی و تفریحی را داراست.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

هتل هلیا: یکی از محبوب و معروف ترین هتل های چهار ستاره جزیره کیش و نزدیک به میدان امیر کبیر که هر ساله در هر زمانی از سال به پذیرایی از میهمانان و گردشگران می پردازد هتل هلیا کیش است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

هتل تماشا: این هتل با داشتن 67 واحد و سئیت اقامتی از بهترین و معروف ترین هتل های سه ستاره جزیره کیش است که در بین اهالی و میهمانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به مسافران خدمات اقامتی ارائه می کند.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میدان امیر کبیر

اینها تنها هتل های موجود در نزدیکی میدان امیر کبیر نبودند و هتل های دیگری مانند ایران، پارمیدا، شایگان، پانیذ و لیلیوم در نزدیکی میدان امیر کبیر هستند که از کیفیت و محوبیت بالایی برخوردار هستند.

مطالب مرتبط: 

هتل های کیش با قیمت مناسب

هتل های چهار ستاره کیش

هتل های پنج ستاره کیش

هتل های ساحلی کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل های پنج ستاره رو به دریا کیش

کلام آخر

ما در این مطلب قصد براین داشتیم با ارائه لیستی از بهترین هتل های نزدیک میدان امیر کبیر، امکان صرفه جویی در زمان یافتن هتل مد نظر، مقایسه هتل ها از نظر معیار های خودتان و دانستن راهنمایی کامل در سفر برای اقامت تان بهترین سفر و بهترین تجربه خاطرات را در جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

توصیه ما برای شما این است که با انتخاب بهترین هتل براساس معیار های خودتان و براساس قیمت مد نظرتان بهترین تجربه را برای خود و خانواده در جزیره کیش بوجود بیاورید اما مسئله مهم این است که شما سفری خوبی را تجربه کنید.

سوالات رایج در مورد بهترین هتل های نزدیک میدان امیر کبیر

چه تعداد هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر وجود دارد؟

هتل های نزدیک میدان امیر کبیر از تعداد بالایی برخوردار هستند که در مطلب بالا به معرفی و بررسی هر کدا از آنها پرداختیم.

هتل های نزدیک میدان امیر کبیر چند ستاره هستند؟

در نزدیکی میدان امیر کبیر هتل هایی از هر رتبه بندی وجود دارند به طوری که هم هتل دو و هم پنج ستاره یافت می شود.

بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران کدامند؟

هتل های ستاره دار جزیره کیش و هتل های روبه دریا و نزدیک به مراکز خرید با کیفیت کیش از محبوب ترین هتل های جزیره کیش از نگاه مسافران محسوب می شوند.

هتل های ستاره دار کیش کدامند؟

هتل های کوروش، داریوش، ویدا، هلیا و… از هتل های با کیفیت ستاره دار هستند.

بهترین هتل های کیش کدامند؟

بهترین هتل های کیش هتل های 3، 4 و 5 ستاره هستند که بر اساس کیفیت ارائه اقامت و خدمات جزو هتل های محبوب و برتر کیش محسوب می شوند.

درباره “هتل های نزدیک میدان امیر کبیر” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.