جاهای دیدنی کیش برای عکاسی

عکاسی و ثبت خاطرات یکی از جذابیت های سفر می باشد، مخصوصا اگر پای شهر ساحلی مانند کیش در میان باشد. جزیره کیش یکی از مناطق زیبا با جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که همه نوع سلیقه را پوشش می دهد، اگر چه منطقه عکاسی به سلیقه شخصی و صد البته به خلاقیت عکاس بستگی دارد، اما توصیه میکنیم برای اینکه عکس های جذابی داشته باشید، مکان هایی را انتخاب کنید که خاص و زیبا هستند که حتی اگر عکاس حرفه ای همراه شما نباشد بتوانید عکس های زیبایی بگیرید. تمامی گردشگران داخلی و خارجی کیش را مانند دبی در نظر می گیرند. در این جزیره رویایی و زیبا می توانید روی ماسه های ساحل کنار دریا راه بروید و عکس و فیلم های رویایی و رمانتیک تهیه کنید. در اینجا شما را با چند مکان برای عکاسی آشنا میکنیم:

 

جاهای دیدنی کیش برای عکس گرفتن

امروزه عکاسی و خوب عکس گرفتن یکی از دغدغه های مردم می باشد چون در نظر دارند عکس هایی را که در فضای مجازی منتشر می کنند زیبا باشد و از بازخورد زیادی مثل لایک و کامنت برخوردار باشد تا از این طریق به محبوبیت و معروفیت دست پیدا کنند. در این نوشتار شما را با چند مکان عکاسی خوب آشنا می کنیم تا اگر سراغتان به این شهر زیبا و رویایی افتاد بتوانید عکس های جذاب و خوبی بگیرید.

 

اسکله تفریحی کیش

اسکله‌ی تفریحی کیش یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی این جزیره است. اسکله‌ای چوبی که کنار آن میتوان صدای موج‌های دریا را شنید و پرواز مرغان دریایی را در آن دید. اسکله ی تفریحی کیش با دیگر امکاناتی که دارد باعث میشود که در آنجا خاطره ی یک روز خوب و به یادماندنی را بسازید و با عکاسی حرفه ای بتوانید این لحظه های خوب را ثبت کنید. این مکان برای گرفتن عکس های تکی، خانوادگی، دسته جمعی و…. مناسب می باشد.

جاهای دیدنی کیش برای عکس گرفتن:

سواحل کیش

 همانطور که می دانید دور تا دور کیش را دریای نیلگون خلیج فارس احاطه کره است، بنابراین دور تا دور آن ساحل های بی نظیر و زیبا وجود دارد و به دلیل اینکه ساحل های مرجانی در جزیره کیش بسیار زیاد است، می توانیم به عنوان مکانی خاص و رویایی از آن نام ببریم، پیشنهاد میکنیم ساحل پارک مرجان، سیمرغ و پارک آبی اوشن را برای عکاسی انتخاب کنید علاوه بر این سواحل می توانید از ماهیان و لاکپشت های دریایی که در این قسمت وجود دارد نیز عکس های زیبا را ثبت کنید. ساحل مرجانی کیش، ساحلی است که با قدم زدن روی شن های آن گرمای شن ها را زیر پا های خود احساس کنید و از منظره رویایی این ساحل لذت ببرید.سنگ های دریایی، مرجان های مختلف، حلزون ها ، لاک پشت ها، ماهی های تزئینی و…. در آبهای شفاف و زلال کیش چشمان گردشگران را مینوازد و آن ها را به وجد می آورد .

جاهای دیدنی کیش برای عکس گرفتن:

عکاسی در جزیره هندورابی کیش

 جزیره هندورابی یکی از جزایر زیبا ، بکر و دست نخورده می باشد که در نزدیکی جزیره کیش قرار گرفته است، این جزیره امکانات مناسبی دارد و لازم به ذکر است که آب های زلال این جزیره (هندورابی ) را احاطه کرده اند که می توانید عکس های بسیار زیبایی در این مکان ها بگیرید. جزیره هندورابی جزیره ای بسیار کوچک است که بعد از گذشت سالهای زیاد همچنان زیبایی خود را حفظ نموده است. جزیره هندورابی در حد فاصل بین جزیره کیش و جزیره لاوان قرار گرفته است.

 

مناطق تاریخی کیش

مناطق تاریخی هر شهر و یا کشور مختص همان مکان می باشد به گونه ای که آنقدر آن نماد برجسته است که با دیدن عکس می توانیم متوجه شویم که این عکس در کدام شهر و یا حتی کشور گرفته شده است. جزیره کیش نیز نمادهای تاریخی و زیبای بسیار زیادی دارد به عنوان مثال کشتی یونانی، شهر حریره کیش، آب انبار کیش، شهر زیرزمینی کاریز کیش، روستای باغو و….از این دسته  مکان های با شکوه و پر طرفدار هستند که از میان این مکان ها، کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز در صدر قرار دارد و چنانچه عکس یادگاری در این مناطق ندارید سریعا به جزیره کیش سفر کنید و عکس یادگاری خود را بگیرید، زیرا کشتی یونانی به دلیل پوسیدگی بسیار آسیب دیده و خطر ریزش آن در آن ممکن است. و همین طور خانه مردم شناسی بومیان کیش با قدمت 200 سال قدیمی ترین محله در جزیره کیش می باشد که این عمارت دارای 15 اتاق و دو حیاط برخور دار است .این خانه نمایانگر سبک زندگی و اداب رسوم مردم کیش در گذشته است.

 

کلام آخر

جزیره کیش زیباترین مکان برای عکاسی می باشد . به گونه ای که برخی برای گرفتن عکس های فرمالیته، عکس های عروسی، تولد و…. به این شهر سفر می کنند تا علاوه بر عکسایی، از مکان های دیدنی و تفریحی این شهر نیز استفاده کنند. قبل از رفتن به کیش این نوشتار را مطالعه کنید، اسن نوشتار به شما کمک میکند تا مکان های مناسب عکاسی را پیدا کنید و از عکاسی در این مناطق لذت ببرید.

 

 

 

درباره “جاهای دیدنی کیش برای عکاسی” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.