جاهای دیدنی کیش تابستان

همواره در تابستان سفرها به اوج میرسند اما همیشه جاهای دیدنی مناسب در تابستان به دلیل گرمای شدید وجود ندارد به همین دلیل می توانیم به جاهای دیدنی کیش در تابستان سفر کنیم .کیش به دلیل تفریحات آبی متنوع در تابستان انتخاب بسیاری برای سفر است توریستی‌ترین جزیره ایران کیش است، جزیره‌ای با غروب‌های دل انگیز و سواحل مرجانی.جاهای دیدنی کیش آنقدر متعدد است که هر کدام از این مناطق زیبایی جدیدی را برای به رخ کشیدن دارند. تور کیش یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی ایران محسوب می شود .جا های دیدنی کیش گردشگران زیادی را هیجان زده می کند. سفر به کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش روزهای به یادماندنی را برای عزیزانتان رقم می زند. جزیره کیش بخش‌هایی پر هیجان برای افرادی که می خواهند آدرنالین خونشان بالا برود، در خود جای داده است؛ تفریحاتی مهیج و تکرار نشدنی که مختص کیش است و هیچ جای دیگر نمی توان نمونه اش را یافت. تابستان های کیش به طور غیر قابل تحملی گرم و مرطوب است، بنابراین بهترین ماه ها برای سفر بین نوامبر و مارس(آبان تا فروردین) است.

 

تفریحات تابستانی کیش

جزیره زیبای کیش تفریحات ورزشی و آبی متنوعی دارد و همین امر سبب شده، جوانان و نوجوانان با اشتیاق بیشتری به سوی ساحل، جاهای هیجانی و اسکله تفریحی کیش بشتابند.تفریحات آبی کیش شامل آن دسته از بازی ها و سرگرمی هایی است که در آب انجام می شود؛ بعضی بر روی سطح آب، بعضی بر بلندیِ آسمان و بعضی زیر آب و… هستند. به عنوان مثال در ادامه شما را با یک سری از تفریحات تابستانی کیش آشنا میکنیم.

 

جت اسکی در کیش

جت اسکی یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین تفریحات آبی کیش به شمار می رود. همچنین از پر مخاطب ترین تفریحات در جزیره زیبای کیش محسوب می شود. البته جت اسکی شمال هم طرفداران بسیاری دارد که این تفریح در بیشتر شهرهای ساحلی ایران  انجام می شود. هیجان و سرعتی که این تفریح دارد، حس نشاط و سر زندگی غیر قابل وصفی را در هر فرد به وجود می آورد.

تفریحات تابستانی کیش

قایق های پدالی، موتوری و بادبانی در کیش

 قایق جزو عمومی ترین وسایل موجود در مناطق دریایی کیش است؛ اما قایق های کیش چنان تنوعی دارند که انواع تفریحی آن تقریبا برای هر سلیقه و سن و سالی پاسخگوست. قایق های پدالی، قایق های موتوری، قایق های تندرو و قایق های بادبانی جزو عمومی ترین و پر طرفدارترین قایق های موجود در اسکله های تفریحی کیش محسوب می شوند. این قایق های تفریحی غیر از قایق هایی است که مردم بومی برای ماهیگیری و مصرف شخصی استفاده می کنند. اگر شما هم دوست دارید قایق سواری در کیش را تجربه کنید، کافی است تصمیم بگیرید به مقصد کیش سفر کنید و تور کیش را خریداری کنید.

تفریحات تابستانی کیش

جنگ های شبانه

از برنامه های تفریحی و جاهای دیدنی کیش می توان به جنگ های شبانه اشاره کرد. کمدین ها و استندآپ کارهای معروف کشور کار خود را از کیش آغاز می کنند و یا در کیش آن را رونق می دهند. سالن های چندی برای این منظور در جزیره فراهم شده و گردشگران با توجه به علاقه خود به یکی از این برنامه ها می روند. در جنگ های شبانه عموما برنامه اجرای زنده موسیقی و اکروبات و انواع حرکات نمایشی نیز انجام می شود. جنگ های اکبر اقبالی، ستارگان، پازل شو، بیست شو، دینامیت شو و غیره از جنگ های معروف کیش محسوب می شوند. اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی جنگ های کیش تجمیع شده اند و در محل آبنمای خلیج فارس در فضایی سرباز و بزرگ با بهره گیری از گلچین شومن ها و کمدین ها برگزار می شود.

تفریحات تابستانی کیش

شهر بازی کیش

شهربازی، همیشه با داشتن وسایل متنوعی که هیجان انگیز هستند به‌عنوان مکانی شناخته می‌شود که تفریحات مهیج و شادی‌آفرین را بدون محدودیت سنی به همگان ارائه می‌کند. کیش دارای دو شهر بازی به نام های شهر بازی هایلند کیش و شهربازی کیش است که با مساحت 3 هکتاری و و سایل نظیر رولرکاستر هوایی و آبی، سورتمه، قطار لاستیکی، سفینه و غیره به تمامی گردشگران لذت داشتن لحظاتی هیجانی و امن را می دهد.سفر به جنوب ایران و ماجراجویی در این جغرافیای مرموز، لذتی وصف‌نشدنی دارد. از امتیازهای سفر به جنوب، ماجراجویی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی در کنار لذت از طبیعت و تفریحات مهیج است. جنوب به‌واسطه جزیره‌های متعددی که دارد، می‌تواند سهم بزرگی در ساختن لحظه‌های شاد و مفرح داشته باشد. جزیره زیبای کیش در خلیج فارس، در کنار زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی، دنیایی رنگارنگ از جاذبه‌های تفریحی و مهیج مثل شهربازی هایلند کیش محسوب می‌شود.

تفریحات تابستانی کیش

 

مکان های یاد شده در نوشته بالا شامل یکسری از تفریحات تابستانی جزیره کیش می باشد . جاهای دیدنی کیش و لذت بردن از تور کیش خالی از لطف نیست. در ابتدا به نظر می رسد که جزیره کیش در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری، گران تر باشد ولی این موضوع کاملا به انتخاب خودتان بستگی دارد. در کیش از یک سو امکانات لاکچری با تنوع زیادی وجود دارد و از سوی دیگر امکان سفری ارزان و تفریحاتی بدون هزینه فراهم است..امیدوارم این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

 

درباره “جاهای دیدنی کیش تابستان” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.